on the verge of extinction... again

noul videoclip Aerosmith

Piesa se numeste What Could Have Been Love nu mi s-a parut cine stie ce cand am ascultat-o prima data. Nu are nimic care sa-mi sune deranjant, dar nici n-are ceva care sa ma atraga. Mi-a parut cam plata, asa ca probabil as fi preferat sa fie aleasa alta piesa pentru al doilea videoclip.

Dupa ce am vazut videoclipul... probabil pe mine tot nu va ajunge sa ma obsedeze vreodata. Am ascultat-o de mai bine de doua zeci de ori in timp ce tot ma uitam si disecam videoclipul (boala prinsa de la o colega de liceu) si tot nu exista nici o bucata care sa-mi revina obsesiv in minte. Dar mi-a devenit destul de clar ca are potential sa devina hit.

Videoclipul in sine este excelent ca realizare, dar nici nu ma asteptam la altceva, avand in vedere cat au obiceiul sa investeasca in videoclipuri. Ideea e interesanta (si m-a facut sa-mi doresc ca intr-o zi sa merg desculta pe sina de tren) si imi plac mult bucatile cu trupa.

Enjoy!

2 pareri

cine
pinkISH
cand
luni, 22 octombrie 2012 la 23:48:00 EEST
Si cand te gandesti ca au cantat ani de zile in astfel de cluburi, la inceputul anilor '70... pe bani de suc :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 23 octombrie 2012 la 00:27:00 EEST
Si de 2 ori pe zi... ceea ce probabil i-a ajutat sa ajunga la nivelul la care sunt acum. Ca sa se planga alti muzicieni mai tineri in interviuri ca daca se retrag trupe ca Aerosmith, ramane un mare gol, ca nu vine nimeni din urma. Felicitari, nene, tocmai ai recunoscut ca esti incapabil sa depasesti un anumit nivel, oare de ce? Poate si pentru ca 11 luni din an faci altceva in afara de muzica si faci asta pentru ca din muzica nu scoti decat bani de suc? Oh...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)