on the verge of extinction... again

chestii #2

Efort inutil...

O babuta se chinuie sa inchida cu un ditamai lacatul (ceva de minim 8 centimetri) lacatul o portita a unui gardulet care imprejmuieste un bloc. Gardulet din ala de 1-1.20 metri inaltime, care nici macar electrificat n-ar reusi sa opreasca pe nimeni. Nici macar pe cei sapte pitici, avand in vedere ca fix langa el troneaza o multime de banci de lemn al caror spatar se termina aproximativ la aceeasi inaltime ca si garduletul. Un salt pe banca, un salt pe spatar, si apoi peste gard - piece of cake!

Ma manca sa-i spun asta, da' parca n-am chef sa-mi aud sfinti si blesteme inainte sa ajung in parc...

Maidanezul nostru, stapanul nostru!

De parca nu erau suficiente resturile de mancare aruncate direct de pe geam. Pe unde s-o nimeri, de-ti vine dupa aia sa intri in pamant de rusine cand vine cineva la tine si la plecare gaseste pe capota resturi dintr-o zburatoare.

Acum a aparut moda cu legatul cate unei pungi de plastic cu mancare la fiecare copac. Si bineinteles, trimis o ploaie de injuraturi la adresa cui te intreaba de ce nu iei tu o potaie din aia de pe strada daca tot le iubesti asa mult.

Vrem bun simt, dar de fapt nu.

Semafor. Rosu pentru pietoni. Un pieton(t) navaleste pe trecere. De pe pod vine cu viteza un VW rosu care, logic, il claxoneaza scurt. Pieton(t)ul ii urla un 'te-n πzda ma-tii! - civilizat, nu? si continua sa alerge pana traverseaza tot bulevardul.

Uite, mami - am ajuns la televizor!

Sau macar pe afise pe strada.

Woody

Jur ca acolo e o ciocanitoare. La fel cum aici era o veverita.

Woody

2 pareri

cine
pinkISH
cand
duminică, 9 septembrie 2012 la 15:57:00 EEST
Foarte tari colectiile astea de chestii pe care ai inceput sa le scrii. Un fel de 'pastile' info-umoristice :D

Mai am un prieten care scrie astfel de articole, da' saracu' n-are umor :))
cine
brontozaurel
cand
duminică, 9 septembrie 2012 la 16:00:00 EEST
Nici eu n-am. Dar am omor.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)