on the verge of extinction... again

din cutiuta postala

servicii funerare

[As vrea sa scriu si despre alte chestii pe blog... mai tehnice. Doar ca stau si ma uit la display si nu inteleg cum de imi poate fi atat de usor sa inteleg si sa scriu cod si atat de greu sa scriu coerent despre...]

Am aflat doua chestii:

  • Se pare ca lumea vrea sa ma sinucid, pentru ca... na, decesele par a fi o afacere profitabila. Iar lumea asta ar fi cu siguranta mult, mult mai frumoasa fara mine...

  • cerere de donatie
  • Biserica este atat de interesata de aia 2% din venitul meu inexistent, incat mi-a trimis formular cu instructiuni de completare. N-am pozat intreg pliantul, dar pe prima pagina ma mai trimit si la una din bancile de la parterul blocului pentru donatii.

8 pareri

cine
Cristi
cand
duminică, 22 aprilie 2012 la 15:09:00 EEST
Scrie-le in engleza daca ti-e mai usor... Oricum posturile despre ciocolata au fost foarte reusite, pe mine m-au convins si am cumparat vreo 2 pana acum.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 22 aprilie 2012 la 15:23:00 EEST
Nu stiu, o sa vad...

[Ciocolata? Cele de pe zazou.ro? Pe blog n-am mai scris de mult despre vreun soi de ciocolata anume...]
cine
Cristi
cand
duminică, 22 aprilie 2012 la 15:44:00 EEST
Nici nu stiam de zazou... Era vorba de posturile mai vechi de pe blog. Eu nu prea mananc ciocolata asa ca la mine dureaza mult pana consum 2 :P
cine
Dan
cand
duminică, 22 aprilie 2012 la 17:45:00 EEST
Scrie cum poti, noi intelegem, fii sigura de asta :D
Engleza, romana ce domenii vrei/iti plac
cine
Arisu
cand
duminică, 22 aprilie 2012 la 21:52:00 EEST
Atunci când am nevoie să dau link către ceva, intru la tine pe blog şi citesc îndrumarul tehnic. De fiecare dată. Apoi uit, aşa că data viitoare intru iar să citesc îndrumarul tehnic.
Ideea e că îţi citesc blogul chiar dacă uneori nu înţeleg subiectul. Ceva-ceva tot se lipeşte de mine şi măcar ştiu unde să caut când am nevoie de câte un lucru.
Pentru că ai amintit de zazou, am tot uitat să te felicit. Am văzut că a ieşit pe locul 3 la Roblogfest (parcă) şi sunt sigură că a contat şi contribuţia ta.
cine
brontozaurel
cand
luni, 23 aprilie 2012 la 00:43:00 EEST
@Cristi: Consumul meu e public. In ultimele luni cel de ciocolata a crescut cu aproape 100g, in timp ce cel total de dulciuri a scazut cu vreun kg. Nu imi pun niciodata problema de terminat. N-as putea sa incerc atatea daca as manca mai mult de o patratica- doua. In perioada asta am avut pe zazou cate o recenzie in fiecare zi (e drept ca mai mult pentru ca am vrut sa inghesui tot ce e produs de Paste in perioada asta asa ca de miercuri n-o sa mai fie chiar zilnice).


@Dan: Nu era vorba despre asta...


@Arisu: Poti sa testezi instant link-urile si orice alt HTML folosind dabblet. Te duci in partea de sus, pe banda neagra si trebuie sa ti se coboare un meniu. Selectezi tab-ul cu HTML & Result. Scrii ce vrei sa testezi sub <!-- content to be placed inside <body>…</body> --> si vezi instant rezultatul (with clickable links) in cealalta jumatate.

& mersi :) chiar m-am bucurat cand am aflat de premiu :)
cine
Moldoveanca
cand
marți, 24 aprilie 2012 la 20:28:00 EEST
Stai linistita, eu am in jur de 200 de posturi draft. Ma apuc sa scriu, uit ideea, imi dispare pasiunea, si il las acolo, poate prinde vremuri mai bune :)))

In alta ordine de idei - WOW! Pai baietii aia de la servicii funerare isi fac reclama mai bune decat am vazut la multe alte afaceri mai "normale" :)))
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 aprilie 2012 la 23:38:00 EEST
Eu n-am posturi in draft. Aveam intr-o perioada, dar in rest, totul e... nu chiar spontan, pentru ca unele chestii deja ma rod de ceva vreme in momentul in care apuc sa scriu de ele.

Cat despre serviciile funerare... isi fac reclama peste tot. Na, cam toata lumea e in target. Exceptie fac doar cei care se gandesc la incinerare sau la donarea corpului in folosul stiintei :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)