on the verge of extinction... again

performanta

strudel

Cred ca deja toata lumea s-a obisnuit cu postarile mele legate de gafele in bucatarie (si nu numai). Clatite ca niste talpi de adidasi (macar astea n-au fost rele la gust, chiar daca simteam ca turbez mestecand la ele), gogosi emo (adica roz) cauciucate, cartofi cauciucati, gem sau ciocolata revarsate in afara castronului, oua explozive, carnati cu aracet, supa cu detergent, cremwursti cu hartie igienica, tarta explodata sau scoarta copac de uscata (sau ambele in acelasi timp, dar in diferite zone), prajitura cu nuca semanand mai mult cu ceva roca vulcanica... si lista poate continua...

In sfarsit am gatit si eu ceva mai complicat* care arata si bine, e si bun la gust si nu e nici cauciucat. Da, da, toate trei in acelasi timp!

strudel

Va rog, nu-mi spuneti ca o astfel de chestie e imposibil sa nu iasa. Pentru ca mi-am mai luat (de mai bine de zece ori pana acum?) chestii de gen si asta este prima data cand imi iese cum trebuie. Stiu ca poate parea al dracului de simplu, ca tot ce am facut eu a fost sa desfac cutia, sa scot strudelul pe farfurie, sa-l tai in doua, sa bag farfuria la microunde si sa apas pe trei butoane. Poate ca am avut noroc. Poate ca am avut parte de material mai de calitate de data asta (in general, am fost placut impresionata de produsele Coppenrath-Wiese).

Pana acum, invelisul ori s-a facut beton, ori ca un fel de hartie. Umplutura a fost de fiecare data buna, insa invelisul nici macar nu a fost incadrabil la chestii "mancabile" de cele mai multe ori. Exact, am scobit cu lingurita dupa umplutura si am zburat restul. Iar melcii cu cioco si scortisoara or fi fost aspectuosi, dar au iesit prea uscati.

Aaa... da. Asta a fost ca sa pierd aiurea timpul pentru ca sunt nervoasa. Pentru ca de-abia astept concertul, dar eu ma simt ca dracu' si fara chef. Zau ca era mai bine inainte de Amorphis cand eram rupta de oboseala, dar nu eram in nici un caz prost dispusa si nu mergea totul atat de prost.

* La chestii mai simple ma pot descurca excelent. Cu material de calitate (acadele Choc-o-lait sau fulgi Dolfin), fac o ciocolata calda excelenta. Bineinteles, tot ce trebuie sa fac este sa stau langa ibric si sa amestec in lapte. Si rondelele/ file-ul de somon imi ies absolut super. Desigur, tot ce trebuie sa fac e sa le scot din punga, sa le arunc la microunde si sa apas trei butoane. Daca ma simt creativa, mai sparg si galbenus de ou deasupra bucatii de peste.

4 pareri

cine
Arisu
cand
sâmbătă, 19 noiembrie 2011 la 22:22:00 EET
Ce-mi place să citesc articole de genul acesta! Astfel nu mă mai simt singură pe lume.
cine
Nekrataal
cand
duminică, 20 noiembrie 2011 la 00:57:00 EET
Daca mai ai strudele maine iti sechestrez unul! :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 20 noiembrie 2011 la 03:51:00 EET
@Arisu: E bine. Sa aflu si eu ca nu sunt singura...


@Nekrataal: Pozele au mai bine de o saptamana. In cutie a fost una bucata strudel pe care l-am taiat in doua. Ce crezi, mai am?
cine
Bucur
cand
marți, 22 noiembrie 2011 la 18:39:00 EET
asa inveti dai inainte ca sa progresezi.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)