on the verge of extinction... again

return of the weblog - fail. new plans?

Lista de ieri. N-a mers...n-am facut ce mi-am propus. Sunt groaznica...

Nici macar nu m-am atins de tutorialele de JavaScript. In schimb am mai gasit altele. Alte tutoriale de JavaScript. Trebuie sa trec prin ele! Si nu ca gasca prin apa...

N-am reparat mai nimic din dezastrul de prin casa, insa de asta ma apuc imediat ce termin de scris aici. Tot ce am facut a fost sa spal cateva chestii din chiuveta si sa adun doua cutii de cioco de pe jos.

M-am uitat la Lady and the Tramp, ceea ce ar fi fost grozav daca n-as fi fost prea lenesa sa si pun DVD-ul la loc. Si restul cutiilor de DVD-uri deranjate de operatiunea de scoatere a DVD-ului asta.

Spalat rufe. Macar aici am depasit ce mi-am propus. Adica am spalat absolut tot ce era de spalat in casa.

Articolul despre cutia cu praline Laroshell. L-am scris, apare maine dimineata - update: asta este. Ma gandeam ca poate mai scriu inca unul sa compensez lenea, dar mi-a luat aproape 5 ore sa-l scriu pe asta...

sectiuni cod

Aranjat formatarea sectiunilor de cod din articole. Aaa... am pierdut mult timp cu asta, dar tot nu sunt multumita de cum arata la 320px (desi mi se pare ca arata super cand e latit... chiar si in IE7). De-aia nici nu pun screenshot-uri comparative, ci doar unul cu felul in care arata pe Chrome cand redimensionez fereastra la 320px. Detest cum imi sparge liniile.

Si in afara de a scoate numerotarea liniei si de a afisa in schimb in coltul din dreapta sus (pe randul cu numele limbajului) numarul liniei curente la hover (da, se poate doar din CSS, pun position: static; pe toate elementele continute in blocul <pre>, care are setat position: relative; si apoi pun position: absolute; pe pseudo-elementul :before al fiecarei linii, pseudo-element in care am counterul CSS, il pozitionez in coltul in care trebuie, il ascund cu display:none;, iar la hover peste linia respectiva schimb in display:block) sau/ si de a micsora fontul cu 1px (cu mai mult de atat nu-l micsorez), eu nu am idee ce i-as putea face.

Doar ca asta rezolva problema strict in cazul exemplului asta de cod. Si n-am nici cea mai mica idee ce cod voi mai pune pe blog in viitor.

Sunt furioasa, ca sa fiu sincera. Pentru ca de obicei consider ca ma pricep al dracului de bine la CSS - de cand m-am apucat de tema, n-am dat de nici o chestie pe care sa n-o pot face asa cum vreau, indiferent de care a fost obstacolul. Iar acum, ma roade ca pur si simplu s-ar putea sa fie ceva super-simplu, dar pur si simplu am eu lipsuri la capitolul asta.

Daca intamplator se pricepe cineva mai bine... orice sugestie e binevenita.

In caz ca se intreaba cineva, syntax highlighteru' e cel folosit de Google, pe care l-am personalizat putin (sau putin mai mult).

Sa zicem planuri pentru maine. Ufff... pentru a treia zi la rand, tutorialele de JavaScript. Reparat din dezastrul de prin casa. Bibilit la linku-urile si la imaginile din corpul postarii. Inca un articol ciocolatos - cum suna o posetuta de ciocolata? Luat bilete la doua concerte (sper!). Luat cartela de metrou. Platit o factura. Da, norocul meu ca ultimele doua se pot rezolva cu cardu' la automat, respectiv bancomat chiar aproape de mine.

Decis asupra unei perechi de casti cu microfon. Nu le platesc eu, imi sunt decontate, asa ca nu vreau sa fiu nesimtita si sa aleg ceva scump (deci e exclus ceva de trei cifre), dar, in acelasi timp, din moment ce vor fi ale mele, nu vreau sa fie nici niste chestii cu care sa-mi fac mai mult draci.

Decis asupra modului in care imi voi plati impozitul. L-a platit vreodata cineva online? Eu l-am platit mereu la CEC, pentru ca am o agentie la parterul blocului, deschisa si sambata. Mult mai comod pentru mine decat sa-mi bat capul cu formulare poate imbecile pe net. Doar ca acum... agentia CEC e in renovare pana dracu' stie cand, vreau sa-l platesc cat mai repede ca sa platesc mai putin. Ahem, plus ca ai mei o sa ma tot frece la cap cu asta, asa ca as face bine s-o rezolv cat mai repede.

2 pareri

cine
Arisu
cand
luni, 16 ianuarie 2012 la 11:17:00 EET
Care impozit? Cel pe clădiri? Eu l-am plătit la primărie pentru că stau aproape, vreo 30 de minute de mers pe jos, iar în ultimii doi ani nici măcar nu era coadă. În câteva minute rezolvam problema și nici nu îmi cereau altceva decât adresa, nici măcar de actul de identitate n-au întrebat.
cine
brontozaurel
cand
luni, 16 ianuarie 2012 la 11:23:00 EET
Da, ala. Stiu ca se poate plati in mai multe locuri, dar mi-e lene sa ma deplasez mai mult decat in ultimii zece ani cand n-am facut decat sa cobor pana jos. In ultimii ani a fost si la CEC liber (si nu-mi cerea decat chitanta din anul precedent), iar intr-un an cand am prins coada tin minte ca am rugat pe cineva sa-mi tina rand ca nu ma mai tinea pe mine vezica, am urcat pana sus la mine la baie si cand m-am intors mai erau doua persoane in fata...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)