on the verge of extinction... again

something that's not meant to be a new year anything

Deloc planificat, n-am mai scris nimic pe blog. Avand in vedere cate s-au intamplat in ultima saptamana si putin, probabil as putea sa vin cu o lista lunga de motive, insa rezultatul este acelasi: n-am mai scris, desi erau cateva chestii despre care voiam sa scriu.

2011 a fost cel mai prost an de cand am intrerupt FILS ca sa merg la Mate-Info... adica de dinainte sa existe contu' de Blogger.

Eu nu-mi fac niciodata planuri. De fapt imi fac mereu, dar nu spun nimanui despre ele. Pentru ca mi-e frica. Pentru ca exista mereu posibilitatea ca ceva sa meaga prost. Si toate planurile mele sa nu mai fie decat o gluma proasta. Si eu la fel.

Doar ca acum sunt o gluma proasta cu sau fara planuri, asa ca...

Starting light, blog plans. [Ahem, e trecut de 1:31 noaptea si se aud doar bubuituri... e dereglat cumva calendarul meu si asta e noaptea de Revelion, am trecut deja in 2012?] Revenind, vreau sa fac o tema noua pentru blog, sa scap de chestia asta facuta in nici doua ore in 2010. Mi-am promis ca o sa scriu despre ultimul album Insomnium (pana atunci, clipul asta e de la ultimul concert cu Ville Vanni... asta pentru cine intra pe blog, pentru ca eu o sa frec intreg albumul de revelion, se lipeste de mine din ce in ce mai tare), despre ultimul film animat Scooby-Doo, despre o alta serie animata (una pe care o stiu de cand eram mica, dar de care uitasem complet pana in utimii ani - Kissyfur), despre niste chestiuni tehnice, despre cateva chestii care tot apar in cautari (ah, da, sa ma si laud putin: cautati pe google Amon Amarth - apar pe prima pagina atat pe .ro cat si pe .com; si, doar pe .ro in cazul asta, apar si pe primele pagini ale cautarilor dupa Insomnium, Amorphis si HammerFall), despre alte muzici.

Planuri legate de reducerea cheltuielilor. Am mai facut asta pe perioade scurte de timp maxim o luna si trei sferturi. Imi platesc intretinerea, netu', curentu', mobilu', transportu' in limita a zece lei pe luna, ca stim cu totii ca n-am nici pe dracu' daca merg pe jos si, in afara de asta, nu mai cheltui nimic in afara bonurilor de masa si a inca maxim 20 lei pe luna. Si sper ca nu-mi mai crapa nimic prin casa.

Da, bineinteles ca am spus planuri, nu vise... despre alea oricum nu scriu niciodata pe blog. Si nu vorbesc niciodata cu nimeni. I know... "and if your dreams are hid too deep, they're just a waste of time".

Comentariile sunt oprite, nu simt nevoia sa mi se ureze nimic.

Nu e de dat cu parerea.