on the verge of extinction... again

o stare

... prinsa intr-o poza.

De pe tot afisul Rock the City, Saxon au fost trupa care m-a atras cel mai tare. Am fost acolo de la 10 dimineata, a doua la poarta dupa un tip cu un tricou Sepultura, sosit, din cate spunea, cu vreo zece minute inainte.

Am stat in soare, am alergat ca tampita, desi imi busisem glezna cu o seara inainte. Ma ardeau plamanii dupa "cursa" aia si aproape incepusem sa vad pete gri. A meritat, am fost intre primii cinci care au ajuns la gard.

In fata lui Biff. Am urlat (ce scot eu nu se cheama cantat) pe toate piesele. M-am agitat ca nebuna. N-am prins nici o pana. Am prins insa prosopul lui Biff. Nu mi-a venit sa cred, primul prosop pe care il prind.

Obosita. Transpirata. Murdara. Cu bratul invinetit de gard. Respirand greu. Dar aproape plangand de fericire...

brontozaurelul cu prosopul de la Biff

Multumirile pentru poza merg catre Cristi Mitroi @ Rock Sounds.

2 pareri

cine
Cristi
cand
sâmbătă, 25 august 2012 la 08:53:00 EEST
Si la anul tot la fel. De fapt, poate mult mai bine. Cine stie ce rockeri mai poposesc pe la noi.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 25 august 2012 la 13:50:00 EEST
Aerosmith se intorc in Europa in 2013. Poate si la noi...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)