on the verge of extinction... again

muzicale. si vizuale. 3.

Adica runda trei de videoclipuri noi de la trupe noi pentru mine. Sinner, Almah, Wolfpakk, Powerwolf, Brainstorm, Theory of a Deadman si Kenny Wayne Shepherd Band.

Sinner. Le mai vazusem numele pe postere de la festivaluri, insa nu-i ascultasem niciodata, habar n-aveam ce-i cu ei, de cand exista, de unde vin, ce canta. Si intr-o zi am vazut clipul asta in dreapta la Suggestions si am dat click pe el... mai mult din plictiseala. Si mi-am vazut de ale mele. Nu pentru multe secunde. Am ciulit urechile - vocea... daca n-as fi stiut ca Phil Lynott e mort de 25 de ani... Si nu e doar vocea, per total aduc a Thin Lizzy (fara prea mare legatura, mai nou Damon Johnson e in Thin Lizzy, iar golul pe care l-a lasat in trupa lui Alice a fost umplut de o gagicuta blonda... nu, nu glumesc! ah, da... si azi iese albumul!). Mie imi suna bine. Videoclipul e simplut, n-are nimic iesit din comun, dar foarte bine facut. Cine sunt, de cand exista, ce-au mai scos? Sunt nemti, exista din 1982 (cu multe schimbari de componenta). Aproape 30 de ani, aproape 20 de albume, ceva coveruri Thin Lizzy...

Almah. Nu, nici de Almah nu mai auzisem. Chiar daca Angra imi plac in draci. Aaa... ce legatura exista? Pai Almah a inceput ca un proiect solo al lui Edu Falaschi. Pe care nici nu l-am recunoscut de la inceput. Stiu, parul arata foarte diferit fata de cum arata pana pe la sfarsitul anului trecut, dar totusi... In orice caz, piesa m-a prins din prima (when you look behind there is no one there, you're in the mirror of death), are mai multa viata decat orice piesa de pe ultimul album Angra. Si imi place si videoclipul, chiar daca videoclipuri in care trupa canta intr-un beci sau intr-un depozit sau altceva de gen s-au tot facut...

Wolfpakk. Trupa noua, formata in jurul Mark Sweeney (din Elvetia... ceea ce imi aminteste de alta chestie: Gotthard scot un DVD live, Homegrown - Alive in Lugano... la aproape un an de la moartea lui Steve Lee) si Michael Voss (Germania). Cu un prim album pe care apar o multime de nume mari. Nu pot spune ca ma incanta prea tare clipul, dar macar suna bine...

Inca o trupa cu "wolf" in nume (multe sunt din astea) - Powerwolf. De ei si de videoclipul pentru We Drink Your Blood am aflat acum cateva zile dintr-un tweet dat de Krossfire. Videoclipul e foarte amuzant.

In continuare, o alta trupa din Germania - Brainstorm. De care nu mai auzisem pana acum o luna si jumatate (cand am dat de asta), desi s-au format acum mai bine de 20 de ani.

Theory of a Deadman. Din Canada. Exista de zece ani. Mai auzisem de ei, dar nu ascultasem niciodata ce canta. Prima piesa a fost chiar asta, Bitch Came Back. The... what?!? came back? Amuzant totusi...

Ultimul videoclip e de la Kenny Wayne Shepherd. Piesa mi-a intrat pe sub piele chiar daca videoclipul nu ma prea incanta...

4 pareri

cine
Drace
cand
marți, 13 septembrie 2011 la 20:09:00 EEST
Death metal nu mai daţi? :))
cine
brontozaurel
cand
marți, 13 septembrie 2011 la 20:15:00 EEST
Ba da, da' la nu la grupa cu necunoscute pana anul asta :))
cine
krossfire
cand
joi, 15 septembrie 2011 la 18:47:00 EEST
Powerwolf au solist roman. Sinner sunt doar un tip, Matt Sinner si ''aia din jur'' :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 15 septembrie 2011 la 19:19:00 EEST
Stiu. Una din primele chestii pe care le-am facut dupa ce am vazut clipul a fost sa-i caut pe Encyclopaedia Metallum. Am stat ceva sa ma gandesc daca e cazul sa mentionez asta sau nu... N-am vrut sa sun ca toti disperatii carora la pica fisa ca Xulescu are ceva de-a face cu Romania si tnu se mai opresc din turuit pe tema asta doar dupa ce Xulescu face ceva remarcabil pe afara.

Cat despre Sinner... nu sunt singurii in situatia asta. Acelasi lucru se poate spune si despre Annihilator.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)