Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

ce cratita mare

cratita

Ma holbam la niste poze cu Saturn si satelitii sai si mi-a atras atentia asta.

That must have been one Hell of an impact. A fost primul meu gand in momentul ala. Craterul e absolut urias raportat la dimensiunile bolovanului lunii saturniene.

Daca am avea asa ceva pe planeta asta, am putea sa bagam un intreg continent intr-o astfel de cratita...

10 kilometri adancime. Nici Everestu' n-are 10 kilometri.

Bolovanu' e crapat si in partea cealalta din cauza impactului.

Must have been one Hell of an impact.

Incerc sa-mi imaginez cum a aratat, cum ar arata in cazul Pamantului un astfel de impact. Apa din ocean evaporandu-se, bucatele de planeta pierzandu-se in spatiu...

Sfarsitul vietii. It's hard to comprehend there's anyone left alive...

I-am vazut live acum un an... Da, stiu ca piesa e despre altceva, dar bucata aia mi-a venit in minte cand incercam sa-mi imaginez.

4 pareri la ce cratita mare

  • cine: căpcă1 delete comment icon
    cand:
    ha, poi, daca tu te-ai speriat, pe blogul meu, de-o simpla reţetă de ciorbă de vită, io , cum crezi că mă simt cand văz ce tendinţe armaghedoneşti ai tu, referitor la planeta un' ne desfăşurăm activitatea, icişa ?!
    da' io, spre deosebire de tine, declar oficial: până nu-mi închizi uşa-n nas, o să mai vin pe la blogul tău !!! :)
  • cine: Dan H. delete comment icon
    cand:
    un superb foc de artificii...
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    @capca1: Scria "de dinozaur"...


    @Dan H.: Cred ca ar fi mai mult de atat...
  • cine: Anonymous delete comment icon
    cand:
    Am avut un asemenea impact, long time ago, cand in sistemul solar erau doar asa, protoplanete. Jumate din meteoritul ala il vedem inca, pentru ca e luna. Faza e ca la noi a fost lovitura atat de puternica incat forta impactului a "scuipat" in spatiu materia prima din care s-a format luna. Fascinant de-a dreptul. The universe rulez.

    Pentru un studiu mai amanuntit cu privire la un impact cosmic cu a noastra casa, recomand "Lucifer's hammer" de Larry Niven (format audio, pdf sau paperback de pe amazon).

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii