on the verge of extinction... again

the lazy insomniac coder

ceas

Am comis-o...

Si acum rad cu lacrimi, dupa ce in urma cu vreo zece minute imi venea sa ma ascund sub bloc de rusine.

Inginerii sunt lenesi. De-aia avem si alte mijloace de transport in afara de picioarele din dotare, pentru ca inginerilor le era lene sa mearga. De-aia avem calculatoare de buzunar, pentru ca inginerilor le era lene sa calculeze. Si asa mai departe. Eu nu fac exceptie. Sunt atat de lenesa incat...

... nici pana acum nu mi-am pus inapoi in cutii adidasii spalati acum doua saptamani si jumatate!

Cred ca am mai povestit ca in ultima vreme a tot picat para malaiata... ma rog, se stie continuarea. Una din ultimele chestii n-o prea impartasisem cu multa lume. Si simteam nevoia sa ma laud. Asa ca am pus mana pe telefon si am sunat. Am salutat, am ciripit vesela noutatile. Si...

... m-am dezumflat! Reactia n-a fost deloc cea asteptata. De la celalalt capat al telefonului auzeam o voce de om dezorientat si morocanos...
"Ce-i cu tine? Nu-mi spune ca te-am trezit..."
"Mmm... ba da... tu de ce nu dormi la ora asta?!"
"Ce ora asta? E sase si..."
"E cinci!!!"

Aaaaa... da. Bineinteles, mi-a fost lene sa schimb ora la ceasuri. Laptopul si telefonul ar fi compensat cu harnicia lor pentru lenea mea...

... daca nu mi-ar fi fost lene sa ma uit la ce ora arata! Stiu, is groaznica, le aveam pe ambele fix sub bot! Dar na, ticaiala ceasului din partea cealalta a camerei purta inca toalele din colectia de vara...

Ah, da, tocmai mi-am spart "ritmul" de o noapte cu somn, o noapte fara si o dimineata cu una doua ore de somn. Tocmai am inregistrat a doua noapte fara somn la rand. Aruncati in mine cu... perne!

8 pareri

cine
boemul
cand
marți, 8 noiembrie 2011 la 08:06:00 EET
lenea e bună! măcar tu n-ai plecat sâmbâtă la 6 dimineaţa la muncă... ştiu eu pe unul, nu spun cine-i dar îl văd zilnic în oglindă, care a făcut asta, şi nici măcar nu-i inginer :(
cine
Ana Q.
cand
marți, 8 noiembrie 2011 la 20:52:00 EET
Si eu sunt lenesa, poate si natura zodiei (taur sunt, si de cand exist pe planeta n-am intalnit taur harnic) sau poate prin natura vocatiei (nici filosof cu chef de a face lucruri nu s-a intalnit) sau poate pur si simplu imi tot caut scuze pe ici, pe colo.
cine
Anonymous
cand
miercuri, 9 noiembrie 2011 la 05:55:00 EET
Hey, just saw your couple of comments over at Sebastian Bargau's site on how life is tough if you're a woman in Romania. My two cents on the issue is that the situation is unlikely to get better as the brain drain shows absolutely no sign of slowing down (let alone stopping) - which means the Romanian society will be stable- or even degrading - over the short and medium term.

The solution is obvious but difficult. Feel free to go where the nice Romanians have gone: Paris, London, Amsterdam, Vancouver, Sydney, Hong Kong, Boston, Helsinki... It's a bit difficult if you don't have relatives abroad but it's much, much easier than it's ever been.

If you get along with your parents at all and can get any support, I would suggest you investigate the possibility of going abroad as soon as university. The US has the world's top schools but funding is a problem - but the UK can be good as well. France, the Netherlands, Scandinavian countries are further options.

I'm saying this because I just took a look at your profile and was floored that you were only 16. You seem to have done really well so far in terms of personal development, and it would be a pity if you were left stuck in Romania for too long. Really, anyone with half a brain needs to go - 18 is a good age, but definitely before 25 if they are to have any chance of not being an Eastern barbarian for life.

You're smart, you'll do well.

all the best,
Romeo Chichirau
cine
boemul
cand
miercuri, 9 noiembrie 2011 la 08:19:00 EET
aşa-i că deşteptul ăsta de mai sus te face să te simţi bătrână? :)

Eastern barbarians hail you, Chichi!
sau
Romeo must die!
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 9 noiembrie 2011 la 15:47:00 EET
@boemul: =)) Totul ma face sa ma simt batrana, inclusiv faptul ca-s inca acasa la calc si nu sterg deja cu blugii trotuarul din fata de la The Silver Church... Las' ca se mai luase de mine unu' care o tot tinea ca-i fals CNPu' ca si la moaca arat de 16 ani :))

@Ana Q.: Toti ne cautam scuze :)

@Romeo Chichirau: Then I am doomed to be an Eastern Barbarian for life. I'm almost 28. Doesn't sound that bad, you know. Reminds me of Hanna-Barbera's Thundarr.
cine
Anonymous
cand
joi, 10 noiembrie 2011 la 02:38:00 EET
Oh. Ooops... I definitely ought to read stuff more carefully.

OK, I'll go back to where I came from.

cheers,
Rome's
cine
pinkISH
cand
joi, 10 noiembrie 2011 la 10:50:00 EET
Sheesh, e bine ca vocea n-a continuat cu ocara la telefon :D

Ana Q, stiu eu un taur harnic, am un prieten care poate echilibra balanta.

beomule, geniala povestea ta :))) pana unde ai ajuns in drumul tau catre serviciu?
cine
boemul
cand
joi, 10 noiembrie 2011 la 14:54:00 EET
pinkish - 5 minute de mers pe jos şi 3 staţii cu tramvaiul, până mi-am dat seama că e cam puţină lume în tramvai :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)