on the verge of extinction... again

bronto la cratita. sau nu.

Pentru ca in toti anii astia de cand ma dau cu barca pe bloguri am dat peste o multime de articole care mi-au intors stomacul pe dos. Toate pe aceeasi idee, cum ca o femeie trebuie sa stie sa gateasca, blabla, tralala.

Si le gasesc absolut dezgustatoare, la fel cum gasesc ideea de gatit. Mie nu-mi place sa gatesc. Si oricum nu am nevoie pentru ca nu-mi place mancarea gatita, ba chiar imi provoaca greata.

Nu inteleg rostul salatelor de fructe, mi se par oribile. Cum poti manca o chestie care se simte in gura ca sosetele in apa cu Cocolino? N-as putea sa aleg in veci asa ceva in locul fructului chior. Nu inteleg ideea de a adauga chestii (sare, condimente, verdeturi, sosuri) ca sa "dea gust". Nu fac decat sa-l strice. Si mirosul la fel. Gustul de peste curat, fara absolut nimic altceva, e superb. De ce le place oamenilor sa-l anihileze cu o tona de porcarii si chiar mai mult, sa-l transforme in felul asta in ceva ce aduce a tampon folosit? Si din acelasi motiv nu suport nici un alt fel de lactate in afara de laptele proaspat. Mi se par oribile la gust.

Si daca drumul catre inima unui barbat trece prin stomac, drumul catre chilotii mei trece prin nas. Iar o respiratie si o transpiratie poluate de mancare inseamna drum blocat si m-am carat.

Nu desconsider cratita. E excelenta atunci cand n-am apa calda si simt ca turbez daca nu dau jos jegul de pe solzi. Si nici tigaia. Are fund dublu si poate sa trimita in cimitir un eventual hot. Lasand gluma la o parte, ar incalzi bine somonul atunci cand nu merge cuptorul cu microunde. Doar ca aragazul meu nu stie sa se opreasca singur dupa X minute si sa dea si semnal sonor.

16 pareri

cine
Anonim
cand
luni, 26 noiembrie 2012 la 09:29:00 EET
Orice mancare trebuie sa aiba trei calitati: sa fie sanatoasa/hranitoare, sa aiba aspect si sa aiba gust, indiferent cum si din ce o prepari.
Nu te obliga nimeni sa faci cine stie ce specialitate, sa folosesti anume ingrediente sau condimente/mirodenii daca ele nu iti plac.
Nici eu nu sunt fan al mancarii gatite insa mai fac cate ceva: un cartof, un ou, mai fac si chestii mai "grele", uneori cu lingura in mancare si cu telefonul la ureche dar le fac respectand aceste trei calitati de care vorbeamm mai devreme, fara a pune ingrediente sau condimente care nu-mi plac sau in cantitati care sa dea un gust care nu-mi place.
Cat despre mirosul de mancare, el nu se impregneaza in nimic daca folosesti hota, daca cureti bine aragazul si nu lasi vasele nespalate, daca cureti faianta si te schimbi de haine cand iesi din bucatarie. Mie m-i se pare ca mai urat miroase cuptorul cu microunde chiar daca incalzesc in el mancare in vase cu capac si il curat mereu. Dar, ma rog, aici e mai mult treaba de practica decat de teorie, ti-as arata dar stiu ca nu vrei si parca nici pe mine nu ma trage inima sa stau in aceeasi incapere cu un T-Rex care foloseste tigaia in alte scopuri decat gatitul.
cine
Anonim
cand
luni, 26 noiembrie 2012 la 09:45:00 EET
P.S. La mine cel putin, drumul catre inima nu trece prin stomac. Sunt in stare sa am grija de mine, nu consider ca persoana de langa mine trebuie sa fie menajera personala.
cine
krakilla
cand
luni, 26 noiembrie 2012 la 11:40:00 EET
Ceea ce incerci sa spui e ca din nou nu poti accepta conceptul ca oamenii au gusturi diferite... Eu pot sa inteleg cum cuiva ii place mancarea mai sarata sau cum ii place un anumit gust care mie imi displace total. Pot intelege pana si de ce lumea asculta manele. Nu sunt de acord cu ei, ii reduc la statutul de primate mai proaste dar inteleg procesul prin care ei ajung sa asculte manele, acesta fiind infinit mai complicat decat cel prin care oameni ajung sa aiba gusturi culinare diferite.
cine
brontozaurel
cand
luni, 26 noiembrie 2012 la 14:29:00 EET
@Liviu: Ma refeream la mancarea mancata. Se simte mirosul in respiratie si in transpiratie.

@krakilla: Pot accepta, dar nu-i pot intelege. Ce nu pot accepta este sa se bage cineva peste mine si sa imi impuna normalitatea sa.
cine
Anonim
cand
luni, 26 noiembrie 2012 la 14:55:00 EET
In transpiratie nu am auzit pana la tine (poate s-a impregnat mirosul in haine)dar, da, in respiratie se simte si nu neaparat la reprizele de pupaceala dar si cand stai in masina cu persoane care au mancat mici, de exemplu sau care consuma mezeluri.
cine
Unknown
cand
luni, 26 noiembrie 2012 la 22:08:00 EET
De acord cu tine! Si o alta chestie pe care nu o inteleg/aprob sunt legumele fierte. Isi pierd gustul si raman si fara urma aia de vitamine si minerale pe care o mai au(ma rog, poate in afara de cartofi desi aveam un prieten care spunea ca sunt deliciosi cruzi). Vorba lui Gollum: "Give it to us raw, and wriggling".:D
cine
Cristi
cand
luni, 26 noiembrie 2012 la 23:53:00 EET
Drumul catre inima unui barbat trece prin pat. (si cateodata prin bucatarie) :D
cine
morbo
cand
marți, 27 noiembrie 2012 la 00:18:00 EET
orez, orez si cat se termin orezul, din nou orez.
cine
morbo
cand
marți, 27 noiembrie 2012 la 00:19:00 EET
''cand'' si ''termina''
cine
pinkISH
cand
luni, 3 decembrie 2012 la 02:40:00 EET
Ar trebui sa scrie mai multa lume despre chestiile-astea. Excelent detaliat :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 4 decembrie 2012 la 00:47:00 EET
Mai ales partea despre tampoane folosite :P
cine
pinkISH
cand
marți, 4 decembrie 2012 la 04:34:00 EET
nu neaparat :))

multa lume are tot felul de astfel de ganduri, dar putini le exprima. si te trezesti la sfarsitul relatiei ca le afli pe toate odata, gramada, cand nu mai poti repara sau schimba nimic.
cine
brontozaurel
cand
marți, 4 decembrie 2012 la 05:39:00 EET
Pentru ca se tem ca daca le exprima de la inceput n-o sa mai existe nici o relatie. But you cannot hide skeletons in the closet forever...
cine
Alex
cand
joi, 13 decembrie 2012 la 21:09:00 EET
"sa-l transforme in felul asta in ceva ce aduce a tampon folosit"

ai gustat multe tampoane folosite? just curious
cine
brontozaurel
cand
joi, 13 decembrie 2012 la 21:25:00 EET
Chiar eram curioasa daca o sa intrebe cineva asta :))

Cred ca am auzit comparatia candva de mult in The Osbournes. Nici nu mai tin minte exact ce comparau la gust si/ sau? miros cu un tampon folosit. Eram in liceu si evident am ramas marcata.
cine
Alex
cand
joi, 13 decembrie 2012 la 21:54:00 EET
Ah. Boring. :p

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)