on the verge of extinction... again

wisdom to share

Sau ce am invatat in seara/ noaptea asta ca nu e bine sa faci.

Sunt seri in care visez la diverse chestii. Si uit. De toate chestiile care merg prost. Ceea ce e o minune, pentru ca sunt atatea. In fine... Si ma apuca asa un chef de topait, de tumbe... Pe muzica, bineinteles. In seara asta a fost Nightwish. Ce anume fac pe fiecare piesa depinde de cum suna piesa respectiva. Pe piesele care au bucati linistite si bucati intense sar peste scaune pentru ca de obicei pun pauza dupa cinci sarituri, asa ca am nevoie de intervalul ala de "liniste" in care nu fac altceva in afara de cativa pasi saltati plus scuturat picioarele. Pe piesele mai "liniare" ma indoi, fac cativa pasi saltati, cateva tumbe... chestii care iau mai putin timp... si mai putin spatiu (nu parcurg alergand tot holul jumatate din camera ca apoi sa sar peste scaun si sa incerc sa ma opresc pana in perete... plus ca dupa aia trebuie sa ma grabesc sa ajung iar in capatul holului ca sa am timp sa bag toate sariturile pana cand piesa devine iar linistita).

In seara asta. Penultima piesa din playlist, She Is My Sin. Si eu eram deja uda leoarca de transpiratie la sfarsitul ei (au fost 14 piese in total - n-am mai facut chestia asta in ultima vreme si mi-a fost teama ca nu mai rezist pana la sfarsit daca fac un playlist de doua ore- doua ore si jumatate). Ultima piesa, Sleeping Sun...

Cateva sarituri intr-un picior in timp ce il scuturam pe celalalt. Si o tumba cu spatele. Chinuita. Bleh... Si apoi am mai vrut sa incerc una. Dar de data asta...

... nu m-am mai dus decat pana la mijlocul camerei ca sa o incep. Pentru cine nu s-a prins ce inseamna asta... aveam mai putin spatiu in spate. Si am avut grija sa ma imping ceva mult mai tare. Tumba, picat in picioare... pentru prea putin timp! Picat imediat pe spate si rostogolit pe jumatate. Pana in usa. Usa cu geam. Geam in care a intrat piciorul meu stang (recunosc, geamul era deja spart intr-un colt si piciorul meu n-a fost decat o "condamnare definitiva"). Si am avut ocazia sa vad ceva ce nu credeam ca e posibil: ciobulete (ca la sub 1 cm nu cred ca merita numele de cioburi) infipte aproximativ perpendicular in gamba mea. Si mi-am adus aminte ca Alice Cooper spunea ca atunci cand si-a bagat din greseala sabia in picior primul lui gand a fost "Hey, this looks good!" - acum chiar inteleg reactia... Primul meu gand la vederea ciobuletelor infipte in picior a fost "uh... nice!"

Acum imi pare rau ca m-am grabit sa le culeg si nu le-am facut o poza...

Aaa... da. Poate ca acum par... aaa, chiar sunt usor amuzata, dar chiar am fost foarte speriata intre momentul la care mi-am dat sema ca o sa pic si momentul la care mi-am dat seama ca sunt pe jos si intr-o bucata... pentru ca daca as fi avut ceva rupt, as fi simtit-o! Acum trei ani m-am ales cu aripa rupta dupa o tranta. Atunci doar am fost imbrancita, acum imi luasem eu avant...

Asa ca... nu incercati asa ceva acasa!

PS - Tocmai m-am uitat in jos. Un ciobulet de sticla a ajuns cumva pe covor, aproape de capatul patului. Acum imi pare rau ca l-am spart. Ce idioata pot fi! Stiu ca era deja spart in colt... Da' oare ce capra l-o fi spart acolo, nu tot eu? Ufff...

7 pareri

cine
Kensai
cand
luni, 29 august 2011 la 14:39:00 EEST
Drinking and driving got nothing on you.
cine
brontozaurel
cand
luni, 29 august 2011 la 15:32:00 EEST
Huh?
cine
Arisu
cand
luni, 29 august 2011 la 21:36:00 EEST
Mie îmi este foarte frica de cioburi de când am aflat că un simplu ciob micuț se poate plimba prin vene și artere până la inimă, moment în care dai colțul. Nu știu dacă frica asta are legătură cu faptul că acum mulți ani am trântit plină de nervi o ușă din sticlă, ușă care s-a spart, un ciob ajungând să-mi facă tăietură pe aproape un sfert din talpă de n-am putut merge ca lumea câteva luni, sau cu faptul că am scăpat pe jos capacul de la un vas termorezistent. Chiar după ce îl scosesem din cuptor. Și dup-aia am călcat pe cioburile cubice și încinse.

Chiar te admir pentru că le poți privi cu fascinație.
cine
brontozaurel
cand
luni, 29 august 2011 la 22:35:00 EEST
Brrr...

Eu chiar ma simt superficiala acum...
cine
Arisu
cand
luni, 29 august 2011 la 22:44:00 EEST
Ai înnebunit, cum să fii superficială? Păi eu mi-am cumpărat o grămadă de farfurii, căni, boluri, castroane de sticlă pentru că îmi place cum arată sticla, dar mi-e frică de cioburi. Superficială sunt eu pentru că apreciez sticla, dar urăsc rezultatul neatenției mele. Stupid Arisu, stupid!
cine
brontozaurel
cand
luni, 29 august 2011 la 23:04:00 EEST
I meant as in I take things lightly...

In momentul in care m-am vazut cu cioburile in picior eu deja eram incantata ca n-am patit nimic...
Nu m-am mai gandit la ce se poate intampla de la cioburi, la ce s-ar fi putut intampla si nici macar nu pot da vina pe ignoranta pentru ca i-am vazut pe altii ca au patit-o...

Si eu apreciez sticla, in special cand vine vorba de globuri de Craciun - nu le suport pe cele de plastic!
cine
brontozaurel
cand
luni, 29 august 2011 la 23:07:00 EEST
Ah, da, si logic ca seara urmatoare topaiam iar...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)