on the verge of extinction... again

inside my brain

N-am mai pus asa ceva pe blog pana acum. Inca mai am destul de lucru, trebuie sa termin azi(marti, ca miercuri merg la Amorphis... da, da, merg... i-am tot ascultat cu bucati live zilele astea, asa, de incalzire... prea mi-au placut ca sa-i ratez, oricata scarba mi-ar fi de mine). Click pe Color, selectat Red, Green sau Blue, apoi plimbat cursorul sobolanului peste patrate. Merg si Gradient 1, Gradient 2 si Gradient 3. Si Gallery 1. Cel mai bine merge pe Chrome, Safari, FF4+, Opera11+. Pot sa-l fac sa mearga inclusiv pe IE7. Totul e doar din CSS, zero JavaScript.

Full screen (looks better, gets rid of the annoying jump, more suitable for noticing the relayout on resize).

NU, meniul NU va ramane asa.

4 pareri

cine
pinkISH
cand
marți, 8 noiembrie 2011 la 04:36:00 EET
Interesant, dar unde se aplica? De curiozitate.

Oricum, cea mai mare bataie de cap cand vine vorba de dezvoltare mi se pare numarul foarte mare de browsere si, mai mult, de versiuni de browser. Peste asta vin add-on-urile, din cauza carora nu se afiseaza diverse chestii corect. Un cosmar.

Maine-poimaine intram in 2012 si 10% din useri au in continuare IE6!
cine
brontozaurel
cand
marți, 8 noiembrie 2011 la 06:18:00 EET
sub 8%
Eu imi fac datoria de a-i grabi inmormantarea. Refuz sa incerc macar sa fac ceva care sa mearga pe IE6.
cine
Bogdan
cand
miercuri, 9 noiembrie 2011 la 07:32:00 EET
BTW, si baietii de la Leprous sunt un motiv foarte bun pentru care nu trebuie ratat concertul asta. Au scos un album genial de prog rock/metal anul asta si eu unul sunt chiar nerabdator sa-i vad live. De ceilalti tipi din deschidere nu stiu nimic, n-am avut timp sa-i ascult, dar o sa merg sa-i vad si pe ei.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 9 noiembrie 2011 la 15:48:00 EET
N-am ascultat pana acum. O sa am ocazia in seara asta. :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)