on the verge of extinction... again

nasul ca si stapana

Goofy

Adica usor fraieribil. Incapabil sa se prinda din prima care-i sursa mirosurilor care ii atrag atentia.

Nici nu-i de mirare ca personajul meu preferat din desenele Disney e Goofy (si mor de ciuda ca exact cu el nu am prins niciodata vreo surpriza in ouale cu surprize). Exact asa sunt si eu...

Acum vreo doua saptamani. In metrou. Am simtit la un moment dat un miros. Delicios miros! Mmm... ce bine miroasea. A ceva bun, bun de tot. Mmm... am inceput sa ma intreb de unde ar fi putut sa vina oare. M-am uitat in dreapta, m-am uitat in stanga. In vagon nu mai erau decat foarte putini oameni si nici unul nu avea nimic care sa para ca ar fi putut sa produca mirosul ala divin. Am adulmecat in continuare. De unde venea? A ce exact miroasea? Si, din nou, de unde venea? Dupa o vreme m-am prins. Venea... de la mine!

Mirosul ala delicios era al deodorantului meu cu aroma de mar copt si nuca... pe a carui eticheta scrie "DO NOT DRINK!" - now ain't life grand?

Zilele trecute am comis-o iar. Adica am iesit cand stiam ca am ceva la bord si ca e foarte probabil sa mi se faca rau. Dar trebuia sa-mi caut para de dus. A mea a crapat si acum imi iese apa prin lateral si trebuie sa-mi tin degetele pe ea intr-un mod ciudat si incomod ca sa nu tasneasca aiurea pe toti peretii. Am avut dreptate. Mi s-a facut rau. Cu putin ajutor la accelerare si din partea mea, pentru ca am zis ca mai bine o termin repede si vomit intr-un cos de gunoi din parcarea real decat dracu' stie pe unde. Si dupa aia m-am intors la toaletele din complexul comercial ca sa ma spal pe maini. Oricat de varza eram, n-am putut sa nu remarc ca apa mirosea cam aiurea. N-am dat mare importanta, mi-am tras doua palme ude peste fata si m-am carat. Ceva mai tarziu, ajungeam acasa. Si cand am vrut sa mananc din covrigii luati inainte de a ajunge in real... m-a pocnit un miros aiurea. Hmmm, probabil nu ma spalasem si cu sapun pe maini dupa ce ajusesem acasa si inca imi miroseau mainile de la apa aia. Doar ca... si dupa ce am frecat bine la maini cu sapunul meu cu aroma de mar si m-am intors in bucatarie la covrigi am simtit in continuare mirosul ala.

Venea chiar de la covrigi...

Sa tot am incredere in nasul propriu...

3 pareri

cine
Lillee
cand
joi, 15 septembrie 2011 la 22:02:00 EEST
Pai ar trebui sa-ti cinstesti nasul :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 15 septembrie 2011 la 22:05:00 EEST
O s-o fac. In seara asta schimb gelul de dus - trec la unul cu aroma de mojito :)
cine
Anonymous
cand
joi, 3 noiembrie 2011 la 13:03:00 EET
o faza amuzanta patita saptamana trecuta. trece un prieten pe la mine pe la munca, si tocmai cumparasem niste medicament bahic, a se citi palinca. vreasa sa guste, ii pun intr-un paharel si plecam pana la complexul mare (stii brasovul). in autobuz cu noi inca cativa in picioare, 2 indivizi pareau mai aerieni dar nu i-am bagat in seama. cum nu ne grabeam am stat noi calmi, si astia 2 erau in blockstarturi la coborare, noi exact in spatele lor. cel din fata mea se intoarce spre prietenul lui si ii spune "bah, vorbeste si tu spre usa ca iti pute gura a alcool de ma omori" - respectivul isi pune o mana la gura sufla, cu o privire de-aia nesigura incepe si se uita fix in fata, coboram ... tind sa cred ca respectivii consumasera inainte ceva ...

partea amuzanta e ca damful de alcool provenea de la prietetenul meu care si de la 1 metru cand vorbera cu mine i-a servit un miros de palinca :)

ai zis o chestie interesanta care a creat niste legaturi la mine "nasul ca si stapana.Adica usor fraieribil." - cauta asta pe net "Brain.Games.Part01.Watch.This.720p.HDTV" - sunt 3 parti, o sa-ti placa

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)