on the verge of extinction... again

bad reputation

polar bear, what have you done?

Mama a comis-o din nou.

Cu aproape 24 de ore in urma, putin dupa miezul noptii. A vrut sa ma sune asa ca a luat telefonul si a sunat. La ultimul numar format. Care de obicei sunt eu. Dar s-a uitat si la display ca sa se asigure ca nu formeaza altceva.

I-a raspuns o voce somnoroasa. Hmmm, totusi, atunci cand sunati pe cineva dupa miezul noptii, cati dintre voi nu va asteptati sa va raspunda o voce somnoroasa? Sau o voce care sa va trimita la dracu'? Si nu vorbim aici de alt fus orar sau sunat la 112...

Insa se pare ca mama nu se astepta la asta de la mine, asa ca a inceput sa ma ia la rost:
"Ce-i cu tine? Ce s-a intamplat??? De ce dormi la ora asta? Te simti rau?"

Totusi, timpul asta in care mama ii dadea inainte cu intrebarile si morala a fost suficient pentru o trezire macar partiala. Si din asigurarile cum ca nu este nimic in neregula, mama si-a dat seama... uofff, ea chiar nu mai vede bine fara ochelari! Ultimul numar format nu era al meu - cea pe care o sunase era de fapt sora ei.

Dar chestia asta m-a pus pe ganduri. Si am inceput sa-mi fac griji. Stiu, is nesimtita ca grijile nu sunt pentru vederea ei, stricata tricotandu-mi mie diverse, ci pentru... reputatia mea!

Propria mea mama ma considera o bestie nocturna. Mi s-a intamplat sa ma trezeasca din somn cu un telefon in miezul zilei si atunci nu s-a aratat deloc ingrijorata. Dar imediat isi imagineaza cai verzi pe pereti daca ma aude somnoroasa in miez de noapte...

In timp ce scriam titlul mi-am adus aminte de piesa asta:

Poza a fost furata cu nesimtire de pe mirror.co.uk

4 pareri

cine
cartim
cand
vineri, 27 aprilie 2012 la 18:30:00 EEST
Ehe daca mmama mea ar stii la ce ora ma culc eu....Banuieste ea ca ma culc tarziu dar nu stie ora , ca daca ar stii s-ar zburli rau :P

Si reputatia mea este de pasare noctirna asa ca nu esti singura :P Daca as sta singur in apartament sunt convins ca nimic nu ar opri=o sa sune la usa in noapte doar ca sa vada cand ma culc..E o tipa tare indiscreta care vrea sa aiba control asupra tot ce o inconjoara.. :))
cine
Arisu
cand
vineri, 27 aprilie 2012 la 18:52:00 EEST
Mi-ai adus aminte de o fază: acum câteva săptămâni m-a sunat mama să mă întrebe cât e ceasul, 13:10 sau 15:10? Nu era nici una, nici alta, dar problema cea mai mare e că are ceasul setat să apară pe tot ecranul telefonului, deci destul de mare. Cred că o să-i fac o vizită luna viitoare şi mergem obligatoriu să-şi schimbe ochelarii.
cine
Cristi
cand
sâmbătă, 28 aprilie 2012 la 04:57:00 EEST
Reputatie de vampir :)) normal ca era ingrijorata, la ora aia trebuia sa fii la vanatoare!
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 28 aprilie 2012 la 07:31:00 EEST
@cartim: Eu n-as deschide ;)) sau as deschide doar dupa multe insistente si as incerca sa par somnoroasa ;))


@Arisu: Depinde si de contrast. Si eu am setat sa-mi apara ora pe tot ecranul telefonului... negru pe gri! Il vad doar la anumite unghiuri...


@Cristi: Da, saraca si-o fi facut griji ca raman flamanda ;))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)