on the verge of extinction... again

fara titlu

Si fara subiect.

Nici macar nu mi-e clar despre ce ar trebui sa fie postarea asta.

A million memories flood my brain...

Am din nou starea asta. Si mi-e frica. Imi spun mereu tot timpul ca imi doresc sa fiu la fel de nebuna, dar mi-e frica. Au trecut patru ani, m-am degradat fizic, nu mai sunt la fel de rezistenta...

Atunci a mers si a fost al dracului de distractiv. Uneori sunt furioasa ca m-am lasat sa uit ca metoda nu e scopul in sine, alteori ma bucur ca am inchis ochii, pentru ca pana la urma asta m-a ajutat...

Atunci a inceput cu o pereche de sosete verzi. Acum a inceput dupa ce am vazut clipul asta. Cautam inregistrari cu piesa, e una din cele de pe noul album care va iesi pe 6 noiembrie. Prima pe care am gasit-o era de aproape. Si apoi am vazut pe coloana din dreapta thumbnail si link catre versiunea asta. Arata asa interesant in thumbail, filmat de sus. Am fost curioasa...

... si m-a muscat. Ca pot. M-a muscat si mai tare dupa ce am trecut si prin alte clipuri. Oh yeah, I can... Anul viitor o sa-i vad din nou. Vor veni in Europa. Nu stiu daca Bucurestiul va fi din nou pe lista, dar eu o sa-i vad. Oricat de mult as detesta sa calatoresc, sa stiu ca o sa fac chestia asta ar putea sa-mi tina demonii in lant pana atunci.

Ceea ce inseamna transfer de timp. Mai putin timp umplut cu stari de greata si cu tremurat in baie. Si in resemnare, pentru ca se poate inchide nenorocitul ala de geam, dar e in partea cealalta a baii si uneori nu ma simt in stare nici sa ma tarasc in patru labe pana acolo...

Mai mult timp pentru alte chestii. Cum ar fi CSS si JavaScript. N-am prea mai stat pe Stack Overflow, desi, in putinele ocazii in care am stat, am marcat ceva. Desi mai mult am marait ca unii se grabesc sa ma anunte entuziasmati ca solutiile mele merg, da-i doare mana sa dea un upvote sau un accept. Iar eu vreau sa fiu in top 10% pe cat mai multe taguri, pentru ca asta se vede in CV-ul de pe Careers 2.0. M-am pierdut in experimentele proprii saptamana asta.

Intai a fost un Saturn (din pacate, merge cum trebuie doar in Firefox). Apoi o chestie care ameteste ochii... si procesorul. Si face Opera sa crape. De mers cum trebuie, merge in Chrome, FF si probabil Safari si IE10.

In continuare, chestie pe care ma gandesc sa o folosesc pentru noua tema de blog, atunci cand o sa ma apuc de ea - stacking posts. Atunci cand fereastra browserului este suficient de ingusta, apare in dreapta sus un buton ✜, care face postarile sa se aseze teanc una peste cealalta. Si sa apara cate o manuta ☚ in bara de titlu a fiecareia. Click pe manuta face sa ramana vizibila doar postarea respectiva. Si da, e doar CSS, zero JavaScript. Ar trebui sa mearga in orice browser, mai putin IE8 sau mai vechi.

Dupa care am revenit la... planete, desigur! Venus, Neptun si Jupiter cu 4 dintre lunile sale. Toate sunt facute dupa aceeasi idee, folosind o harta cilindrica a planetei ca background si animandu-i infinit pozitia. Mi-ar placea la nebunie sa aplic chestia asta pentru intreg sistemul solar, insa e atat de mult chin cu un procesor vechi de 5 ani si cu un display mic...

Apoi m-a pocnit sa fac o galerie de imagini pe care am botezat-o "Gridify!". In versiunea complexa mergea putin altfel in Opera decat in celelalte browsere (se intelege de la sine ca in IE8 sau mai vechi nu merge deloc, iar in IE9 nu merg tranzitiile, daaa?), asa ca am facut si o versiune simplificata. Mi-a luat o groaza de timp sa fac prima versiune, dar a mers sinistru de rapid sa o simplific.

In cele din urma, m-am jucat si eu cu ceva efecte 3D in CSS ca sa fac inca un fel de galerie de imagini. Pentru prima data, da. Motivul pentru care nu m-a tentat sa fac asta pana acum fiind faptul ca asa ceva nu merge in IE sau Opera. Acum ma scarpina pe creieras sa combin chestia asta cu Gridify!

Ce vreau sa fac in continuare e un blog special pentru toate astea. Dupa ce mi-am scarpinat creierii, m-am oprit la tumblr. La fel ca in cazul tuturor platformelor, sunt o tona de limitari pe care le urasc cu pasiune. Dar o sa ma apuc sa fac eu o tema de la zero. M-am jucat cu teme de tumblr, dupa ceva spart inutil de creieri am reusit si sa adaug Disqus pentru o tema facuta de mine. Desigur, spartul inutil de creier se refera la faptul ca... in realitate, e cretin de simplu sa faci asta, si doar imi imaginam ca ar fi ceva sinistru de complicat.

Saptamana asta m-am tot trezit devreme. Chiar inainte de 8 sambata si duminica. Ceea ce pentru mine e... o mare realizare, pentru ca altfel ma trezeste vreun telefon care aterizeaza pe la 14-16. Si am o reactie de cine dracu' esti? la cam orice buna, Ana! de la orice numar necunoscut. Daca nu m-as baza pe "muzicuta", cred ca nici pe ai mei nu i-as recunoaste. Norocul meu ca Scooby-Doo si Aerosmith sunt inconfundabili...

Am mai prins si alte cateva obiceiuri care ma tin "in priza", cum ar fi sa nu mai stau cu parul in ochi si in pijamale tota ziua. Parul prins si rochia ajuta la buna dispozitie. As plusa si cu sandale, dar nu pot purta sosete super groase in ele si altfel imi ingheata degetele.

Mi-a fost frica seara trecuta. Am fost in Auchan si, la un moment dat, am simtit cum mi se blocheaza piciorul drept de la genunchi in jos. Pur si simplu ma durea si nu mai puteam sa-l misc.

La intoarcere, mi-au izbit urechile niste manele dintr-o masina de langa intrarea in bloc. As fi vrut sa am niste boxe care sa poata sa-i sufle de partea cealalta a strazii cu ceva de genul Witchery, dar m-am multumit cu a ma cara in casa cat mai repede ca sa ma scufund iar in obsesia zilei.

Ieri am mai pus deoparte 150 lei pentru Aerosmith. Strict pentru asta, am deja alocati 650. Si o sa tot pun. Pentru ca matematic, nu e inca imposibil sa strang suficienti pentru bilet, eventual drum si meet & greet. Ala care era 1399 dolari in 2010 si dracu' stie cat o mai fi acum. Nu-mi imaginez ca o sa fie usor, acum am renuntat la abonament de metrou si absolut toti banii pentru absolut orice fel de cheltuieli pentru urmatoarea saptamana si ceva. Si din urmatorii bani va trebui sa platesc facturi si sa cumpar detergent. Poate sa-mi iau bilet la Sabaton? Dar, dupa cum am spus, ar putea sa-mi tina demonii in lant pana atunci...

Am visat ca o persoana la care tin a fost lovita pe strada. M-am dus la o masina in care se pregatea sa intre cineva, l-am impins la o parte si m-am dus cu masina aia dupa nenorocitul care nu oprise. Am intrat din plin in masina lui. Vreau sa fac si eu rau...

2 pareri

cine
Cristi
cand
duminică, 16 septembrie 2012 la 23:54:00 EEST
Imi plac foarte mult planetele. Sper ca pana la urma sa reusesti sa faci sistemul solar complet.
cine
brontozaurel
cand
marți, 18 septembrie 2012 la 19:05:00 EEST
Mersi. Din pacate, saptamana asta n-am mai facut nimic, nimic, nimic. Si probabil n-o sa mai fac absolut nimic nici in urmatoarea saptamana. Cel mult sa citesc chestii de JavaScript.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)