on the verge of extinction... again

a moment in time

Eu. In noaptea asta. S-a intamplat sa-mi vad privirea dupa ce mi-am desfacut parul si am vrut s-o pastrez.

Pentru ca nu cred ca am mai avut astfel de momente de mai bine de trei ani. Din 2009. Care a fost probabil cel mai bun an din viata mea. Exceptand faptul ca am busit urat de tot o tema si am descoperit cu tristete ca nu mai am rabdare pentru unele lucruri care credeam ca ma pasioneaza, saptamana asta a fost o saptamana buna.

Pentru ca mi-a fost si mi-e in continuare teama sa spun unele chestii. Stiu ca multi oameni au busit-o spunandu-mi mie chestiile respective. De multe ori nu poti sti. Vezi ceva pozitiv, dar nu poti sti cat de sanatoase au fost metodele prin care s-a ajuns acolo.

In cazul meu e simplu. Nu sunt niciodata. Dar e superba senzatia aceea de so now you are powerful...

Pentru ca mi-e groaza de ce va fi luna asta. Pentru ca am toate sansele sa trec iar brusc de la extaz la agonie. Si sa pierd totul din nou. Urasc Craciunul si toate traditiile care ma fac sa ma simt ca un sobolan incoltit. Urasc dorinta aceea nebuna de a-mi face singura rau pe care o face sa apara mereu.

Pentru ca... murim. Pentru ca sunt sanse unice. Deja pierdute sau care vor fi pierdute.

Pentru ca sunt aroganta si inflexibila. Inclusiv atunci cand nu-mi permit asta.

9 pareri

cine
Anonim
cand
duminică, 2 decembrie 2012 la 21:36:00 EET
As vrea un somnifer asa puternic incat sa-l iau inainte de sarbatorile astea si sa ma trezesc dupa ce s-a dus si ultima urma de fum de la ele.
Am facut un pas inainte anul asta insa acum sunt iar pe punctul de a fi impins inapoi (este posibil sa ma bucur iar de statutul de somer si lefter), chiar sa fi fost bine pana la capat, tot nu as fi fost multumit pentru ca sunt departe, foarte, foarte departe de cum ar fi trebuit sa fiu si ce ar fi trebuit sa am.
Daca exista o divinitate, nu este buna, nici pe departe, pentru ca dau doar de bariere si usi inchise, pentru ca vad la altii ceea ce, dupa invataturile lor, mie m-i s-ar fi cuvenit iar mintea mea nu mai poate gasi solutii si timpul trece, la fel si rabdarea mea, asa ca nu stiu de ce as sarbatori. Pentru ce nu am? Pentru ce nu am facut? Sau, cumva, sa fiu recunoscator ca nu este mai rau, ca acea divinitate nu mi-a luat si ce mai am?
Oare trebuie sa multumesc cuiva ca nu m-a lovit si mai rau?
Am avut timp sa imi pun intrebarile astea si sa le repet de o mie de ori in speranta ca le voi gasi un raspuns. La fel am facut si cu altele si, la fel, raspunsurile nu au mai venit pentru ca nu are cine sa m-i le dea iar eu am cam obosit.
Nu stiu de ce ai tu starea asta si nu suporti pe nimeni in jurul tau dar stiu de ce am eu una asemenatoare. Pentru ca nu mai pot fi amagit cu aceleasi trucuri si de aceleasi persoane, pentru ca nu mai vreau vorbarie si bune intentii ci solutii sau, macar, calea de a ma apropia de ele. Pentru ca prefer sa stau inchis si sa fac ceea ce-mi place mie decat sa ies si sa fac ceea ce place altora, doar de dragul a..nimic. Pentru ca, am nevoie de altceva, de altcineva, de ceea ce cei pe care i-am dat la o parte nu pot sau nu vor sa imi ofere sau sa imi gaseasca.
cine
Cristi
cand
duminică, 2 decembrie 2012 la 22:21:00 EET
@brontozaurel:
Nu e nevoie sa spui oamenilor chiar totul despre tine. Si chiar daca o faci, nu e nevoie ca ei sa fie de acord. Esti cine esti si nu conteaza ce cred altii despre asta.

@liviusblog:
Craciunul e doar o sarbatoare, nu apocalipsa cu zombies. E adevarat ca e mediatizata prea mult, dar nu esti obligat sa respecti traditiile (care oricum au aparut recent).
Mie mi se pare gresit conceptul ca nu esti ceea ce ar fi trebuit sa fii din cauza altora. Inteleg ca uneori sunt oameni care te saboteaza, dar nu exista o conspiratie impotriva ta. Si nu e datoria celorlalti sa iti ofere sau sa iti gaseasca ceea ce cauti. Incearca sa te detasezi si sa privesti situatia obiectiv.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 2 decembrie 2012 la 23:56:00 EET
@Cristi: Nu era vorba despre asta, ci despre faptul ca uneori ma mananca limba sa laud rezultatele altora, dar nu stiu cum au fost obtinute. Si e aiurea pentru ca stiu cum e sa fii de partea cealalta. Sa primesti laude pentru ceva ce ai obtinut trisand.
cine
pinkISH
cand
luni, 3 decembrie 2012 la 02:53:00 EET
Cel mai bun an din viata mea a fost 2007. Inainte de asta au fost 2003, 1999, 1998, 1996 si 1993. De remarcat ca sunt din ce in ce mai rari.
cine
Anonim
cand
luni, 3 decembrie 2012 la 07:18:00 EET
@Crtisti, nu pun nereusitele mele in spatele altora, sunt constient de limitele si resursele mele, la fel cum nu astept gratuitati de la altii (nu stiu de unde ti-a venit in cap tampenia asta).
Nimeni nu este dator sa-mi ofere nimic dar, daca nu are, nu poate sau nu vrea, astept sa se se dea la o parte si sa faca loc cui are, nu sa-mi bage pe gat ceea ce mie nu-mi trebuie.
cine
brontozaurel
cand
marți, 4 decembrie 2012 la 00:54:00 EET
@Liviu: As fi zis si eu chestia cu somniferul acum cateva zile, dar... naiba mai stie acum.

@pinkISH: 2007 cu legatura cu ceva ce s-a intamplat pentru prima data la Munchen? :-" Sa speram ca o sa fie si 2013 un an bun...
cine
pinkISH
cand
marți, 4 decembrie 2012 la 04:31:00 EET
Da, 2007 cu multe lucruri foarte misto, inclusiv ala :D
cine
Anonim
cand
marți, 4 decembrie 2012 la 06:28:00 EET
Bronto: Promit ca pun cateva pastile deoparte, pentru orice eventualitate, intr-o cutie pe care sa scrie " In caz de dispozitie proasta, spargeti geamul".
cine
brontozaurel
cand
marți, 4 decembrie 2012 la 06:34:00 EET
Nu e vorba de dispozitie. E vorba strict de a (nu) ceda in fata tentatiei in momentele in care nu este inaccesibila.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)