on the verge of extinction... again

am draci

suc de mere

Dar nu-s de vanzare.

Apa a fost oprita de dimineata de cand m-am trezit pana pe la ora 19. Atat cea rece, cat si cea calda. Iar atunci cand a inceput sa curga iar... era de culoarea unui Mos Martin. Am lasat-o sa curga. Si am lasat-o, am lasat-o, am lasat-o, am lasat-o... pana a trecut vreo ora. Hmmm, intram in criza de timp. Asa ca m-am deplasat sa cumpar apa, desi eu detest gustul de apa imbuteliata, dar muream de sete, nu bausem nimic toata ziua in afara catorva picaturi de ceai.

Dupa ce am pierdut... hmmm, aproape jumatate de ora? ca sa gasesc vreo apa a carei sursa se pupa cu cunostintele mele despre izvoare (ma intreb cu ce au ramas in creier popii care totusi presupun ca au luat o nota mai mare decat mine la bac la geogra), m-am intors acasa si am constatat ca: unu, apa de la robinet nu mai era maro si doi, pe hol, in partea dreapta, statea cuminte o sticla de suc de mere (cu suc de mere in ea!) luata din Billa acum opt zile...

Cum stiu in ce perioada a anului suntem? Simplu, in ultima luna au fost de sapte ori mai multe cautari pentru "atestat engleza". Ceea ce ma enerveaza la culme. Si eu m-am folosit de internet ca sa-l fac. De-abia descoperisem netul si pentru atestatul asta am stat cu orele la Sedef (un internet cafe, era pe langa Onix, acum cred ca e ceva agentie de banca acolo). Insa nu am cautat niciodata "atestat engleza". Ma hotarasem ca tema lucrarii de atestat va fi "Great British Explorers" cu studiu de caz "Captain James Cook". Si asta am cautat pe net.

Pe vremea aceea exista mai putina informatie, cam toate site-urile aratau ca dracu' in comparatie cu unele din zilele astea, era mai neplacut sa citesti de pe ele, Wikipedia era de-abia la inceput si, oricum, dracu' auzise de ea, ca eu cu siguranta nu. Dar tot am stat si am cautat ca disperata informatii care sa ma ajute sa inteleg cum au decurs lucrurile ca sa fiu in stare sa scriu dracia aia si sa o prezint.

Am cautat poze cu harti, in special cu harti vechi. N-am gasit nimic la niste dimensiuni decente, asa ca m-am folosit de o harta Encarta pe care am prelucrat-o partial cu Ulead, partial cu Paint si partial (drace, scrisesem martial...) cu carioca dupa ce am printat pagina ca sa scot tot ce nu-mi convenea sa apara pe ea si sa adaug "traseele" lui Cook. Am cautat poze cu vasele lui si in general cu vase din acea perioada. M-am chinuit cu cutii de dischete. A trebuit sa renunt la unele din cele mai faine poze gasite pe net pentru ca nu-mi incapeau pe o discheta si n-aveam cum sa le iau acasa. Una din poze am scanat-o de pe o cutie de cacao.

In orice caz, ideea e ca eu am muncit vreo doua luni bune la lucrarea aia de atestat. N-am dat search dupa "atestat engleza" ca sa-mi pice, poc, para malaiata in gura...

Miercuri am iesit din casa pentru prima data dupa o saptamana intreaga in care n-am mai vazut pe nimeni altcineva la ochi. Si as fi preferat sa nu fi facut asta. Pentru ca un individ care venea din directia opusa s-a gandit sa incerce sa ma studieze cu tentaculele. M-am tras in dreapta si am scapat de mainile lui si apoi am mers mai departe. Cativa pasi, pentru ca l-am auzit hilizindu-se si comentand ceva de faptul ca m-a scapat. Si m-am enervat. Asa ca m-am intors cu o mutra razboinica si am tras un urlet a la Johan Hegg. Si am luat-o inapoi spre el.

Lasul a luat-o la fuga, eu am luat-o la fuga dupa el. Pana cand am obosit. Adica dupa vreo douazeci- treizeci de metri, pentru ca sunt mereu jalnica la alergare. Daca l-as fi ajuns? Probabil ca as fi sarit pe el ca sa-l trantesc cu greutatea mea... in speranta ca ii crap ceva de asfalt.

Si ar mai fi multe altele... Prea multe...

2 pareri

cine
Diana Coman
cand
marți, 22 mai 2012 la 17:10:00 EEST
Da' sa nu-ti para rau de orele petrecute pentru lucrare, ca totusi cine culege perele cu mana lui invata ceva mai mult decat cum e sa te pocneasca para malaiata. Si e util pe termen mai lung.
cine
brontozaurel
cand
marți, 22 mai 2012 la 17:13:00 EEST
Nu-mi pare rau in nici un caz. Doar ma enerveaza ca exista idioti care considera ca-i normal sa pice para...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)