on the verge of extinction... again

tampenii si mai putin tampenii

legate de blog & scris pe blog

Pauza. Cel putin pana luni ora 0:00. Adica nu doar ca nu mai scriu, da' e posibil nici sa nu mai intru pe aici. Pentru ca saptamana asta a devenit dintr-o data criminal de aglomerata. Si ma simt groaznic de vinovata ca ma plang... ca lucrurile bune se intampla la momentul nepotrivit... fix cand n-am timp si nici prea mult chef de ele.

Sa pun disqus pentru comentarii? Ca sa se poata comenta aproximativ la fel ca pe wordpress? Ma enerveaza de mor unele chestii la sistemul blogger (multe click-uri ca sa se poata comenta cu nume plus URL, gravatar lipsa, sa editez comentarii e cam la fel de simplu cum e sa ma scarpin la ceafa cu degetele de la picioare, nu se pot adauga comentarii noi cu JavaScript dezactivat), dar daca pun disqus nici macar nu vor mai fi vizibile comentariile existente cu JavaScript dezactivat. Da sau nu? Speak now or forever hold your peace... Aaa... parca asta era din alt film. Sa mai incercam o data... voteaza acum si castiga un prajitor de paine! Aaa... cred ca asta e si mai nepotrivita in conditiile in care eu am vazut prajitor de paine doar in desene animate. Si nu stiu cum arata nici placa de indreptat parul sau alte minuni de gen ale tehnologiei. Si s-ar putea sa fac confuzii... Hmmm... cred ca facem asa: cei care voteaza pentru disqus castiga un gravatar si mai putina bataie de cap daca iese castigatoare optiunea lor. Iar in cazul in care iese castigatoare varianta cu ramas la sistemul blogger... ma dau eu de trei ori peste cap si fac un scriptulet pentru gravatar siii... aaa... nu stiu, cum suna un premiu in pansamente pentru degetele chinuite?


altele

Umblatul pe langa zid cand ploua nu e intotdeauna o idee buna. Luni seara era sa fiu facuta afis de o usa care s-a deschis brusc (spre exterior si spre directia din care veneam eu).

Cel mai dulce desert? Kurtos in dulceata. Kurtos cu nuca si scortisoara in dulceata de visine. Kurtosul cald la cumparare, punga dumnealui transpirata toata pana acasa, dulceata incalzita la microunde.

Saptamana trecuta am aflat ca vin la noi Delain. La ARTmania. Am aflat asta la cateva zile dupa ce avusesem o perioada in care ascultasem obsesiv The Gathering. Motiv pentru ca acum sa ma pun sa ascult la greu Yngwie, Twisted Sister, Annihilator, Quireboys, Ratt, Insomnium... ca veni vorba de Insomnium, luni a iesit noul lor album. Si clar imi place mai mult decat precedentul. Nu chiar ca Above the Weeping World, dar imi place. Si o sa scriu si despre album. Aaa... revenind la Delain si la ARTmania, creierasul meu a gandit asa: abonamentele sunt acum 60 lei si chiar daca din toate trupele care vor mai veni n-o sa mai fie nici macar una care sa ma coafeze, Delain tot face banii astia. Asa ca m-am dus sa-mi iau abonament. Intai la diverta din AFI, ca tot aveam mai multe chestiuni de rezolvat prin zona si am zis ca intru si (for)mol pentru o inghetata cu amaretto, un abonament la festival si niste mure, peste si servetele ('cause my nose is running... away-ay-ay-ay...). La gelaterie nu mai aveau inghetata cu amaretto. La diverta aveau abonamente, dar aveau si imprimanta stricata si nici un alt mod (ahem, intrebati-l pe Fred... cum care Fred? Fred Flintstone! voi n-ati vazut ce tehnologie aveau in epoca de piatra?) de a-mi printa biletul. In real... n-aveau mure, n-aveau servetele Kleenex (am fost eu ghinionista sau chiar nu se mai gasesc? ca nici in cora sau Auchan n-am gasit saptamana trecuta)... asa ca mi-am luat de alt neam, Bel-nu-mai-stiu-cum, sper sa fie in regula, ca eu n-am mai auzit pana acum numele asta, peste aveau, sper sa n-am vreo surpriza si cu ala... nu stiu nici eu ce fel de surpriza... sa-i creasca capu' la loc si sa inceapa sa dea din coada? Si cred ca am derapat iar. Ideea era ca n-am putut sa-mi iau abonament roz de la diverta asa ca m-am dus sa-mi iau abonament albastru de la germanos. Ca oricum imi era in drum. Doar ca acolo nu aveau ARTmania "in sistem". Iesit, blestemat zilele, dat sa ma intorc spre casa, da-le dracului de mure, oricum nici din alea nu mai gasesc nicaieri... cand mi-am amintit de librarie. Intrat la Humanitas, un minut mai tarziu ieseam de acolo cu un ranjet din ureche in ureche. A, da si pana la urma am gasit si mure.

S-a facut f-f-f-frig!

10 pareri

cine
Drace
cand
miercuri, 19 octombrie 2011 la 04:54:00 EEST
Eu prefer să rămână comentariile pe blogspot, în ciuda formularului ceva mai incomod. Lipsa avatarelor nu mă deranjează, nu am. Concertul merită, chiar dacă e pentru prima dată când aud de Delain...
cine
boemul
cand
miercuri, 19 octombrie 2011 la 11:06:00 EEST
peste o lună vin Iced Earth, mâine îmi iau bilet :)
cine
pinkISH
cand
miercuri, 19 octombrie 2011 la 11:57:00 EEST
1. Insanatosire grabnica!
2. Lasa-l naibii de Disqus, ne descurcam si asa :)
3. Te asteptam dupa ce-ti revii cu munca si sanatatea.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 19 octombrie 2011 la 12:56:00 EEST
Si eu care ma asteptam ca toata lumea sa voteze pentru disqus... :))

@Drace: Pana acum cateva luni, nici eu nu aveam habar de vreo alta piesa in afara de Frozen.

@boemul: Bafta! Adica sa nu patesti ca mine :)

apinkISH: Aaa... chestia e ca nu e nici macar un simptom a ceva mai rau. Pur si simplu imi curge nasu' si imbogatesc producatorii de servetele. Fara febra, fara dureri de cap sau de gat...
cine
garm
cand
joi, 20 octombrie 2011 la 14:19:00 EEST
E bine ca a venit frigul, ma saturasem de caldura.
cine
Gabriel
cand
vineri, 21 octombrie 2011 la 15:27:00 EEST
Nu baga Disqus ca e nasol.
Off: Esti ciudata rau... :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 21 octombrie 2011 la 16:08:00 EEST
@garm: eu m-am saturat deja de frig :))

@Gabriel: mersi, o sa o iau ca pe un compliment :P
cine
dreamr
cand
vineri, 21 octombrie 2011 la 23:58:00 EEST
Blogger, clar!
Simple is beautiful!
Bine ca nu vrei sa iti pui chat ;))
cine
Gabriel
cand
luni, 24 octombrie 2011 la 12:08:00 EEST
Speram crezi ca e un compliment sa nu te superi pe mine. =)
cine
brontozaurel
cand
marți, 25 octombrie 2011 la 22:47:00 EEST
@dreamr: Chat? LOL. Nu, ma gandeam doar la un sistem de comentarii gen WP.


@Gabriel: Sometimes my fuse ain't that short... ;)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)