on the verge of extinction... again

de ce...

... brontozaurelu' detesta sa existe in aceeasi casa cu altcineva, oricine ar fi acea persoana.

Brontozaurelu' are un simt al posesiei incredibil de dezvoltat. Si maraie atunci cand cineva ii atinge lucrurile. Si "a atinge" aici inseamna de multe ori chiar doar atat, "a atinge".

In urma cu niste zile, brontozaurelului i-a fost incalcat teritoriul. Si apoi deodata... buf, trosc, bum, zbang, paf! Chestie care a facut instant brontozaurelu' sa intoarca capul si sa faca niste ochi mari-mari. De groaza.

In mijlocul tuturor posetelor, incaltarilor, umeraselor, hainelor de iarna, pungilor de cadouri, cutiilor cu dulciuri si cosmetice si diverselor dracii de curatat care se varsasera toate din debara exact asa cum au obiceiul sa o faca in desenele cu Scooby-Doo, statea el, vinovatul. L-ar fi strans de gat. S-a abtinut ca oricum n-avea suficienta forta ca sa faca asta, deci cel mult i-ar fi masat gatul, chestie care probabil i-ar fi placut.

Da' tu ce tii atatea chestii aici?
Da' tu ce dracu' cauti acolo?

Avea sa se intample din nou, de data asta cu sertarul dulapului de la bucatarie. Si fara alte consecinte in afara de fum scos de brontozaurel pe urechi (daca vrei cutit, ceri, nu te apuci sa rascolesti!), pentru ca din sertar nu se puteau varsa chestii.

Ceva mai tarziu. Cel mai asteptat moment al zilei pentru brontozaurel. Ala cand da jos jegul. Intra la baie sub dus. Si... se face lumina! Brontozaurelu' recapituleaza in gand toate injuraturile invatate pe parcursul vietii, dar cu voce tare nu striga decat:
Hei, stinge lumina!
Hai Ana, ca nu vezi nimic pe acolo, nu te prosti...

Brontozaurelu' se abtine cu greu sa nu urle, dar nu vrea decat sa smulga furtunul de dus si sa se duca sa-l spanzure cu el. Incearca sa se calmeze gandindu-se la ecuatii de oxidare, animatii pentru pseudo-elemente si ce ar mai trebui rearanjat in baie. Peretii au o culoare atat de draguta si ii plac perdelutele de dus cu pestisori, ferestrele luminate din blocurile din fata... ceeeee?

Does not compute! De ce vede ferestrele blocurilor din fata, cand acolo ar trebui sa fie geamu'? Prin care nu are cum sa le vada pentru ca e mat. La dracu', fereastra e larg deschisa! Brontozaurelu' n-o deschide niciodata asa...

Probabil ca scoate la propriu fum pe urechi, asa ca rezolva rapid problema. Dracii insa raman...

Si mai sunt toate chestiile alea enervante pe care le descopera de-abia la o saptamana dupa...

17 pareri

cine
MikeS
cand
duminică, 21 octombrie 2012 la 19:17:00 EEST
Welcome to OCD land!
cine
Cristi
cand
duminică, 21 octombrie 2012 la 20:18:00 EEST
Cred ca ar trebui sa te apuci sa scrii o carte "Regulile brontozaurelului". :))
cine
cartim
cand
luni, 22 octombrie 2012 la 22:23:00 EEST
Brontozaurelul este o fire independenta, ar trebui sa iti tii teritoriul marcat cu banda galbena "Do not cross" :))
cine
brontozaurel
cand
marți, 23 octombrie 2012 la 13:20:00 EEST
@MikeS: I thought I was already living there.

@Cristi: carte? da' pe blog ce-are?

@cartim: o sa razi... dar chiar am facut asta timp de cativa ani dupa ce m-am mutat in Bucuresti...
cine
Cristi
cand
marți, 23 octombrie 2012 la 14:37:00 EEST
Pai imi imaginez ca dupa ce le termini de scris, iese ceva in vreo 50 de volume, pe care poti sa le asezi frumos in biblioteca. Pe urma, cand vine cineva la tine, il pui sa semneze ca a luat la cunostinta de continutul lor si la prima abatere il spanzuri cu furtunul de la dus.
cine
krakilla
cand
miercuri, 24 octombrie 2012 la 16:22:00 EEST
Traiul cu tine pare mai atragator decat paradisul pierdut! In alta ordine de idei, de ce faci dus cu lumina stinsa?
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 24 octombrie 2012 la 19:02:00 EEST
De ce n-as face dus cu lumina stinsa?
cine
MikeS
cand
miercuri, 24 octombrie 2012 la 19:09:00 EEST
Pt ca nu vezi. De ex, baia mea nu are geam deci fara bec e bezna.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 24 octombrie 2012 la 19:19:00 EEST
De ce as vrea sa vad?
cine
MikeS
cand
miercuri, 24 octombrie 2012 la 21:57:00 EEST
Nu te stiam artista in abstractul exprimarii. Dar in mod sigur ai trollingul in sange deja.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 24 octombrie 2012 la 22:04:00 EEST
Eu intrebam cat se poate de serios :( Nu exista nici cea mai mica urma de trolling la mine. Pur si simplu nu va inteleg. Pe voi, restul oamenilor. Care aveti nevoie de lumini aprinse. Care trebuie sa dormiti in pat. Care trebuie sa mancati la masa. Care aveti nevoie sa mancati zilnic, ba chiar mai mult de o singura data pe zi. Care aveti nevoie sa vorbiti cu voce tare.
cine
MikeS
cand
miercuri, 24 octombrie 2012 la 23:12:00 EEST
Ai nevoie de lumina ca sa vezi bine. SA nu te lovesti de diverse colturi, sa nu te impiedici de fire , sa vezi in ce calci si pe ce pui mana etc.

Dormi in pat pt ca teoretic e mai comod. Japonezii dorm pe o saltea pe jos, feicare cultura cu ale lor. Daca n-as avea pat as dormi pe jos/ saltea. Atat timp cat nu e zona cu gandaci.

Masa = o suprafata unde pui farfuriile. Le poti pune oriunde vrei, dar e f incomod in pat. Multe firimituri, greu sa tai ceva.

Am nevoie sa mananc zilnc pt c-ami cere corpul. E drept ca e usor sa abuzezi sa mananci ca porcul. La fel e stupid sa te infometezi.

Intelegi, probabil 90% din lucrurile 'ciudate' sint absolut naturale si au logica. Ca tu vrei sa fii altfel treaba ta. SI eu sint considerat ciudat dar nu-s nici pe de parte la nivelul tau. Dar dpdv al meu sint cat se poate de logic.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 24 octombrie 2012 la 23:49:00 EEST
Nu simt ca lumina ar face vreo diferenta. Nu cred ca m-am lovit/ impiedicat vreodata in baie. Am patit-o insa de multe ori in camera, indiferent ca era zi (deci lumina) sau noapte. M-am ipiedicat in covorul pe care mergeam si nu era nici macar denivelat.

Mie mi se pare mai comod pe jos. E plat, nu exista denivelarile saltelei.

Farfurii in general nu prea folosesc. Incerc sa murdaresc cat mai putine chestii ca sa am cat mai putine de spalat. Si nici pat nu folosesc, dupa cum am mai spus. Si incerc sa imi dau seama daca eu mai tai vreodata altceva in afara de lamai. Folosesc cutit destul de des, dar de obicei pentru amestecat in ciocolata calda sau limonada. Sau pentru taiat ate, plastice, metale, ca ajutor pentru desfacut chestii...

Mie nu-mi cere. Uneori sunt curioasa sa simt gustul unor chestii, dar n-am simtit niciodata foame, nevoie de mancare. A fost mereu ca m-au frecat ai mei la creier, incepand de la chestii de genu' o ia sa de la gradinita alt copil care mananca pana la nu uita nici acum sa ma sune si sa ma intrebe zilnic. Si eu raspund mecanic da. Daca ar fi alta prima intrebare pe care mi-ar pune-o, as raspunde tot cu da, din inertie. Asa ca mi-e foarte usor sa uita ca exista conceptul de mancat, mai ales in perioadele in care lucrez la ceva care ma prinde.

Si sincer, si mie mi se pare ca sunt cat se poate de logica.
cine
krakilla
cand
joi, 25 octombrie 2012 la 13:38:00 EEST
Am inteles, te impiedici de covor ziua dar nu ai nici o problema de orientare pe intuneric, in baie. Pentru ca tie iti este mai comod sa dormi pe suprafete plate, asa ar trebui sa gandeasca si restul populatiei pamantului. Nu intelegi conceptul de foame, oamenii care mananca pentru ca organismul le-o cere sunt niste ciudati.

Sincer, si mie mi se pare ca ai o logica perfecta.

Ce nu inteleg eu este daca faci toate aceste lucruri pentru ca esti diferita sau le faci pentru a fi diferita.
cine
cartim
cand
luni, 29 octombrie 2012 la 21:45:00 EET
Fiecare individ este diferit ,este unic, cu cerinte unice si cu conceptii acumulate din experienta sa anterioara.

Oamenii nu trebuie sa faca nimic pentru a fii considerati ciudati, daca nu sunt ca proportia majoritara li se pune imediat o eticheta.

De ce oare nu putem intelege/tolera un comportament diferit de al nostru?De ce au oamenii tendinta de a impune ca ceea ce fac ei este logic si sanatos doar pentru ca fac parte din majoritate??
cine
krakilla
cand
miercuri, 31 octombrie 2012 la 12:40:00 EET
Ca sa-l completez pe Cartim, m-am gandit sa adaug si eu cateva dezvaluiri inedite: vara nu este ca iarna, sus este opusul lui jos, apa este umeda iar oamenii sunt oameni. Daca mai exista intrebari existentiale referitoare la adevarata esenta a universului raspunsurile vor putea fi gasite cu usurinta in carti precum "Capra cu trei iezi", "Punguta cu doi bani", "Ursul pacalit de vulpe" sau "Scufita rosie".
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 24 noiembrie 2012 la 14:13:00 EET
Buna idee cu regulile, dar merita dezvoltate intr-o Constitutie :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)