on the verge of extinction... again

and another one turns 60...

Whitesnake, Bucuresti, 8 iulie 2008

De data asta e vorba de David Coverdale. Am auzit pentru prima data de el si de Whitesnake prin 2005. Dupa ce mi-am facut si eu un sistem cu un hard mai incapator de 2GB, dar inainte sa ajung sa am si net acasa. In perioada aia imi parazitam colegii de facultate mai norocosi decat mine din punctul asta de vedere. Si ma intorceam acasa cu discurile reinscriptibile pline cu muzici, desene animate, documentare, videoclipuri, uneori intregi curse de F1 sau concerte. Plus o groaza de pagini salvate cu informatii despre muzicile noi descoperite. Printre cele mai interesante chestii cu care m-am intors vreodata acasa a fost si documentarele Hard n Heavy. Cel putin pentru mine a fost foarte interesant pentru ca la vremea respectiva puteam sa numar pe degete numele prezente in documentar care imi erau deja cunoscute. Nu mai auzisem de Whitesnake sau de David Coverdale... pana la segmentul asta. Bineinteles ca atunci cand am inceput sa "sap" am descoperit ca mai auzisem totusi doua piese Whitesnake. Deloc surprinzator... era vorba de Is This Love si Here I Go Again. Bineinteles ca am continuat sa "sap" si am descoperit ca urechiusele mele mai facusera cunostinta in trecut si cu o alta piesa (doar ca la vremea respectiva nu stiusem ce-i cu ea) - asta.

2008. Mi-am dorit suficient de tare sa-i vad. Asa ca in ziua de 8 iulie am fost acolo, la Romexpo. Nu am poze. Nu mai bune decat cea de sus. Am o groaza de poze cu Def Leppard, dar la cateva minute dupa ce au intrat Coverdale & co pe scena... mi se terminat bateria telefonului. Am apucat sa fac fix doua poze. Cea neclara de mai sus (dar na, oribila cum e... e a mea, facuta de mine!) si una in care am prins niste brate din stanga si un cap al unui presar. Si atat. Am plecat de acolo gandindu-ma ca vreau sa-i vad iar daca mai vin. Anul asta au venit iar. Si am avut bilet si m-am dus... dar m-am carat dupa Trooper.

Macar i-am vazut in 2008, macar stiu ca m-am simtit atunci bine...

Totusi... au fost niste piese pe care nu le-am auzit in 2008 desi mi-ar fi placut. Asta...

... si asta...

... si asta...

La sfarsit, ceva mai vechi...

1 parere

cine
fostulomrau
cand
sâmbătă, 24 septembrie 2011 la 11:30:00 EEST
Imi place asta, pentru ca la refren ma duce cu gandul la "Here I go again".
http://www.youtube.com/watch?v=Gys7gKMcIng

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)