on the verge of extinction... again

de parca...

Blogul asta se nastea in primavara lui 2008. Un fel de incercare de a mai avea si eu ceva contact cu limba romana. Am inceput si sa citesc o multime de bloguri in romana. Ajunsesem la un moment dat la peste 400. Am si batut in tastatura pe aici. Probabil a ajutat. Probabil.

Doar ca in ultima vreme a inceput sa ma intereseze tot mai putin. Sa scriu eu pe blog, sa citesc bloguri in romana. Au zburat o groaza din reader, n-au mai ramas nici a zecea parte. Si au intrat altele in engleza, majoritatea axate pe programare.

Si cumva in seara asta am avut senzatia ca m-am intors fix acolo de unde am plecat (am mai avut senzatia asta si joi, dar atunci era vorba de altceva si de mai multi ani diferenta).

Full Circle...

... and here we are, right back where we started...

Postarea asta nu inseamna mare lucru. Nu inseamna ca n-o sa mai scriu deloc pe blog sau ca o sa incep sa scriu in engleza. Inseamna doar ca mi-am gasit jucarii mai interesante si ca nu prea mai reactionez la chestii care nu-s legate de programare.

Poate ca e felul meu de a-mi cere scuze pentru ca las lucruri in urma...

7 pareri

cine
pinkISH
cand
luni, 15 octombrie 2012 la 07:25:00 EEST
Full Circle e cel mai putin difuzat clip al lor. Cred ca si Eat The Rich l-am vazut mai des pe MTV.

Revenind la topic, sa stii ca nu trebuie sa scrii cu regularitate, dar ar fi interesant daca ai continua sa postezi, macar din cand in cand. Sa speram ;)
cine
brontozaurel
cand
marți, 16 octombrie 2012 la 00:05:00 EEST
Eu nu cred ca l-am vazut pe nici unul din ele pe MTV. Bine, eu i-am descoperit dupa 2000. Si daca e sa fiu corecta, probabil nu ma pot plange pentru ca in perioada aia chiar au fost pe ecran multisor. Videoclipurile pieselor de pe Just Push Play, Hall of Fame, emisiuni speciale, Aerosmith Day (mersi pentru asta, MTV, ca dracu' stie cum ar fi avut ocazia Ana sa descopere videoclipurile din anii '80 altfel in perioada pre-internet), MTV Icon...
cine
pinkISH
cand
marți, 16 octombrie 2012 la 23:34:00 EEST
Eu i-am descoperit in '93, cand a aprut "Cryin'" pe MTV. Au urmat "Amazing" si "Crazy", iar primul clip mai vechi pe care l-am vazut a fost "Love In An Elevator".

Tocmai a aparut episodul 5 din Making Of pentru album si contine cateva crampeie din Oh Yeah, varianta de studio :) Foarte misto!
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 17 octombrie 2012 la 04:51:00 EEST
Ahem, pentru posteritate: saptamana asta iese noul videoclip.

Am vazut episodul si ma intrebam daca ai avut si tu ocazia sa-l vezi. Se pare ca ar fi trebuit sa intru pe blog, lol :))

Mie imi place mai mult versiunea live, e mai murdara, mai abraziva. Nu prea pot sa-mi dau seama cum ar fi sunat cantata de Joe. In versiunile live oricum il aud incet, mai mult aud gagicutele si din cat l-am auzit in episodul asta... prefer varianta live. In schimb cat am auzit din Freedom Fighter intr-un episod anterior imi suna brici.

Parca nici nu mai sunt asa nerabdatoare in ceea ce priveste albumul. Sunt curioasa, logic, dar parca tot mai entuziasmata sunt de bucatelele live din vara asta, sunt delicioase si deja ma vad gustand si eu asa ceva la anu' ;))
cine
pinkISH
cand
miercuri, 17 octombrie 2012 la 07:45:00 EEST
De-abia astept si eu albumul, dar ma multumesc pentru moment si cu clipul nou :))

La "Oh Yeah" prefer varianta de studio, chitara se aude mai clar, mai proeminent. O piesa la care apreciez enorm variantele live e "Dream On".
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 17 octombrie 2012 la 22:33:00 EEST
Well, we'll see it soon :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)