on the verge of extinction... again

doua din Titan

  1. Se demoleaza magazinul Titan. Ma rog, dupa altii... cica se modernizeaza (screenshot pentru orice eventualitate), da' ce am vazut eu lunea asta arata mai degraba a ce am scris in prima propozitie.

    De acolo mi-am luat oja maro in anul doi de facultate. De acolo mi-am luat doua perechi de blugi lungi (cele doua cu care am tot mers pe la concerte) in toamna lui 2007. De acolo mi-am luat vreo zece cravate finute. Si destule deodorante cu arome fructate...

  2. Nu, nu exista nici un fel de criza a locurilor de parcare.

    parcarea de pe linia de tramvai

    Pentru cine nu stie, in zona aia se lucreaza la linia de tramvai. Motiv pentru care nu circula tramvaiul. Ceea ce inseamna ca se poate parca pe linia de tramvai. De de-aia, ca doar locuri de parcare sunt suficiente, nu-i asa?

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)