on the verge of extinction... again

30 aprilie 2012. Seara, dupa ora 22. Pe strazile Bucurestiului. Miros de la copacii infloriti. Si un miros care reuseste sa-l domine. Mirosul de gratar.

M-am reintors la Brasov inainte de a implini 4 ani. Si in urmatorii 12 ani am avut parte de multe iesiri cu ai mei prin jurul orasului la sfarsit de saptamana. Pe la Pietrele lui Solomon, pe Drumul Poienii, pe la Dambul Morii.

Amintiri foarte neplacute. Nu doar din cauza ca ma plictiseam de moarte, pentru ca voiam sa explorez zona, sa sar, sa alerg, sa ma joc, iar ai mei nu acceptau altceva in afara de trantit pe patura, mancat, trantit pe patura. Ci si din cauza mirosului. De gratar.

Bleah!

Mi-e scarba. De tot.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)