on the verge of extinction... again

sore loser

Sau cum un sir de greseli costa...

La jumatatea lui aprilie m-am apucat de mai multe cursuri. Chiar multe initial... Opt. Apoi am lasat unul la o parte si am continuat timp de vreo patru saptamani si jumatate cu sapte. Cumva, am reusit sa le duc pe toate pana la jumatate.

Apoi am prins un proiect. Doua. Trei. In acelasi timp, deci a iesit varza si din ele si din cursuri. Nu atat din criza de timp, pentru ca teoretic as fi avut timp, cat din cauza ca am cedat eu nervos de la cat mi se lungise lista de "vreau" si de la cat de muribund parea laptopul meu batran de 5 ani si nu atat de idiot ca mine. Si am zis da-o dracului!

Doar ca dupa ce s-a terminat saptamana aia... nu m-am mai reapucat de cursuri. Pur si simplu nu mai aveam nici o tragere de inima dupa ce imi stricasem ritmul si ramasesem in urma. Am incercat sa trag de patru din ele, dar pur si simplu nu mai aveam rabdare.

Apoi am "descoperit" Stack Overflow. Si logic ca am ramas si mai in urma. Apoi m-am trezit cu tati intr-o vizita surpriza. Alte zile pierdute aiurea.

Cumva am recuperat in draci la unul din ele si l-am terminat saptamana trecuta, cu o saptamana inainte de termenul final. Din moment ce nu ma plang... cred ca e clar ca am scos 100% per total...

Nici nu m-am obosit sa ma uit cand sunt datele limita pentru dat examenele la celelalte din moment ce si asa eram in urma bine. Pana vinerea trecuta, cand m-am uitat intamplator si am vazut Sunday, 3rd of June 23:59 UTC. Mi-am zis sa trag de mine ca poate reusesc sa recuperez la un curs si sa si dau examenul. Ceea ce am si facut sambata, doar ca duminica n-am mai avut chef. S-a intamplat minunea si termenul limita a fost prelungit cu o zi, astfel incat, printre momente cu net picat sau miscandu-se ca un olog, am apucat sa fac 11 probleme din 12. Suficiente pentru un "Certificate of Accomplishment with Highest Distinction"... daca ar fi fost toate 11 corecte.

Bineinteles, una din cele 11 rezolvari n-a trecut testele. Toate testele, pentru ca le trecuse pe cele cateva date ca exemplu. M-am uitat pe forum si am adunat si alte teste cu multe alte cazuri idioate. Pe unul dintre ele l-ar fi picat si poate as fi modificat atunci codul daca... nu mi-ar fi picat netul atunci. Si logic ca nu am mai avut chef dupa...

Ce e cel mai stupid este faptul ca a fost unul din exercitiile simple, nu unul din cele marcate cu "stelute aurite". Sa fiu sincera, si alea cu "stelute aurite" (minus cel pe care n-am mai apucat sa-l fac si la care nu pot sa ma pronunt) mi s-au parut si ele simple. Nu cerea decat sa se scoata tagurile HTML dintr-o pagina si sa se intoarca o lista cu cuvintele. Si eu am ratat o situatie: <> pentru ca expresia mea regulata presupunea ca este vorba de taguri valide (este adevarat ca problema nu specifica nicaieri daca este vorba sau nu doar de taguri valide) si deci exista cel putin o litera intre < si >.

Daca m-as fi tinut doar de cursuri...

Daca nu mi-ar fi fost lene sa ma reapuc...

Daca n-as fi lenevit chiar si pe ultima suta de metri...

Daca nu m-as fi enervat de la netul picat si as fi avut rabdare sa trec prin toate testele aiuristice gasite pe forum...

Daca m-as fi gandit chiar eu ca poate ar trebui sa mearga si pentru un astfel de caz...

... diferenta intre "with High Distinction" si "with Highest Distinction"

Ma simt atat de defecta. Daca ceva mi se pare complicat... da-o dracului, nu-i de nasul meu! Daca mi se pare simplu... eh, ma descurc eu mai tarziu... si daca totusi nu merge, bineinteles ca imi pica prost.

Imi e atat de scarba de faptul ca functionez asa si as vrea sa schimb asta...

Se pare ca nu suficient...

1 parere

cine
krakilla
cand
joi, 7 iunie 2012 la 09:52:00 EEST
Tot universul se bazeaza pe "daca". Nu cred ca exista un cuvant mai des folosit cand vorbim despre regrete. "daca" este mai mult un sentiment decat un cuvant, cred ca am avut vreo cinci de "daca" numai ieri...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)