on the verge of extinction... again

flame burning again

Tom Sawyer direct-to-video animated film

Luni seara am primit o veste foarte buna. Despre ceva ce urma sa se intample. Si s-a intamplat. Iar acum ma bucur enorm. Pentru ca e vorba de ceva care a fost o parte a vietii mele in cea mai fericita perioada prin care am trecut vreodata.

Atunci descopeream Forest Friends, Bellflower Bunnies sau Little Mouse On the Prairie. In noaptea asta ma uit la Tom Sawyer.

16 pareri

cine
Dan
cand
joi, 5 aprilie 2012 la 18:47:00 EEST
Vizionare placuta!
cine
brontozaurel
cand
joi, 5 aprilie 2012 la 19:36:00 EEST
Mersi, a fost dulce :)
cine
cartim
cand
joi, 5 aprilie 2012 la 20:47:00 EEST
E faiin filmul, ma bucur ca ti-a placut :)
cine
Dan
cand
vineri, 6 aprilie 2012 la 01:04:00 EEST
ma bucur ca ti-a placut.
Imi aduce pe undeva aminte de Robin Hood, cel foarte vechi, personajele fiind animale.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 6 aprilie 2012 la 01:13:00 EEST
@cartim: Il stiai? Eu habar n-am avut de el pana luni :)

@Dan: Filmul animat facut de Disney in '73?
cine
Dan
cand
vineri, 6 aprilie 2012 la 19:10:00 EEST
Intr-o toamna tarzie dintr-un an 73 in care noi inca nu eram planuiti, da.
Il vazusem de cateva ori cand eram mic, dar tot l-am mai revazut in ultimii de vreo 2 ori.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 6 aprilie 2012 la 20:18:00 EEST
Mai recent decat mine...
cine
Dan
cand
vineri, 6 aprilie 2012 la 23:21:00 EEST
Sunt totusi curios, daca imi permiti intrebarea, de ce nu iti plac anime-uri (eu le zic asa desenelor de origine japoneza)? Ai incercat sa vezi macar cateva minute din mai multe ca sa iti poti forma o parere? Sunt cateva cu teme serioase, "desenate bine", etc
cine
brontozaurel
cand
vineri, 6 aprilie 2012 la 23:23:00 EEST
Nu-mi place stilul in care sunt desenate...
cine
Dan
cand
vineri, 6 aprilie 2012 la 23:53:00 EEST
Inteleg.
Are vreun sens sa iti pierd timpul sa incerc sa iti recomand din ce am vazut cu cate un link catre trailer ceva?
Nu vreau sa fiu insistent, dar tot sunt tentat sa cred ca ti-ar putea place
cine
brontozaurel
cand
vineri, 6 aprilie 2012 la 23:55:00 EEST
Nu te opreste nimeni. And even if I don't click with them, maybe someone else is interested.
cine
Dan
cand
sâmbătă, 7 aprilie 2012 la 00:04:00 EEST
The Cat Returns - facut de renumitul Studio Ghibli, un fel de Disney al japonezilor.. http://www.youtube.com/watch?v=rq7NQ0qs7N0

Si pentru ca eu is mereu curios, parerea ta despre animatiile astea recente stil Ice Age, Shrek, etc? Iti plac, te-au "prins"?

Sper sa nu fiu prea stresant cu intrebarile astea.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 7 aprilie 2012 la 00:08:00 EEST
Nu m-au prins nici Ice Age si nici Shrek.
cine
Dan
cand
sâmbătă, 7 aprilie 2012 la 00:13:00 EEST
Sarut mana de raspunsuri prompte. Seara frumoasa iti doresc si un weekend placut!
cine
Cristi
cand
sâmbătă, 7 aprilie 2012 la 02:55:00 EEST
Dar Corpse Bride?
cine
Cristi
cand
sâmbătă, 7 aprilie 2012 la 03:01:00 EEST
Si Nightmare before Christmas, uitasem de el...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)