on the verge of extinction... again

vi se intampla vreodata...

Milde Orange Cinnamon Christmas Limited Edition Toilet Paper

... sa va binedispuna trecerea la o noua rola de hartie igienica? Sau la un nou sapun? Sau la o noua pasta de dinti? Sau la un nou prosop? Sau la ceva nou in general?

Cand eram la scoala, eram mereu incantata sa trec la un caiet nou. Sau chiar si la o pagina noua. Si incantarea asta venea cu promisiuni pe care mi la faceam doar mie. Ca asta o sa arate perfect. Fara nici macar un rand scris urat. Fara nici o greseala (si, in consecinta, fara nici o corectura). Ma simteam bine si de fiecare data cand imi incarcam stiloul cu cerneala. De fiecare data cand incepeam o noua culegere de probleme. De fiecare data cand incepeam ceva nou.

Ceva nou in ultima vreme? Multe.

The LionHearts

Desene animate noi. The LionHearts. De la sfarsitul anilor '90. Imi plac mult. Sunt dulci, amuzante si chiar educationale. In fiecare episod, personajele (o familie de lei, compusa din Leo, Lana si cei trei copii ai lor: Kate, Spencer si Judy - "heeere comes Judy!") primesc lectii de viata. Copiii invata ca nu trebuie sa-ti fie rusine cu meseria parintilor, ca o minciuna atrage dupa sine altele, ca nu e bine sa raspandesti zvonuri inainte sa te asiguri ca sunt adevarate, ca trebuie sa termini ce ai inceput, ca incercand sa-ti maschezi defectele fizice poti ajunge sa pici in ridicol, cum se supravietuieste in salbaticie... si altele de gen.

Au o multime de momente absolut delicioase. De exemplu, atunci cand nu stiu cum sa faca sa ascunda petrecerea micutei Judy de seful lui Leo, Spencer se gandeste ca... "maybe we'll get lucky and a meteor will strike the Earth tomorrow and destroy all life as we know it... hey, I'm just trying to have a positive atttitude...". Sau cand Kate il intreaba pe Spencer "you mean there's a vampire living behind us?" dupa ce acesta ii spusese ca vecinul lor iese din casa numai noaptea si cara mereu o cutie in forma de sicriu... intrebare la care fratiorul cade pe ganduri "well... technically, he's not living...". Din pacate, asta e tot ce am putut gasi pe YouTube. Se vede ca dracu' si intamplator mai e si episodul care mie mi s-a parut cel mai putin interesant din toata seria...

The Last of the Mohicans (Uncas)

Tot la capitolul asta intra si The Last of the Mohicans (seria animata Rai din 2004, nu filmul animat Hanna-Barbera din 1975). Am fost curioasa sa le vad pentru ca acum multi (foarte multi!) ani chiar mi-a placut cartea. Desenele sunt evident mult mai blande, facute special pentru copii, Uncas si Cora nu mor la sfarsitul seriei animate, plus destule alte diferente, desi nu se indeparteaza de povestea din carte chiar asa tare cum m-as fi asteptat. Dar sunt destul de intense si au reusit sa-mi tina treaz interesul de la inceput pana la sfarsit. Seria in italiana aici.

PS - In caz ca se intreaba cineva ce dracu' e in prima poza, e vorba de hartie igienica. Milde, editie speciala de Craciun. Cu aroma de portocala si scortisoara. Cea mai faina hartie igienica intalnita de mine pana acum.

7 pareri

cine
Kensai
cand
marți, 23 august 2011 la 22:55:00 EEST
Mi s-a intamplat, desi in cazul meu e mai mult renuntarea la chestii "vechi". Cand am renuntat la Cola de exemplu, parca m-as fi nascut din nou.

iti recomand si Archer: http://www.youtube.com/watch?v=iUC6ttHEdF4&feature=related
cine
cartim
cand
marți, 23 august 2011 la 23:07:00 EEST
The Last of the Mohicans varianta Hollywood, Cora nu moare ci ramane cu Hawkeye, filmul merita vazut pentu muzca...o poti asculta aici sa vezi daca iti place.

In general stiu senzatia descrisa de tine :)) mereu ma bucuramm la un caiet nou, manual nou, tot ce era nou era fascinant :)) si acel miros de nou, ce fain era...si cerneala , petele de pe degee , aveau un farmec pe care azi nu il mai intalnesc.
cine
brontozaurel
cand
marți, 23 august 2011 la 23:36:00 EEST
@Kensai: Am renuntat la carbogazoase acum 4 ani si putin. N-am simtit mare lucru. Nici negativ si nici pozitiv. In afara de faptul ca exista o oarecare satisfactie ca acum pot sa ma laud cu asta ;))


@cartim: Ah, filmul din '92. Mi s-a parut ciudat ca personajele Cora si Alice sunt inversate, Alice moare la sfarsit in film si nu Cora... Cumva, pentru mine parca seria asta animata s-a apropiat mai tare de carte, chiar daca au fost introduse personaje si intamplari noi ca sa aiba cu ce umple 26 de episoade.

Mirosul de nou il stiu in special de la cartile noi. Imi placea sa le miros... :)
cine
Kensai
cand
miercuri, 24 august 2011 la 09:38:00 EEST
A, mie imi placea mirosul de carti si vechi si noi. Cand eram tanar mergeam la anticariatul ala vizavi de universal si ma uita dumniezo acolo :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 24 august 2011 la 20:50:00 EEST
Cartile trecute prin alte maini nu mi-au placut. Mi-am facut permis de biblioteca, dar am renuntat repede sa mai calc pe acolo...
cine
Anonymous
cand
joi, 3 noiembrie 2011 la 14:17:00 EET
"Am renuntat la carbogazoase acum 4 ani si putin. N-am simtit mare lucru. Nici negativ si nici pozitiv. In afara de faptul ca exista o oarecare satisfactie ca acum pot sa ma laud cu asta ;)) " - cand esti mai tanara corpul reuseste sa contracareze eventualele probleme mult mai usor, dar dupa ce mai adaugi cativa ani deja trebuie sa ajuti si tu. asta e probabil explicatia in cazul tau. si eu am zis la fel ...sigur nu o sa ma ingras, si dupa ce am prins gustul de "nescafe" la plciulete la vreo 4-6 luni am observat pe mine cateva kg bune. am citit apoi ca respectivele pliculete contin margarina si aia e una din explicatii dar era deja tarziu. acum le-am taiat complet din meniu si mi-au treebuit cam 2 ani sa revin la greutatea mea normala 70kg / 1.82
cine
brontozaurel
cand
joi, 3 noiembrie 2011 la 14:27:00 EET
Stiu. La 19 ani imi reveneam mult mai repede...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)