on the verge of extinction... again

_arkers. you fill in the blanks.

Azi am avut momente in care aproape am plutit. Sau zburat. Si foarte probabil am parut nebuna. Pentru ca mergeam pe strada si imi intindeam aripile ca... un avion. Si aproape ca radeam.

1300 de dolari. 4500-4600 de lei. Jumatate ar fi 2300. Si am ajuns acolo. De-abia. La limita. Dar am ajuns acolo inainte sa se incheie anul. Acum urmeaza cea de-a doua jumatate.

Deci nu, nu pot rasufla usurata, nu s-a terminat, poate de-abia incepe, poate n-o sa insemne nimic daca nu ajung iar la Bucuresti. Dar tin minte cum pluteam peste baltoace in seara in care mi-am luat bilet.

I was the happiest girl in the world. Stiti, Joe s-a plimbat anul asta cu o chitara prin orasele in care au avut concert. Cu o zi inainte de spectacol, cu oameni care l-au filmat in diferite locuri. Si apoi au pus pe ecranul mare a doua zi in timpul Boogie Man clipurile din orasul respectiv. A fost ca un ritual pentru el. Unul pe care mi-ar placea sa-l pastreze daca o sa ajunga iar aici.

Nu, nu ma intereseaza cum o sa fie vremea, nu ma intereseaza ce mancati, nu ma intereseaza ce se mananca, nu ma intereseaza ca astea sunt zile de odihna, eu imi spal hainele maro, o sa duc gunoiul. Si am sirop de ciocolata, l-am luat azi din Lidl impreuna cu inghetata si o tanti a fost draguta sa ma ajute sa le bag impreuna intr-o punga pentru ca in Lidl n-au cosuri de mana, iar eu nu iau niciodata carut.

Si o sa dau cu aspiratorul acum rapid, pentru ca raman atatea scame pe covor de la sosetele mele groase si au sarit si niste aschii de la nuci, dar nu conteaza, o sa le inghita bazulica al meu. Nici acum nu stiu ce-o fi fost in capu' meu sa-mi botez aspiratoru' la fel ca pe unul din ursuletii mei de plus. Chiar, ursuletii nu i-am prezentat niciodata pe blog, doar tigrisorii.

Planuri pentru 2013? Doar sa termin chestiile la care m-am apucat deja sa lucrez, pentru care n-am avut rabdare sa astept 1 ianuarie. Pentru ca sunt mult mai multe decat concertul Aerosmith, dar n-o sa pun inca nimic pe blog despre ele inca. Dorinte? Nebunie, multa nebunie. Si furie. It's payback time.

Oh, and happy birthday, Mr. Sweet Emotion! And thank you for the music! For all the songs that kept me company during sleepless nights... Uncle Salty, Sick As a Dog, Janie's Got a Gun...

1 parere

cine
Stefan
cand
joi, 3 ianuarie 2013 la 04:02:00 EET
Fara indrumar sau reguli: u`re gone, keep goin`! :) Si An Nou Fericit!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)