on the verge of extinction... again

double standard

ipocrizie - poza de pe newsrealblog.com

[Just a funny thought I had a while ago after I couldn't keep my mouth shut when somebody attacked something (that I also tend to favour at times) and put some nasty labels on people who happen to enjoy it. And stumbled upon it again today after opening a chest1 full of old memories...]

Cand altii ne critica preferintele si ne zugravesc ca pe niste monstri pe baza lor... latram ca gusturile nu se discuta.

Dar asta nu ne impiedica sa nu facem si noi la fel cand vine vorba de preferintele altora. Pentru ca prostul gust ii caracterizeaza intotdeauna pe altii.

Pana la urma, cine decide care gusturi se discuta si care nu? Si care este standardul absolut?

  • 1 Not meant to be taken literally, I still haven't bought the wooden one from the gift shop...

12 pareri

cine
Arisu
cand
miercuri, 21 martie 2012 la 10:04:00 EET
Eu recunosc că sunt ipocrită, dar lucrez la remedierea problemei. Un exemplu e cel cu ascultătorii de manele pe care îi cataloghez instantaneu drept nespălaţi analfabeţi, deşi ştiu că unii dintre ei se mai spală din când în când.
cine
Voinea Marius
cand
miercuri, 21 martie 2012 la 16:49:00 EET
Gusturile nu se discută atâta vreme cât nu mă afectează pe mine. dacă vrei să-ti vorbeşti casa în roşu cu verde, nu mă interesează. dar dacă vrei să vopsesti casa scării la fel... atunci am tot dreptul să-ţi critic gustul. mă rog, alt exemplu nu mi-a venit în cap.
La fel şi cu manelele, dacă omul le ascultă acasă la el, încet, să nu aud eu, n-am nici o problemă.
Nu pot să scriu cu literă mare după punct din cauza telefonului, câteodată vrea, câteodată nu, scuze :)
cine
Cristi
cand
miercuri, 21 martie 2012 la 17:23:00 EET
Nu este vorba de ipocrizie. Bun sau prost sunt termeni subiectivi. Intotdeauna ceea ce ne place este bun. Nu exista un standard pentru asta.

Realitatea e ca gusturile se discuta, chiar daca vrem sau nu. Indiferent care ar fi subiectul, intotdeauna se va gasi cineva care sa nu fie de acord. Dar n-are rost sa lasi asta sa te deranjeze...
cine
Cristi
cand
miercuri, 21 martie 2012 la 17:32:00 EET
@ex-silentio:
Sunt de acord! Un exemplu real: un individ iese mereu cu o portavoce in fata la Bucur Obor la care debiteaza idei religioase. Nu ma deranjeaza din cauza ideilor lui si n-am nimic cu el daca vrea sa se duca in fiecare zi la biserica sau chiar sa se mute in biserica de tot :) Dar ma deranjeaza ca trebuie sa-l aud eu cand trec pe acolo.
cine
Bomstar
cand
miercuri, 21 martie 2012 la 19:55:00 EET
Gusturile nu se discuta atata timp cat gusturile tale nu ma afecteaza pe mine.Poti sa faci ce vrei pentru ca este o lume libera,nu-ti interzice nimeni nimic.Dar daca tu vii pe o banca in parc,asculti manele la un casetofon si mananci seminte scuipand cojile pe drumul pe care il strabat atunci nu mai este vorba de gusturi este vorba doar de nesimtire.Am dat un exemplu doar.
Atentie,sa nu intelegem gresit.Dam exemplul cu manelele pentru ca nu ne plac tuturor dar este valabil pentru toate genurile de muzica!
cine
Bluemoon
cand
joi, 22 martie 2012 la 02:35:00 EET
Standardul sunt eu! Daca imi place ceva ce-i place si altuia, e bine, daca place mai multora, e regula (genul "prosti dar multi"), iar daca cuiva nu-i place, siderat il consider retard si-l evit. Cam asa sta manevra.
Scriu pe telefon, deci merge, cred ca era ceva de la mine...
cine
Bluemoon
cand
joi, 22 martie 2012 la 02:36:00 EET
Nu merge...)
cine
Bomstar
cand
joi, 22 martie 2012 la 07:11:00 EET
@Bluemoon Viata ofera o masa de lucruri iar fiecare selecteaza ceea ce iti place dupa propriul rationament.Nu se invarte totul in jurul tau.
“Un astfel de refuz [...] îmi amintea că lumea nu
era o reflexie a sufletului meu, ci o entitate
independentă, care avea să continue să se rotească,
indiferent de faptul că eu sunt îndrăgostit sau nu,
fericit sau nu, viu sau mort. “
-Alain de Botton-
cine
boemul
cand
joi, 22 martie 2012 la 10:55:00 EET
o să consider că piesa e cu dedicaţie pt. mine, fiind preferata mea de la IE şi în top 10 all time :))
în rest, subscriu la comentariul lui ex-silentio.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 23 martie 2012 la 02:11:00 EET
@boemul: you're welcome :) (de ceva vreme e si preferata mea de la Iced Earth)
cine
joyflint
cand
luni, 26 martie 2012 la 21:00:00 EEST
Nu discutam. Facem schimb doar de gusturi bune.
cine
brontozaurel
cand
marți, 27 martie 2012 la 00:20:00 EEST
Si cine decide care sunt gusturile bune? :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)