on the verge of extinction... again

muzicale. si vizuale. 2.

A doua runda de videoclipuri proaspete de la trupe care imi erau necunoscute pana anul asta. Aaa... recunosc ca de doua din ele mai auzisem. Doar ca nu mai ascultasem niciodata pana acum ce canta. Asa ca se poate spune ca intra la categoria noutati. Seven, Glorior Belli, Hate Eternal, Terror, Chimaira, XorigiN, Work of Art.

O sa incep cu cehii de la Seven, pentru ca la ei m-am gandit si cand am facut listuta de vineri. Doar ca n-am mai gasit videoclipul pe care doream sa-l pun - Get It (filmat live la un festival din Cehia, urcat tot de Nuclear Blast acum vreo saptamana, disparut dupa cateva zile). Daaar... mi-am adus aminte ca mai au si un alt videoclip recent. Un videoclip propriu-zis pentru No Surrender, alta piesa de pe noul lor album, Freedom Call (care urmeaza sa iasa in mai putin de o saptamana). Personal, prefer Get It. No Surrender nu m-a impresionat asa tare initial. Probabil si pentru ca in aceeasi zi i-am descoperit si pe olandezii de la Mayan cu videoclipul lor (which did have the bigger impact). Get It insa m-a prins din prima si a fost motivul pentru care am revenit la No Surrender. Care totusi nu suna deloc rau si are un videoclip interesant. Ah, si in caz ca exista cineva caruia i se pare ca aude "I masturbate"... i se pare! Serios, spune de fapt "how much to pay it?". "Come the winter, come the flame, no more fear within... Memories get lost today, I never give in! I'm alive, I'm on my way as the night gets old... No surrender, no dismay, hands are growing cold! How much to pay it? Raise your head and say you'll live every day... every day!" That's how the song goes...

In continuare, niste scandinavi - XorigiN. Piesa "catchy" (cam tot albumul e asa... cateva piese aduc putin a Winger), videoclip sa zicem ok, desi ma cam enerveaza luminile (si ma refer in primul rand la cum sunt pozitionate, la faptul ca unele zone sunt prea luminate, unele umbre prea intunecate).

In continuare, o trupa care la prima ascultare mi-a sunat foarte cunoscut... desi imi era necunoscuta - Work of Art. Si ei tot scandinavi (suedezi). Catchy, though I've heard it all before...

Chimaira. Americani. Sunt cateva chestii pe care pur si simplu nu le suport atunci cand le vad folosite in exces - CGI, slow motion. Asa ca videoclipul asta mi s-a parut enervant rau. Pacat, nu suna rau...

Glorior Belli. Francezi. Am stat sa ma gandesc daca sa-i includ si pe ei. Nu e genul meu de muzica, dar videoclipul e interesant...

In continuare, ceva ce suna mai bine urechilor mele - Hate Eternal. Si ei tot americani. Videoclipul nu e insa prea grozav...

La sfarsit... un clip care cred ca e clar ca-mi place (sorry, I ain't the peaceful kind...). De la Terror.

3 pareri

cine
Drace
cand
vineri, 2 septembrie 2011 la 14:16:00 EEST
Pe Hate Etarnal i-am văzut în concert acum vreo 2 ani, sunt "răi"! :D
Clipul de la Terror 10+
cine
garm
cand
vineri, 2 septembrie 2011 la 23:04:00 EEST
Terror ruleaza \m/
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 7 septembrie 2011 la 11:58:00 EEST
@Drace: Tare :D Si mie mi-ar placea sa-i vad.

@garm: :D \m/

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)