on the verge of extinction... again

6 iunie 2012

In urma cu mai putin de o luna, Ratt s-au reunit. In formula care se poate apropia cel mai mult de cea clasica, cu patru din cinci membri. Cel de-al cincilea a fost Robbin Crosby. Care a murit acum zece ani, pe 6 iunie 2002.

Eu nici nu auzisem de ei pe atunci. Cred ca am auzit prima data numele trupei la mai bine de un an dupa, cand i-a mentionat Steven Tyler intr-un interviu. Dupa inca vreun an (sau doi?) ascultam pentru prima data ceva de la ei: o versiune live a piesei You Think You're Tough. Fix asta:

Am inceput apoi sa sap si dupa alte piese de-ale lor. Si au devenit pentru mine una din trupele preferate ale genului. Mi-a placut si Infestation, aparut acum doi ani. Si m-am bucurat in primavara asta cand am auzit ca Juan ar putea reveni in trupa (ceea ce pana l-a urma chiar s-a intamplat in mai). Poate totusi voi avea sansa sa-i vad si eu live...

1 parere

cine
Neliniştitu'
cand
joi, 7 iunie 2012 la 20:46:00 EEST
Mulţam fain! Iată o ştire! :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)