on the verge of extinction... again

ce cratita mare

cratita

Ma holbam la niste poze cu Saturn si satelitii sai si mi-a atras atentia asta.

That must have been one Hell of an impact. A fost primul meu gand in momentul ala. Craterul e absolut urias raportat la dimensiunile bolovanului lunii saturniene.

Daca am avea asa ceva pe planeta asta, am putea sa bagam un intreg continent intr-o astfel de cratita...

10 kilometri adancime. Nici Everestu' n-are 10 kilometri.

Bolovanu' e crapat si in partea cealalta din cauza impactului.

Must have been one Hell of an impact.

Incerc sa-mi imaginez cum a aratat, cum ar arata in cazul Pamantului un astfel de impact. Apa din ocean evaporandu-se, bucatele de planeta pierzandu-se in spatiu...

Sfarsitul vietii. It's hard to comprehend there's anyone left alive...

I-am vazut live acum un an... Da, stiu ca piesa e despre altceva, dar bucata aia mi-a venit in minte cand incercam sa-mi imaginez.

4 pareri

cine
căpcă1
cand
marți, 16 august 2011 la 21:57:00 EEST
ha, poi, daca tu te-ai speriat, pe blogul meu, de-o simpla reţetă de ciorbă de vită, io , cum crezi că mă simt cand văz ce tendinţe armaghedoneşti ai tu, referitor la planeta un' ne desfăşurăm activitatea, icişa ?!
da' io, spre deosebire de tine, declar oficial: până nu-mi închizi uşa-n nas, o să mai vin pe la blogul tău !!! :)
cine
Dan H.
cand
joi, 18 august 2011 la 21:45:00 EEST
un superb foc de artificii...
cine
brontozaurel
cand
luni, 22 august 2011 la 13:30:00 EEST
@capca1: Scria "de dinozaur"...


@Dan H.: Cred ca ar fi mai mult de atat...
cine
Anonymous
cand
luni, 22 august 2011 la 17:27:00 EEST
Am avut un asemenea impact, long time ago, cand in sistemul solar erau doar asa, protoplanete. Jumate din meteoritul ala il vedem inca, pentru ca e luna. Faza e ca la noi a fost lovitura atat de puternica incat forta impactului a "scuipat" in spatiu materia prima din care s-a format luna. Fascinant de-a dreptul. The universe rulez.

Pentru un studiu mai amanuntit cu privire la un impact cosmic cu a noastra casa, recomand "Lucifer's hammer" de Larry Niven (format audio, pdf sau paperback de pe amazon).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)