on the verge of extinction... again

pissed off

Detest sa-mi fac planuri care depind de altii si sa se schimbe totul in ultimul moment. Pentru ca in astfel de situatii eu dau dracului totul. Nu-mi trebuie mai tarziu, imi trebuie acum, sau deloc.

Tocmai am aruncat la gunoi un pepene rosu. Pentru ca am primit mancare de la ai mei. Si trebuie s-o mananc pe aia. Asta in timp ce as vrea sa mananc pepene, pentru ca ador pepenele rosu. Dar nu m-am mai atins de asa ceva deloc anul asta. Si cred ca nici anul trecut.

Cumva, nu mai exista nici un moment bun pentru pepene. La fel cum nu mai exista nici un moment bun pentru hainele care imi plac. Zile de rahat, saptamani de rahat, luni de rahat, ani de rahat. Si nu mai ajung niciodata la lucrurile care imi plac. Fie ca e vorba de o pereche de sandale sau de un pepene. Pentru ca nu vreau sa le poluez cu viata mea de rahat...

Tocmai mi-am dat seama ca trebuie sa completez niste formulare. La dracu', cat de idioata sa fiu sa uit ca nu se completeaza singure...

6 pareri

cine
dreamr
cand
joi, 28 iulie 2011 la 22:34:00 EEST
dar eu? cand voi ajunge la lucrurile care imi plac? :)
cine
krossfire
cand
vineri, 29 iulie 2011 la 16:59:00 EEST
Partea proasta e ca ai ratat un pepene rosu. Partea buna e ca eu nu suport de nicio culoare pepenele rosu (doar ca e buna pentru mine, screw you watermelon... oh waiit, your blog...yeah :P)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 iulie 2011 la 18:00:00 EEST
@dreamr: Nu stiu.

@krossfire: Partea buna e ca mi-am luat bilet la Amorphis. Partea proasta e ca daca si in noiembrie o sa ma simt la fel... o sa fie ca anul trecut la Sabaton, n-o sa ma duc :(
cine
mda
cand
duminică, 31 iulie 2011 la 01:12:00 EEST
mie nu mi-au placut niciodata pepenii, precum fructele. da n-am inteles de ce nu arunci o parte din mancarea lor, nobody will ever know.

ma tu ai ceva OCD-OCPD ceva. sau aspergers. la chestia asta cat scoti?
http://www.mensa.se/HTML/testD/inst.html sau iqtest.dk
limba nu-i problema, e vorba de imagini si click-uri, rezultatul e numeric.
cine
brontozaurel
cand
marți, 2 august 2011 la 04:43:00 EEST
Mensa exista si pe .ro (mensa-romania.ro si organizeaza si testari, in Bucuresti de 2 ori pe an - eu am dat la poli, in EC la etajul 1, nu stiu daca s-a organizat in alte parti cu alte ocazii). Nu-ti spun mare lucru, doar ca esti eligibil pentru "membership". Care costa anual niste bani, deci ala nu mai stiu cu ce se mananca. In orice caz, mi se pare tampitel testul. Daca nu te holbezi pe pereti sa depasesti timpul, nu prea stiu cum ai putea sa nu scoti punctajul.
cine
mda
cand
vineri, 5 august 2011 la 00:34:00 EEST
banuiesc ca astia te promoveaza prin cercuri cu cei asemanatori cu tine in schimbul de bani sau ceva de genul. si erai eligibila?

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)