on the verge of extinction... again

goofed again

Goofy

Ah, da, aventuri la cumparaturi. Atat de comune pe bloguri, nu? Dar de obicei autorul e ala sfant, ala care nu greseste, bla, bla...

Nu si in cazul asta. Am gafat. Grav. De doua ori intr-un interval scurt de timp.

Am iesit sa-mi iau diverse chestii dintr-un supermarket din zona. Diverse chestii neinsemnand juma' de supermarket, ci peste si ceva dulciuri nemtesti de Craciun (turta dulce si biscuiti cu scortisoara).

Intru, dau o tura, gherutele mele le agata pe toate, merg la casa si cand sa platesc ma trezesc ca... mi-am uitat portofelul acasa. Ooops! Injur in gand si imi aduc aminte ca am 5.5 lei ramasi de miercuri de la concert in buzunarul de la pantaloni, asa ca macar o chestie pot sa mi-o iau.

Ajung acasa si putin mai tarziu imi iau portofelul de pe masa si il arunc in ghiozdan. Ies iar din casa, trec de primul bloc si vad o fatuca alergand urland dupa un pusti. Din ce urla, am inteles ca ii furase ceva. Hmmm, sa fiu cu ochii in patru. Trece si pe langa mine in fuga un pustiulica, dar stau cu ochii pe el si zic eu ca nici macar nu s-a frecat de mine, ajung iar la supermarket, dau iar o tura sa strang ce voiam sa cumpar, la casa deschid ghiozdanul... unde-i portofelul? Injur iar in gand, intamplator de data asta aveam alta geaca cu 33 de lei in buzunar, iau pestele, dar tot imi mai lipseste cam un leu ca sa iau si turta dulce. Plec injurand iar in gand.

Oare iar am uitat portofelul acasa? Sau gherutele lu' pustiulica au fost mai iuti decat ochii mei?

Nici una din cele doua. Acasa mi-am gasit portofelul. In ghiozdan! E drept ca nu in buzunarul in care il cautasem putin mai devreme...

Sa mai incerc inca o data? Mi-e teama ca si de data asta o sa mai comit vreo gafa...

9 pareri

cine
NeliniÅŸtitu'
cand
vineri, 11 noiembrie 2011 la 20:19:00 EET
Atâta timp cât nu te uiţi pe tine pe undeva, e bine... Şi nu e primăvară! :D
cine
Ionut
cand
vineri, 11 noiembrie 2011 la 20:19:00 EET
de ce nu un card pe care sa-l porti mereu la tine? si chiar de e furat ... doar nu esti ca ai abatrani care-si scriu pinul pe spate ... sau esti? :D
cine
brontozaurel
cand
vineri, 11 noiembrie 2011 la 20:23:00 EET
@Nelinistitu': Dupa concertul Amorphis, ma tem ca nici capul nu mai e asa bine insurubat... deci e in pericol sa-l pierd...

@Ionut: Cardurile le tin in portofel mereu. Bancnotele si momedele mai ajung si prin buzunare.
cine
dAImon
cand
vineri, 11 noiembrie 2011 la 21:56:00 EET
lolz, pune banii la ciorap inainte sa iesi din casa.

desi atunci pariez ca ramai desculta ..
cine
brontozaurel
cand
vineri, 11 noiembrie 2011 la 22:00:00 EET
Haha, n-ar fi imposibil. Am reusit de cateva sa-mi pierd sosetele din picioare prin botine :)) In timp ce mergeam pe strada, nu cand m-am descaltat acasa...
cine
pinkISH
cand
sâmbătă, 12 noiembrie 2011 la 15:16:00 EET
:)) e timpul sa renunti la portofel si sa indesi banii in geci, e clar!

ce marca era turta dulce?
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 12 noiembrie 2011 la 17:00:00 EET
Lambertz. Inimioare de turta dulce cu umplutura de caise, invelite in ciocolata neagra si decorate cu ciocolata cu lapte.
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 12 noiembrie 2011 la 17:52:00 EET
Eu m-am uitat pe mine undeva zilele trecute. Am continuat sa vorbesc, desi nu mai eram de ceva vreme la biroul meu, alaturi de colegul cu care vorbeam. Mind dazzling!
cine
brontozaurel
cand
duminică, 13 noiembrie 2011 la 01:18:00 EET
Brrr! Asa ceva nu cred ca am patit inca...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)