on the verge of extinction... again

ceva muzichii

Din categoria s-a impiedicat Ana de un chitarist pe YouTube. Il cheama Charlie Parra del Riego si suna cam asa:

Din categoria eu sigur n-am mai auzit de astia pana acum?

Din categoria amintiri si vise. Adica am dat peste un concert Saxon, mi-am adus aminte ca am prins prosopul lui Biff la Rock the City si ca au promis ca revin anul viitor - ce fain ar fi! Daca nu va coafeaza, mai sunt o groaza de alte concerte complete in dreapta.

3 pareri

cine
cartim
cand
sâmbătă, 13 octombrie 2012 la 15:51:00 EEST
Chitaristul este mai mult decat talentat.Cat despre trupa din al doilea clip , nu a auzit nici eu de ei...
cine
cartim
cand
sâmbătă, 13 octombrie 2012 la 15:54:00 EEST
La adresa blogului tau daca ii pun si /ncr/ nu ma mai aduce la blog , imi spune ca adresa nu e valabila...
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 13 octombrie 2012 la 15:55:00 EEST
Functioneaza perfect la mine http://brontozaurel.blogspot.com/ncr

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)