on the verge of extinction... again

multiple choice answers

Raspunsurile la "testul" de aici.

  1. Sarotti Tiamo Amaretto

    Cumva, in raspunsuri au aparut toate variantele... mai putin cea corecta! 85 de grame sunt in poza. Este vorba de cate o trufa din cinci sortimente din gama Tiamo de la Sarotti: Marc de Champagne (link, screenshot), Amaretto (link, screenshot), Jamaika-Rum (link, screenshot), Dunkler Marc de Champagne (link, screenshot), Cognac Sahne (link, screenshot). Fiecare cutie are 125g in total si contine cate zece piese. Deci cate 12.5g pentru fiecare din cele 5 trufe. De unde rezulta ca avem 62.5g pana acum.

    Lindt Weisse Chocolade mit Hellem Orangen-Truffel

    Apoi, mai este o bucata dintr-o ciocolata Lindt. Alba, cu o umplutura de trufa de ciocolata alba si portocala (link, screenshot). Tableta are 100g si este impartita in zece bucati. Deci se mai adauga inca 10g la cele 62.5g de pana acum. Si ajungem la 72.5g. Ah, da, sa nu uit: mi s-a parut super la gust!

    Lambertz Gingerbread with 25% Apple-Apricot Filling

    Si mai ramane o dracovenie. Care este o bucata de turta dulce Lambertz (n-am gasit-o la ei pe site). In orice caz, punga are 200g si contine (punga asta, ca aia cu umplutura de merisor avea inauntru doar 15 bucati!) 16 bucati, de unde rezulta ca o bucata ar avea 12.5g. Care se aduna la cele 72.5g de mai inainte, asa ca rezultatul final este... 85g!

  2. Raspunsul corect era "rabdari prajite". Las' ca s-au indopat altii ca sa compenseze ca n-am mancat eu nimic in duminica de Paste... Ma rog, in afara de cerneala pe care am lins-o de pe degete...
  3. A doua varianta, cea cu "aproape s-a luat la bataie pe o punga de gunoi" era intr-adevar corecta. Si acum imi pare rau ca doar "aproape" - trebuia sa fi tras cu ghearele de ea si sa n-o las pe mama sa o arunce cu textul "e de trei saptamani si pute", afirmatie cum nu se poate mai neadevarata pentru ca punga o schimbasem cu doua zile in urma si nu continea altceva in afara de praf si hartie. Mai mult, prima chestie spusa de mama la intrare fusese "vai, ce frumos miroase aici la tine - a vanile sau cu ce ai dat?"

    Insa si varianta a treia era corecta - "si-a dorit sa fi mers la o manastire". Socant, stiu... Asta luni dupa ce au venit ai mei la mine si eram agitata, n-aveam ce face si as fi preferat sa fi stiut de mersu' la manastire. Chit ca doar in scop turistic/ de pierdut vremea si facut poze aiurea...

  4. Singura varianta gresita era prima - "un frumos film despre Inviere". M-am uitat la Kommissar Rex si trei din episoade au fost cu oameni gasiti in pungi pe bucatele - ceea ce face varianta "ceva cu crime, sange, oameni dezmembrati cu fierastraul" adevarata. M-am uitat si la Denver, the Last Dinosaur, ceea ce inseamna ca "un desen animat avand in rol principal pe cineva din soiul ei (...zaur)" e si ea corecta.
  5. Prima zi de Paste am inceput-o cu Headless Cross de la Black Sabbath. Amuzant ca au existat raspunsuri care au bifat mai mult de o optiune aici... n-as mai fi inteles nimic daca as fi ascultat mai multe chestii in acelasi timp. Am ascultat in draci si intreg albumul Sonic Altar (nu doar A Year in the Flames), pe care il foarte recomand oricui este interesat de chestii pe stilul clasic. Si m-am uitat si la desenele cu Denver. Insa atunci imediat dupa miezul noptii ascultam Headless Cross. Alegerea a fost a bunicului Alice (pentru ca ce ascultam de fapt era inregistrarea unei emisiuni mai vechi de-a lui).
  6. Carnea consumata de bronto in ultima saptamana a provenit de la... animale care inoata si au solzi, bineinteles. Ma rog, acum nu mai inoata. Inotau inainte sa fie prinsi si facuti bucati. De pui (fericiti sau nefericiti ca au fost decapitati) nu m-am mai atins din 8 pana pe 18. Aprilie ambele.
  7. Asta a fost intrebarea care s-a dovedit a fi aproape imposibil de gresit. In noaptea de Inviere am bibilit la o baza de date.
  8. Am lipsit de pe net o saptamana pentru ca am vrut sa(-mi) dovedesc ca pot o saptamana fara net. Si nu i-am lipsit lipsa pana luni cand s-au trezit ai mei sa-mi faca o vizita surpriza. Atunci am devenit disperata dupa net si disperata ca n-am cu ce sa-mi umplu timpul...

10 pareri

cine
Cristi
cand
sâmbătă, 21 aprilie 2012 la 01:57:00 EEST
Deci bronto consuma crocodili! Nu sunt cam greu de prins?
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 21 aprilie 2012 la 02:00:00 EEST
Nuuu... somon si macrou ;))
(I knew I should have mentioned the fins as well...)
cine
Cristi
cand
sâmbătă, 21 aprilie 2012 la 02:13:00 EEST
Dar eu am auzit ca brontozaurii sunt vegetarieni :)
O pauza de net de o saptamana e ceva aproape imposibil pentru mine, cu toate ca as avea destule de facut ca sa nu ma plictisesc... Pot sa intreb de ce ai vrut sa dovedesti asta?
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 21 aprilie 2012 la 02:25:00 EEST
Si eu am auzit la fel, da' pe mine ma stiu anormala de cand... ma stiu :-??

Pur si simplu ma impiedicasem de un articol al cuiva care scria ca s-a decis sa renunte la a avea internet acasa ca sa scape de "mindless checking" (mail, diverse conturi), chestie pe care recunosc ca o fac si eu :"> (especially gmail account, weather & toon forum; yahoo mail, twitter, blog not so much; youtube not so much anymore)

Insa eu nu pot renunta definitiv la net acasa pentru ca am nevoie sa ma documentez, sa invat chestii... in noaptea de sambata spre duminica asa mi-as fi dorit sa am net sa ma lamuresc de ce nu functioneaza niste chestii in loc sa stau sa ma gandesc la o alta metoda prin care sa fac acelasi lucru...
cine
Cristi
cand
sâmbătă, 21 aprilie 2012 la 02:47:00 EEST
Cred ca cea mai usoara metoda este sa iti setezi o notificare sonora cand se intampla ceva. Eu asa am facut cu 2 din adresele de mail pe care le folosesc mai des si acum stau linistit. Cont de Twitter n-am asa ca nu stiu daca se poate face asa si acolo, dar ar trebui sa mearga. Singura problema ar fi blog-ul tau: am activat notificarea prin e-mail, dar ma anunta abia a doua zi pe la ora 17...
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 21 aprilie 2012 la 03:00:00 EEST
Daca te referi la postari.. aia cred ca e vina mea - acum... doi ani jumate? trei? am setat sa nu se trimita decat max o notificare prin e-mail pe zi, nu imediat dupa ce apare o postare noua pe blog.

Eu primesc instant mail cand apare un nou comentariu, dar pe adresa de Yahoo si daca am Messengeru' deschis vad imediat jos in colt. Pentru GMail habar n-am cum sa fac cu notificarile fara sa-l tin deschis in permanenta intr-un tab. De-aia e si cel mai des verificat...

Pentru twitter am o extensie de Chrome si tot asa vad intr-un colt daca e ceva nou, insa daca nu sufar de plictiseala pe moment pot sa vad ca au aparut chestii noi, ca le las oricum sa se adune...
cine
Cristi
cand
sâmbătă, 21 aprilie 2012 la 03:29:00 EEST
Pentru GMail poti folosi fie Google Talk sau GMail Notifier. O alta metoda care merge cu orice cont de mail care suporta POP3 este sa folosesti un client de mail. Avantajul aici este ca iti prezinta toate conturile in aceeasi aplicatie si nu mai trebuie sa faci login separat.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 21 aprilie 2012 la 03:36:00 EEST
Cute!
Client de mail am mai folosit. Nu m-a prins...
cine
Adi
cand
duminică, 22 aprilie 2012 la 12:53:00 EEST
WOW! Am raspuns corect! :D Ce premiu am castigat? :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 22 aprilie 2012 la 14:01:00 EEST
La care? Eu vad ca n-ai nimerit nici una complet.

[Poti lasa liber campul url daca n-ai. Ma cam indoiesc ca bronto.com este al tau :) ]

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)