on the verge of extinction... again

trash can of my frustrations

Ma enerveaza la culme clipurile de genul asta. Pentru cine n-are chef sa se uite, un tigru e pe sosea si niste dobitoci coboara geamurile, bat in ele, claxoneaza, il ating cu masina ca sa-i atraga atentia. Norocul lor ca tigrul pare ca tocmai a consumat un rus cu putin sange in vodca.

Nu merg la Accept. Luat hotararea asta azi. M-am simtit prea frecata ca sa ma mai simt in stare sa exist acolo. Si lucrurile nu pot decat sa se inrautateasca in urmatoarele zile. Pacat, eram atat de fericita in primavara cand mi-am luat biletul....

Daca zic ca nu stiu, nu inteleg de ce dracu' trebuie sa ma freci o jumatate de ora cand alt raspuns clar n-am. Referitor la ce salariu mi-as dori. Da-l dracului de salariu, nici nu-mi trebuie, nici nu stiu de ce exista notiunea asta. Singurul motiv pentru care imi doresc eu un salariu oricare e ca ai mei imi trimit bani altfel. Nu m-ar deranja sa dorm in tomberan si sa mor pe strada. Mi-ar fi indiferent.

Covrigi. Panou pe care scrie mare "covrigi cu mere". Cer si eu unul, aia se uita la mine ca la un extraterestru albastru (si eram imbracata in maro). Cica nici n-a auzit de asa ceva. Aveau doar cu susan si cu ceva carnat in mijloc. Cum nu-mi plac carnatii, sa zicem susan, desi nici ala nu ma incanta. Macar era cald. Un dobitoc dintr-o masina - "nu-mi dai si mie o gurita?". Daca n-ar fi avut verde la semafor si ar fi trebuit sa opreasca ma duceam sa-i dau niste chei pe masina...

Si saptamana asta incepuse asa bine... A venit ziua de miercuri si s-a dus dracului tot. Ar fi trebuit sa zic nu ieri la telefon. N-am facut-o. Si m-am dus azi. Si acum nu ma gandesc decat ca mi-as dori un incendiu la noapte. Sa ma consume toata... Altfel, ar trebui sa sun eu maine sa spun ca nu ma mai intereseaza.

Asa ar fi corect. Fata de mine in primul rand...

8 pareri

cine
Cristi
cand
joi, 18 octombrie 2012 la 21:22:00 EEST
E normal sa fii intrebata ce salariu vrei... Nu-mi vine sa cred ca te-ai impiedicat tocmai de o intrebare asa previzibila. Nu inteleg totusi de ce a fost asa neplacut interviul...
cine
brontozaurel
cand
joi, 18 octombrie 2012 la 21:32:00 EEST
A fost neplacut pentru ca nu au acceptat raspunsul si o trebuit sa ma tot frece pe tema asta. Dar eu alt raspuns nu am. Nu am nici un fel de asteptari salariale. Salariul minim pe economie e de cateva ori bune mai mult decat imi trebuie sa-mi platesc facturile si sa si pun o groaza de bani deoparte. Asa ca sa nu ma frece cu cat vrei - 3000, 7000? Mi-a stricat toata saptamana.

Am trimis acum mail ca nu vreau jobul.
cine
Cristi
cand
joi, 18 octombrie 2012 la 23:10:00 EEST
Pai n-ar trebui sa lasi discutiile de genul asta sa iti strice saptamana sau anul. Puteai sa zici si tu o suma acolo la intamplare. Ce o sa faci dupa ce te angajezi si vei avea poate discutii si mai stupide? Eu am avut cateva...
cine
brontozaurel
cand
vineri, 19 octombrie 2012 la 01:17:00 EEST
Nu e vorba doar de discutie. Deja momentul in care am acceptat sa merg a pus baza pentru ca asta sa se intample. Si apoi simplul fapt ca am mers acolo a fost foarte rau pentru mine. Si o trebuit sa ma frece.

Plus ca e incheiata chestiunea cu jobul acum. Am trimis mail ca nu- vreau, gata, s-a terminat cu asta! Ma simt ca si cum as fi scapat de un bolovan agatat de gat.

OK, data viitoare cand merg la un interviu le zic o suma acolo. 4+4. E o suma, nu? Face 8. biti. Daca nu le plac bitii pot sa incerce cu scoicile, ca Fred Flintstone.
cine
liviu berdila
cand
vineri, 19 octombrie 2012 la 10:21:00 EEST
Daca ar exista un virus care sa atace numai idiotii, corporatistii si cei care gandesc in stil corporatist si copiaza orice rahat, doar pentru ca scrie "USA" pe el, ar muri pe capete, ca pe vremea ciumei bubonice.
Nu inteleg ce sens are sa te intrebe, in moment ce iti va da tot cat vrea, poate spera ca zici mai putin decat ar fi el dispus. Te mai intreaba si de ce crezi ca meriti atat.Zic si eu, poate vrea sa te desfiinteze de la inceput ca sa fie siguri ca n-ai pretentii pe viitor, dracu stie. Asta ca sa nu punem la socoteala toata gama de intrebari cretine pe care obisnuiesc sa le puna la interviuri.
Voiam sa pun un link cu un interviu in eopca de piatra dar nu stiu daca vrea Bronto sa fac asta sau daca o sa-i placa.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 19 octombrie 2012 la 10:27:00 EEST
Am mentionat si chestia asta ieri. Ca sunt convinsa ca au o grila de salarizare si deci intrebarea e inutila. Dar tot au insistat ca vor sa stie cat vreau eu :|

Da link.
cine
liviu berdila
cand
vineri, 19 octombrie 2012 la 14:46:00 EEST
http://www.youtube.com/watch?v=zOH_PZqDxF8
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 20 octombrie 2012 la 11:05:00 EEST
"CV broke"
Genial =))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)