on the verge of extinction... again

unhappily lucky

Daca cineva vrea sa ma ia la palme dupa postarea asta, sa faca bine sa-si ia numar de ordine.

In ultima vreme mi s-au tot intamplat chestii. Chestii bune. Pe stilul "pica para malaiata...". Efortul meu a fost zero sau minim. Nici macar nu m-a durut sa trag de mine sa fac ceva cat de cat decent, dar in jumatate din cazuri am avut un noroc nu chior, ci orb de-a binelea si in celelalte cazuri se pare ca standardele altora sunt plasate mult mai jos decat ale mele.

Ah, pana si recenzarea in cazul meu a mers rapid si fara incidente. Singurele chestii la care m-am scarpinat in cap au fost geamurile (care-s unele termopan, altele lemn, deci ce trecem pana la urma?) si situatia mea curenta care nu-i nici de inainte de primul loc de munca, nici de somera ci de "in test". Iar tanti a fost foarte amabila, foarte fericita sa ma vada, ca cica in afara de mine mai avea de recenzat doua apartamente si gata! Mai auzisem de trei ori soneria in ultima saptamana, da' pana sa ajung la usa nu mai era nimeni. Probabil ca tanti s-o fi miscat din fata usii cu aceeasi rapiditate cu care a completat formularele. Nu ma plang, ar fi chiar aiurea sa ma plang ca a fost eficienta.

Mdeah. Totul e perfect, pe toate planurile. Cu o exceptie. Mi-e scarba de mine. Si nimic nu compenseaza asta. Si e singura chestie pentru care am tras tare, sa nu ma ma simt ca o jucarie stricata si buna de aruncat la gunoi. Fara rezultate. As vrea sa iau la pumni si picioare peretii. Probabil e singurul lucru care ma face sa uit cat de scarba mi-e de mine. Noaptea trecuta m-a apucat cheful de kickboxing dupa ce am iesit de la dus. Si pentru putin timp m-am simtit bine. Si apoi s-a dus dracului tot imediat ce m-am oprit. Si in noaptea asta nici nu mai am suficienta energie ca sa ma apuc. Ma scufund iar in mlastina apatiei.

Pentru ca noaptea trecuta asta ascultam. Si pentru ca acum aproape un an renuntam sa ma mai duc la concert.

Si imi doresc cu disperare sa nu fac la fel si peste o saptamana si jumatate...

11 pareri

cine
daimon
cand
sâmbătă, 29 octombrie 2011 la 01:58:00 EEST
:slapsyou:

p.s. de ce tre' sa allow jquery.com ca sa-ti functioneze blogul? fa bine si gazduieste tu fisierul :D
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 29 octombrie 2011 la 02:14:00 EEST
Scos absolut tot ce-i javrascript si a fost bagat de mine. Can live without it anyway...
cine
pinkISH
cand
sâmbătă, 29 octombrie 2011 la 03:27:00 EEST
Nu stiu la ce concert planuiesti sa mergi, dar sfatul meu este sa mergi la TOATE concertele la care poti merge. Nu detaliez aici motivele, dar e un sfat de urmat ;)
cine
pinkISH
cand
sâmbătă, 29 octombrie 2011 la 03:43:00 EEST
Spre exemplu:

http://www.iconcert.ro/halloween-party-cu-maria-radu-in-hard-rock-cafe-din-bucuresti.html
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 29 octombrie 2011 la 04:07:00 EEST
Stiu. Ca e un sfat de urmat.
Uneori asta nu ma impiedica sa renunt...
Meniul e asta.
cine
pinkISH
cand
sâmbătă, 29 octombrie 2011 la 04:24:00 EEST
Excelent! Pai, daca ai biletele, ce te mai poate opri?
cine
dAImon
cand
sâmbătă, 29 octombrie 2011 la 05:04:00 EEST
@ #2 :
you rule, thank you! :D

@ #6 :
seconded.
cine
căpcă1
cand
sâmbătă, 29 octombrie 2011 la 20:21:00 EEST
starea de scarba o exersez, cu o osârdie demnă de o cauză mai bună!
nuş'de ce , aşa îs io ! bine, nu mi-e dor să mă fac pendulă , sau, să-mi iau grupa sanguină pe lama vreunui cuţit, numa' că am , aşa, o stare de silă generalizată. e ca atunci când ţi se termină bateriile şi , lua-l-ar dreaq, nu găsesc încărcătorul!
dacă găseşti calea prin care ai ieşit, dă şi tu un beep !
cine
krossfire
cand
marți, 1 noiembrie 2011 la 10:27:00 EET
Dar tot i-ai prins la Rock the City in ''underwear mode'' (daca te consoleaza cu ceva, acustica in Silverchurch e mult sub ceea ce poate Sabaton in aer liber :) )
cine
brontozaurel
cand
marți, 1 noiembrie 2011 la 11:12:00 EET
@pinkISH & dAImon: Groaza de a exista fizic undeva unde sunt si alti oameni. Faptul ca nu exista vopseaua aia din Tom si Jerry care sa ma faca invizibila.

@capca1: ... sau cand ai incarcatorul la indemana, dar curentul e oprit in tot cartierul...

@krossfire: O, da :)) am fost chiar in fata chilotilor cu decoratiuni fosforescente :))
cine
semi
cand
marți, 8 noiembrie 2011 la 10:46:00 EET
La ce numar de ordine s-a ajuns? =))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)