on the verge of extinction... again

alte cateva ganduri despre sarbatori...

reclama Belladonna

M-am trezit nu cu mult inainte de 4 in dimineata asta. E drept ca si adormisem candva intre 22 si 23... Si m-am trezit cu o durere de cap care mi-a secat cheful de a ma uita la un curs pe YouTube.

E 12 decembrie. Nici 2 saptamani pana cand ziua va incepe sa creasca iar. Nici 2 saptamani pana la Craciun. Nici 3 pana la sfarsitul anului. Inca trei saptamani si se termina cu toate sarbatorile. De-abia astept. Ca in fiecare an... de-abia astept sa scap!

Daca e sa compar cu anul trecut... nu e asa rau. Nu e bine. Mi-e frica si sa zic "mai bine". Dar cu siguranta e mai putin rau. Pentru ca sunt mai antisociala decat anul trecut. Pentru ca nu prea am mai iesit din casa. Pentru ca am lucrat mai mult, am invatat mai multe chestii. Pentru ca limbajele de programare sunt cu atat mai distractive si mai usor de iubit cu cat le stapanesti mai bine. Pentru ca mi-au prins bine concertele din noiembrie. Si kickboxingu' de camera. In ciuda trantei urate pe care am luat-o acum o luna de am fost ca vai de steaua mea la Amon Amarth...

Nu e asa rau pentru ca am uitat sa merg la doua zile de nastere. Am spus ca o sa merg, dar apoi am uitat. Da, chiar sunt atat de ametita. Dar e un lucru bun. Pentru ca anul trecut am fost la ambele si m-am simtit ca dracu'. Macar anul asta zilele respective au fost relaxante. Si pline de CSS si JavaScript.

De la inceputul si pana la sfarsitul saptamanii asteia au disparut strugurii (ca de obicei!). Cel putin de la mine din zona, ca logic ca n-am umblat tot orasul. Dar macar inca mai gasesc zmeura si mure. Groaznic de scumpe, dar in acelasi timp groaznic de bune...

In ciuda a ceea ce ziceam saptamana trecuta... se contureaza posibilitatea ca anul asta sa impodobesc un bebe de brad. Viu! Da, in ghiveci. Sa-mi para rau ca n-am luat globuri? Hmmm, nu cred. Daca spun bebe, logic ca nu ma gandesc la ceva de peste 2m. Deci n-o sa fie mult de impodobit. Iar beteala si globuri oricum am deja cat pentru unul mare.

Asta e o oferta buna. Ii lipseste un "Idiot's Guide" insa. Sunt incapabila sa inteleg cum exact trebuie sa procedez.

Marturisire vinovata: m-am bucurat sa aud "hit me baby one more time..." in Auchan. Pentru ca macar asta a insemnat ca n-a trebuit sa aud iar "so this is Christmas..." - n-as mai fi suportat. Oricum ameteam pentru ca era cald si era atata lume la Vodafone. Si oricum mi-a venit sa ma impusc cand, dupa o ora de asteptat, tipu' mi-a zis ca nu poate sa-mi dea informatia pe care i-o cerusem, ca el nu poate sa vada asta si ca scrie pe factura. M-am simtit ca si Wile E. Coyote in momentele in care scoate semnul cu "I'm stupid!".

In lift a aparut de vreo doua saptamani reclama din poza (poza de sus, de la inceputul postarii). Cine a aprobat aia? Belladonna plateste? Unde se duc banii? Intreb si eu...

dungi!

Pentru cei care inca mai au televizor: ceva ce merita vazut saptamana asta (serie de documentare despre pisicute... ahem, niste pisicute ceva mai mari). Stiu, is obsedata. Dar nu cred ca poate exista ceva mai frumos de atat. Si planeta asta e plina de frumusete. M-am uitat la un documentar despre pinguni aseara. De multe ori, atunci cand vad documentare despre animale, incep sa-mi doresc sa ma fi nascut intr-o alta specie. Pinguinii sunt niste animale absolut extraordinare, capabile sa supravietuiasca in conditii extreme. Si cica suntem cea mai tare specie - pe dracu'! I'll never be as awesome as a penguin...

Am primit o chestie draguta ieri: Lindt Lindor Irish Cream (editie limitata de Craciun). Da, o sa scriu despre ele saptamana asta. A, si au aparut si inghetate festive de la Rolland in diverse forme de Craciun (triple chocolate champagne bottle, triple chocolate yule log, vanilla & chocolate Christmas tree, vanilla-almond-caramel Christmas stoking). Si inghetate cu mar & scortisoara (una de la Amicii si una marca proprie Lidl).

8 pareri

cine
Kiduu18
cand
luni, 12 decembrie 2011 la 11:45:00 EET
Mda... la partea cu televizorul bine ai mentionat "cine mai are". Intr-adevar recunosc ca il tin exclusiv pentru programele de stiinta ca de celelalte sunt satul pana peste cap.

A da, total offtopic dar cu o extraordinara legatura: asa cum la televizor gasesti putine programe bune ca cele inutile te coplesesc, asa patesc eu cu faimoasa revista National Geographic pe care doamna da' la posta mi-o INGHESUIE, MORFOLESTE, TERFELESTE in casuta postala (unde ar intra frumos daca s-ar chinui putin... dar ma rog). Dar iti pun pariu pe ce vrei tu ca daca era Playboy o punea frumos ca sa nu se distruga vreo "forma perfecta" de pe acolo.

Revenind ontopic, nu mai spune de chestii dulci, ca ma chinui sa ma mai abtin la cata ciocolata mananc :)).

O zi buna sa ai si sper ca nu ma injuri prea tare pentru aberatiile mele luuuuuuuuuungi de pe aici! \m/
cine
brontozaurel
cand
luni, 12 decembrie 2011 la 19:34:00 EET
Uh, cred ca daca era Playboy o gaseai incleiata cu saliva vecinilor :)
Cel mai simplu mod de a te abtine de la ciocolata e sa mananci ciocolata. Poate ca suna greu de crezut, dar te saturi la un moment dat... mult mai devreme decat ti-ai imagina... Sau na, macar asa e in cazul meu...
\m/
cine
Kiduu18
cand
luni, 12 decembrie 2011 la 19:35:00 EET
Paaai, asta este chiar o idee buna... Si da, cand vine vorba de ciocolata este ca si cu berea :D. I kno', mintea mea este inca la nivelul de 12, 13 ani. :D
cine
brontozaurel
cand
luni, 12 decembrie 2011 la 19:56:00 EET
Nici a mea n-a trecut de adolescenta :-j
cine
Kiduu18
cand
luni, 12 decembrie 2011 la 20:01:00 EET
Asa si trebuie pana la urma! Lasa ca nu regretam daca mai stam in stadiu asta.

Plus ca nu il arat intotdeauna ca dupa cine stie ce mai crede lumea despre mine... Si zapacit si ramas "in urma" cu varsta... Deci na, cu masura e bine si asa!
cine
liviuberdila
cand
vineri, 16 decembrie 2011 la 10:23:00 EET
Master! Teach me how to become the Grinch like you. I want to be your best student.

Sper ca 31 decembrie 2011 sa nu il petrec ca pe cel trecut, inghetat bocna, intr-o masina tractata, cu geamurile inghetate pe interior si sa ma prinda noul an cu picioarele in apa fierbinte.

Oricum, spiritul craciunului si alte chestii de sarbatoare le servesc cu multa sare de lamaie, deja sunt acrit de aceleasi filme la televizor, de ipocrizia neamurilor si prietenilor, de incercarile comerciantior sa se imbogateasca pe seama mea invocand "luna cadourilor" si alte cele.
De sarbatorit nu prea am ce sarbatori asa ca inchid telefonul si o sa ma chinui sa iau cea mai importanta decizie, Trainz 2010 sau Skyrim.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 18 decembrie 2011 la 22:21:00 EET
Paint yourself green :) A real grinch must be green! :)
cine
liviuberdila
cand
luni, 19 decembrie 2011 la 15:16:00 EET
O sa ma fac si verde. Mai am niste vopsea pe la tara.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)