on the verge of extinction... again

miracol de craciun: romanii mananca lebede. si caini.

pliany Billa

Doar din aia cu covrigi in coada, bineinteles. A, si mai mananca si Mos Craciuni. Asa ca acum stiti de ce nu vine Mosu' la romani: ca-i e frica! Pai daca indrazneste sa calce pe aici nu mai raman nici oasele din el, la copii mai ajunge doar ca Mos Zombiciun...

Dar cred ca trebuia sa incep cu altceva. La mijlocul saptamanii trecute am primit in cutia postala un pliant care ma anunta ca se intampla o minune de Craciun. Ce minune? Pai se poate vedea in poza din dreapta. La Billa au struguri! De Craciun.

In seara asta s-a mai intamplat o minune. De vreo trei zile ma cam calca pe bataturi diversi indivizi cu crapa capra, copchii cu colinde, ba mi-a mai venit si popa duminica seara. In timp ce-mi cautam hartie ca sa scriu prima mea postare cu stiloul pe blog. Si nu doar ca a sunat insistent, da' mi-a mai si ciocanit in usa si am auzit cum mi-a bagat o hartiuta acolo, de-mi venea sa-mi arunc ceva haine de pe mine, sa ma duc sa-i deschid asa si sa-l iau la rost ca m-a deranjat. Cata nesimtire, sa tot sune si sa bata in usa in timp ce eu imi caut hartie! Bineinteles, hartiuta pe care mi-a indesat-o la usa nu era chiar hartiuta, ci o invitatie la donatie. Insa in seara asta...

... am auzit un individ cantand la acordeon in strada. Intai Jingle Bells. Complet! Cred ca n-am mai auzit pe nimeni sa-l cante pan' la capat de ceva vreme... Apoi We Wish You a Merry Christmas. Da, tot la acordeon. Si sa ma ia dracu', da' suna bine!

Si ajung la romanii care mananca lebede (am si bolduit, se-aude, nenea Google?). Nu ridicati din sprancene, stiti ca este adevarat! Campania batonului de pseudo-ciocolata nu este altceva decat definitia ipocriziei. Si eu am mancat lebede. Si caini. Ca aveau cozile incovrigate si m-am gandit ca macar in cozile lor lor n-oi gasi pietre asa cum am gasit in covrigii de la Lazopan. Ah, nu stiati? Lazopan vand covrigi cu pietre! Revenind, am comis si un act de canibalism: am mancat Mos Craciuni! Ce, nu ma credeti? Ia uitati-va la poza asta. I-am devorat fara pic de mila!

5 pareri

cine
o sa scriu de 100 de ori nu-i frumos sa semnezi cu cuvinte cheie
cand
luni, 19 decembrie 2011 la 18:23:00 EET
Eu zic ca la noi si Mos Craciun papa cainii cu covrigi in coada !!
cine
brontozaurel
cand
luni, 19 decembrie 2011 la 18:24:00 EET
Ahem, nume modificat si link scos din motive evidente.
cine
ex-silentio
cand
luni, 19 decembrie 2011 la 21:43:00 EET
Eu am probleme în a mânca moș Crăciunii ăia de ciocolată ... mă simt ca un fel de canibal când mă apuc să devorez săracul moș Crăciun. Dar nu pot să mă abțin !!! :)
Dar nu de asta am comentat ... am comentat pentru că voiam să te întreb ... se poate să editezi comentarii în blogger? Sau tu ai pile la google? :D
cine
brontozaurel
cand
luni, 19 decembrie 2011 la 22:07:00 EET
Eu n-am probleme cu mancat Mos Craciunii de cioco. Ii canibalizez fara remuscari. Ma simt insa groaznic de vinovata cand vine vorba de iepurasi de cioco si alte creaturi de gen :((

Comentarii. Da, poti sa le editezi. E insa al dracului de urat (nu complicat, urat) si prefer sa n-o fac decat daca ma mananca rau de tot intre cornite (de obicei trimit in spam comentariile de gen pentru ca n-am chef sa modific).

Cum se procedeaza:
1. Export blog -> iti salveaza xmlu' pe hard.
2. Deschizi xmlu', cauti comentariul, modifici, salvezi.
3. Inlocuiesti tot continutu' blogului cu continutul xml-ului de pe hard (cu Import blog).
IMPORTANT:
- incarcatu' xml-ului de pe hard e buggy! si chiar si cand merge, ia mult timp - azi mi-a luat 9 min (poate lua mai putin daca nu eram eu vaca sa stau cu alte douaj+ de taburi deschise in acelasi timp);
- tre' sa stergi toate postarile de pe blog inainte sa dai Import blog (otherwise, your permalinks get screwed)... ceea ce inseamna ca o sa ai blogu' gol timp de cateva minute;
cine
ex-silentio
cand
luni, 19 decembrie 2011 la 22:41:00 EET
Merci, sper să nu fie nevoie să fac asta ... mai degrabă șterg, că e prea mult de muncă :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)