on the verge of extinction... again

e-mail comentatori pe blogspot

Poate am visat chestia asta, poate nu, in orice caz treaza nu eram.

Ma trezesc eu in dimineata asta. Cam pe la 3:40. Primu' lucru pe care-l vad e bineinteles mutra mea urata oglindindu-se in display-ul de la laptop*. Dracu' sa ma ia, nu stiu la ce-mi mai trebuie oglinzi in casa avand in vedere in ce hal se aseamana asta cu una. Misc niste degete pe tastatura, trackpad, naiba stie, ce-oi fi nimerit si eu...

In fine, printre alte chestii pe care le tineam minte de dinainte de a adormi, mai e si o fereastra de Y!M din pingbox cu intrebarea din titlu. Sau ceva aproximativ, nu mai tin minte exact, nu eram inca prea treaza.

Raspunsul este ca, in forma naturala a comentariilor nu ai cum sa-l afli decat daca te cheama Mama Omida. Sau Tata Omidu'. Sau daca ai un glob de cristal. Pentru ca formularu' de comentarii de pe blogspot nu are camp pentru adresa de e-mail. Adica aia care comenteaza nu o scriu nicaieri**. De-aia trebuie sa ma scarpin la ceafa cu degetele de la picioare ca sa pot sa am gravatar in comentarii***.

Desigur, exista oricand posibilitatea disqus. Caz in care proprietaru' blogului poate vedea adresa de e-mail, IP, poate edita comentarii & alte minuni de gen. Dezavantaje? Dupa cum am mai spus, cine are JavaScriptu' dezactivat nu doar ca nu va putea sa adauge comentarii... nu va putea nici macar sa le vada pe cele deja existente.

* Da, dorm cu el in pat.

** Ma rog, se poate comenta cu profilu' de blogger, caz in care... nu stiu, trebuie sa ma mai gandesc. Cu siguranta in feedu' de comentarii nu e nici in cazu' asta.

*** Nu, tot n-am reusit sa fac sa mearga metoda cu XHR (JavaScript). Credeam ca stiu ce dracu' ii cu CORS, JSONP, cum se seteaza un header, dar tot nu merge, deci se pare ca nu-s chiar asa isteata cum credeam...

4 pareri

cine
Alex
cand
sâmbătă, 11 februarie 2012 la 19:54:00 EET
tu, am o idee geniala: ce-ar fi sa te muti pe Wordpress, fie el si .org?
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 11 februarie 2012 la 19:56:00 EET
Nu pot sa modific codul for free :(
cine
Cristina
cand
marți, 14 februarie 2012 la 10:46:00 EET
thanks for your response. you should really consider charging for answers :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 23 februarie 2012 la 01:10:00 EET
you're welcome.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)