on the verge of extinction... again

drops of sadness... again!

Au mai ramas doua bloguri care nu-s de programare pe care mai intru zilnic. Si asta al meu nu se numara printre ele. Trist...

Tocmai mi-a trasnit prin cap ca la Accept o sa se repete situatia de la AC/DC. Sau dracu' stie, poate o sa fie ca la Ozzy si o sa ma car de acolo dupa 5 piese. Sau poate nici n-o sa ma duc, asa cum am facut la Sabaton. Si aveam bilet din primavara si chiar imi doream sa-i vad. La Sonisphere au rupt... Trist...

M-am apucat iar de doua cursuri online. Ambele de programare. Dar de data asta ma chinuie ideea ca nu asta vreau de fapt. Ca de fapt vreau sa trag tare acolo unde deja stau bine. Trist...

Septembrie a fost prima luna din ultima vreme la sfarsitul careia n-am avut gata scrise si programate recenzii la ciocolata pe toata luna urmatoare. Si inca nu le am gata, de-abia am acoperit doua treimi din luna. Trist...

Programare. Tentative nereusite de curatenie. Tentative nereusite de a mai face si eu ceva miscare, daca tot nu prea mai ies din casa. Saptamana asta am iesit doar luni, cand am fost la banca. A, si cred ca intr-o seara am fost in Auchan. Hranit obsesii. De cand imi doream o inregistrare serioasa cu piesa asta...

Trec din clip in clip pe YouTube. Unele le-am mai vazut de zeci de ori. Altele le descopar pentru prima data. O sa-i vad in 2013. E singura chestie pe care stiu ca mi-o mai doresc in momentul asta... In rest... nici macar nu ma mai simt vie. Si nimic din ce ma facea sa ma simt vie nu mai reuseste sa faca asta.

10 pareri

cine
krakilla
cand
marți, 9 octombrie 2012 la 16:14:00 EEST
Poate faptul ca nimic din ce faceai inainte nu te mai incanta, e un lucru bun. Poti incerca ceva nou, ceva ce nu ai luat in considerare pana acum. De exemplu, poti incerca sa iesi din casa cu alt scop decat cel de a-ti plati facturile sau de a merge la un concert rock.

cine
brontozaurel
cand
marți, 9 octombrie 2012 la 16:16:00 EEST
Ca unele chestii nu ma mai incanta e o chestie. Dar ideea de a iesi din casa e idioata si imi displace de-a dreptul.
cine
krakilla
cand
marți, 9 octombrie 2012 la 17:05:00 EEST
Da, statul in casa, autocompatimirea, hranirea unei stari de depresie sau detasarea de societate par idei mult mai inteligente, mai ales ca stim cu totii ca intotdeauna dau rezultate... Ma rog, orice vei alege sa faci sper sa te ajute sa te simti mai bine.
cine
brontozaurel
cand
marți, 9 octombrie 2012 la 17:53:00 EEST
Experienta proprie spune ca statul in casa si detasarea de societate dau rezultate foarte bune. INTOTDEAUNA. Nu mi s-a intamplat NICIODATA altfel. Problema e dupa, cand trebuie sa interactionez cu altcineva. Aia face praf in cateva ore tot ce am reusit sa realizez intr-o saptamana sau chiar mai mult.

N-am spus nimic de depresie. Nu ma simt deprimata. Nu ma simt in nici un fel punct. Ca mi se pare ca o situatie e trista e una, dar eu nu simt tristete. Pe undeva as vrea sa pot s-o simt, dar nu mai pot fi decat indiferenta.

Si in nici un caz nu ma autocompatimesc. Ce am facut, am facut singura. Si as face aceleasi alegeri din nou, fara nici un fel de regrete.
cine
MikeS
cand
joi, 11 octombrie 2012 la 10:05:00 EEST
Si eu sint la fel ca Ana, evoluez mai rapid lasat in pace. Imi dau seama ca si interactiunea cu altii e utila si necesara insa clar o fire introvertita isi va face treaba mai bine singura. Plus ca f multa lume real nu are ce face si pierde timpul aiurea, cica sint socia(bi)li. Adevarul e ca pt cine are niste obiective (in special cand incerci sa devii mai bun in ceea ce faci), umblatul brambura prin oras sau iesitul la cafelute e absolut enervant. Iar discutatul cu aceeasi oameni despre aceleasi nimicuri e stupid.

La ce cursuri te-ai bagat si unde?
cine
brontozaurel
cand
joi, 11 octombrie 2012 la 10:16:00 EEST
Python. La MIT (edX) si University of Toronto (Coursera).
cine
MikeS
cand
joi, 11 octombrie 2012 la 10:32:00 EEST
M-am uitat pe programa la MIT, OMG! Naiba le stie pe toate alea, lol. Ma rog ce pretentii sa am de la vreo scoala, cate un pic din toate, 90% nu vei folosi ever si vei invata la fata locului. Iti dau un sfat necerut, dar valoros: intotdeauna use common sense. E plina lumea devel de robotei care nu inteleg multe dar aplica retete. Iar unele lucruri iti vor lua ceva timp pana sa le intelegi real. Ideea e sa le privesti pe toate drept tools. Gandirea specifica vine cu timpul si nu e legata de vreun limbaj de programare sau de vreo tehnica la moda.

Cum python e OOP language (stiu mai putin python decat tine) totusi vezi ca unele lucruri sint implementari specifice, adica nu sint valabile in orice OOP language gen functions as objects.

Ca o parere strict personala (mai exista si altele?) probabil e mult mai usor pt tine sa inveti OOP si programming using php, practic iti trebuie un limbaj ca sa exersezi conceptele iar php e good enough. Acum inveti si devel general dar si python si cele 2 vor fi cuplate. Probabil ar fi bine sa incerci sa faci si-n php aceleasi lucruri. Daca nu merg, inseamna ca sint python specific.
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 13 octombrie 2012 la 16:57:00 EEST
Hranit obsesii - Pe mine m-au mancat in perioada asta. Macar a mai crapat soarele :D
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 13 octombrie 2012 la 17:08:00 EEST
@MikeS: La capitolul OOP, traseul meu a fost asa: Java (din 2005), apoi PHP (din 2010). Stiu si Java si PHP.

Cursul ala e o ocazie buna sa invat ceva ce nu prea stiu - Python.


@krossfire: Azi e chiar urata vremea. Joi a fost frumos. Cand am plecat de acasa era destul de rece, vreme de toamna in toata regula, am zis ca o sa inghet doar cu camasa (destul de grosuta, totusi) pe mine. Si cand am iesit de la sedinta foto era brusc vara din nou, muream de cald cu camasa aia pe mine...
cine
liviu berdila
cand
luni, 15 octombrie 2012 la 14:46:00 EEST
E bine ca totusi iti gasesti ceva util de facut in timpul de stat acasa. Eu unul ,m-am scufundat in gaming, eternul Trainz si, mai nou, Dishonored, sigur ca nici de asta nu prea ma mai trage inima.
Am abandonat demult ideea cu blogul, la fel si cu site-ul de socializare, nu stiu, nu mai merge, nu mai am chef, nu reusesc sa ma adun sa pun la cale ceva in care sa ma implic cu toata forta si care sa aduca finalitatea pe care o urmaresc.
Adrian are dreptate, lipsa unui partener se simte, cel putin in cazul meu se simte prea mult. Poti spune ca ma plang dar asta este, asta imi lipseste.
Cu iesitul, nu pierd nimic daca n-o fac, da, ies, unde? Cu cine? Si ce rezolv prin asta? Ma voi simti mai bine ca stau cu niste insi la bere si sa vorbim, ce? Si sa facem, ce? Ma ajuta cu ceva in ceea ce am nevoie? Nici pe departe. De asta nici nu ma mai intereseaza de nimeni, prietenii sunt ca mesajele Spam, inutili si enervanti, mai bine stau inchis si fac ceva ce chiar imi place (ca nu stiu daca considera careva util faptul ca stiu sa trag cu arcul in Skyrim) decat sa-mi stric dispozitia si asa proasta sau sa o stric pe a altora.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)