on the verge of extinction... again

tema noua, versiunea de mobil - pareri?

Momentan am lasat si pentru desktop tema de mobil. N-o sa ramana asa intinsa pe tot ecranul, o sa ma apuc sa o rearanjez pentru rezolutii > 320px, meniul de jos o sa se mute in lateral, o sa apara o pagina cu arhive, o sa vad cum pot sa-mi imbunatatesc widgeturile cu ultimele postari/ ultimele comentarii. Voi mai face cateva mici modificari si pentru versiunea asta de mobil (accept sugestii!), insa, in mare, cam asta este versiunea de mobil. Marea noutate fata de ultima postare in care am scris despre tema: scrollbar personalizat pentru Webkit (dabblet test here). Adica pentru Chrome/ Safari.

In rest... nu stiu? Cum arata? Ceva in neregula pe vreun browser?

10 pareri

cine
Ema
cand
duminică, 22 ianuarie 2012 la 14:02:00 EET
pe Mozilla merge cam greu/mi se blocheaza pagina cu tot pt cateva secunde dar asta e probabil pt ca e versiunea beta
cine
brontozaurel
cand
duminică, 22 ianuarie 2012 la 17:33:00 EET
Ce versiune?
cine
Ema
cand
luni, 23 ianuarie 2012 la 12:50:00 EET
9.0.1
cine
pinkISH
cand
luni, 23 ianuarie 2012 la 15:58:00 EET
Intr-adevar, cere ceva resurse, de-aia ii face pauze Emei. Si mie imi merge ne-cursiv, pe FF 3.6.

Cred ca in loc de "postare mai veche" si "postare mai noua" ai putea prelua titlurile respectivelor posturi.
cine
brontozaurel
cand
luni, 23 ianuarie 2012 la 16:22:00 EET
:(

Mie mi se incarca aproape instant pe 3.6 (laptop de 5 ani, 1 GB RAM, 37 taburi deschise in Chrome in acelasi timp). Pe FF9 nu am testat-o inca, m-am gandit ca daca merge ok pe versiunile pana la 6 inclusiv n-ar trebui sa fie probleme pe versiunile mai noi.

Cat despre postare mai veche/ mai noua... da, as vrea si eu asta. Dar nu am nici cea mai mica idee cum s-o fac altfel decat folosindu-ma de feed. Si trebuie sa ma gandesc cum procedez in asa fel incat sa incarc o bucatica cat mai mica din el. Iar in sensul asta singura idee pe care o am e sa limitez la 2 saptamani inainte/ dupa si apoi sa vad pe care intrare am match cu id-ul postarii curente si de acolo e super simplu.
cine
Drace
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 01:29:00 EET
Nu mă conectez la internet de pe telefon, aştept varianta pentru PC. Pot spune totuşi că la mine se încarcă instant, folosesc chrome... hmmm, am intrat si cu FF, deşi în mod curent nu îl folosesc, aşa că de vină ar putera fi şi setările mele, merge foarte greu, sacadat. Cu IE văd că merge decent, doar că nu mai apar punctele negre de pe fundal. Era mai simplu pe vremea când exista un singur browser.
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 02:45:00 EET
@Vlad: A bit more specific? Nu pot sa-mi dau seama ce exact i se pare ametitor altcuiva. Imi imaginez ca arata aiurea rau latita la 1920px. Eu am 1280px si tot ma deranjeaza s-o vad intinsa asa.

Stiu Kuler & alte cateva instrumente de gen, dar nu ma bag la culori pentru ca simtul artistic imi lipseste cu desavarsire, ramane in tonuri de de gri.


@Drace: Da, gaurelele de pe background nu sunt vizibile pentru versiunile de IE pana la 9 inclusiv. Si nu am de gand sa fac ceva in privinta asta - este doar un element de decor. Pe IE10 ar trebui sa fie vizibile gaurelele, dar nu il am instalat, asa ca nu am cum sa testez.

Despre cum se misca pe FF... nu stiu ce sa zic. Eu n-am problema asta si nu ma pricep la bibilit setari ca sa se miste browserul mai bine. Logic ca voi comprima versiunea finala a temei, dar asta n-o sa insemne o diferenta prea mare...
cine
Vlad
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 12:20:00 EET
Pai, in primul rand alternarea textului alb pe fundal negru cu textul negru pe fundal gri. As sugera sa renunti la fundalul negru, pune un gri mai inchis pentru comentarii, si un gri mai deschis pentru continut si comentariile tale, dar textul tot pe negru.

In al doilea rand, background-ul cu buline.

In al treilea rand, linkuri de mai multe culori. Mergi pe un singur tip de linkuri, culoare standard, de preferat bleumarin-ul din comentariile tale si continut cu hover pe negru.

Cam asta ar fi feedback-ul meu. Ma rog, sperand ca o sa pui un width standard pentru continut (cica optim ar fi undeva pe la 580 de pixeli din cate am inteles) si meniul undeva prin dreapta. Si apropo de meniu, nu-mi prea place glow-ul ala cand hoverezi cu mouse-ul peste.
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 13:23:00 EET
Ideea era ca ceea ce scriu eu sa fie dark text on light background, iar ce scriu altii light text on dark background.

Bulinele care sunt de fapt gaurele mie imi plac de mor, dar oricum sunt doar pentru versiunea de mobil, pentru desktop o sa fie asa ceva pe fundal.

Nu pot face link-urile de o sigura culoare. Bleumarin nu se vede pe negru. Trebuie sa fie un albastru deschis.

Latimea pentru continut o sa varieze in functie de rezolutie, insa nu va trece de 640px.

Efectul de blur de pe meniu nu-mi place nici mie cum mi-a iesit pe fundal negru. Imi place conceptul - toate link-urile in afara de cel curent sa fie blurate... but I should try to do it better than this...
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 14:57:00 EET
PS - Mersi frumos, mi-ai dat cateva idei interesante :-?

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)