on the verge of extinction... again

hello, my name is dirty stinky

Richie Sambora guitar pick 2011

Asa m-as fi prezentat imediat dupa concertul Bon Jovi. Nu m-am mai murdarit niciodata intr-un asemenea hal la un concert (poate doar... la Iron Maiden). Am ajuns acolo... nu stiu exact, candva intre 11:30 si 12:00. Mi-am parcat hoitul la umbra unui copac. Dupa o vreme chiar m-am intins cat eram de lunga (da, stiu ca nu-i mare lungimea) pe jos. Parul meu proaspat spalat si parfumat a maturat aceeasi strada pe care trec zilnic atatea masini, aceeasi strada pe care calcasem si eu putin mai devreme. Am luat in par chestii cazute din copac, un muc de tigara, probabil si multe altele pe care nu le-am observat (si cred ca e mai bine asa).


Am transpirat in ultimul hal. Vreo patru litri. Aaa... sa explic de unde am scos cifra asta. Am baut cel putin trei litri de apa acolo. Si cand am ajuns acasa aveam cu un kilogram mai putin decat la plecare. Logic, pielea mea era neagra. Nu bronzata, ii cedasera hainele de pe mine culoare. Multa culoare!

M-am intins si am maturat iar cu parul pe jos si in fata gardului. Mi-am turnat apa pe mine si apoi m-am trantit pe jos in balta. Paharul meu alb cu apa se facuse negru la exterior. Din cauza degetelor mele, bineinteles.

Acasa am aruncat absolut toate hainele de pe mine la spalat. Si am sarit si eu repede sub dus.

Mhm, am prins pana. Si au bagat si Blood On Blood. Faina surpriza. Eram convinsa ca noi nu suntem asa speciali ca irlandezii si n-o sa primim piesa asta.

9 pareri

cine
Biscu
cand
marți, 12 iulie 2011 la 10:23:00 EEST
de ce ai haine negre in plina canicula? cine te-a pus sa faci curat pe jos? nu iti puteai prinde parul?
daca te tavalesti pe jos, nu inteleg la ce te mai plangi. sau poate o vrei sa ne explici ce mare fan esti tu, de te-ai chinuit atat pt un concert pe care nici macar nu il poti aprecia la adevarata sa valoare de act artistic.
oricum, esti tare ca ai stat in primele randuri :))
cine
brontozaurel
cand
marți, 12 iulie 2011 la 12:31:00 EEST
Pe alea deschise la culoare se vede murdaria si mai si. Proprie experiente de la alte concerte.
Nu m-am tavalit pe jos. Ametesc daca stau mai mult timp in picioare. Asa ca aveam de ales: ma trantesc de bunavoie sau pic dupa ce nu mai pot sa aud nimic in afara de un bazait si nu mai vad nimic in afara de niste pete gri.
Parul a fost prins, dar n-a stat asa. Era soare si voiam sa-mi protejez cat mai mult din cap.
Nu ma plang, postarea asta e doar o constatare.
Si nu am spus niciodata ca as (mai) fi mare fana, nu m-am "chinuit" special pentru trupa cat pentru experienta live. Care pentru mine personal nu s-a ridicat la nivelul altora.
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 16 iulie 2011 la 14:22:00 EEST
Partea buna e ca amicii tai puteau spune ''You dirty girl'' fara frica represiunii :)

Biscu: Intr-adevar, Ana cred ca-i distrusa ca nu poate aprecia concertul Bon Jovi la ''adevarata sa valoare de art artistic''. Lasa-ma sa ghicesc, scriai poezii in liceu? Nu de alta, dar sunt trupe de sute de ori mai relevante decat Voltajul rockului american. Acum na, se intelege partinirea in conditiile in care ai o relatie speciala cu muzica lor (cu totii avem ''placeri vinovate''), dar e putin cam mult sa-ti umfli muschii cu...Bon Jovi :))
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 16 iulie 2011 la 14:38:00 EEST
Vaaaiii... =)) Atat la "you dirty girl" (asta n-am auzit-o, da' am auzit-o p-aia cu "lucky" referitor la pana) cat si la "Voltajul rockului american" (pai sa zic mersi ca nivelul la ei e mult mai ridicat decat la noi... o fi cale lunga de la Alice Cooper la Bon Jovi, da' si de la Bon Jovi la Voltaj...)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 16 iulie 2011 la 19:23:00 EEST
Wow, stai, ca in ultimii 20 de ani intra si These Days si al doilea album solo al lui Jon (Destination Anywhere), albume bune din punctul meu de vedere. Si na, si pe albumele din ultimii zece ani au existat cate una-doua piese catchy/ fun/ "nasty-ish" care la mine chiar au prins.
cine
krossfire
cand
luni, 18 iulie 2011 la 10:16:00 EEST
Albumele solo nu se pun. Sunt vreo trei piese Jon Bon Jovi care-mi plac, dar nu le consider piese ''Bon Jovi''.
cine
brontozaurel
cand
luni, 18 iulie 2011 la 10:28:00 EEST
Cumva nu pot sa le ignor, chiar daca nici eu nu consider piesele de pe ele ca fiind ale trupei. Spun totusi ceva despre unde era Jon din punct de vedere muzical la momentul respectiv. :-?
cine
krossfire
cand
joi, 21 iulie 2011 la 14:19:00 EEST
Sunt convins ca nu-s muzicieni rai, doar ca stilul lor nu are nimic remarcabil si nici n-a avut vreodata. Mai degraba rezistenta in timp a fost cea care le-a format legenda.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 22 iulie 2011 la 11:49:00 EEST
Probabil. Eu am auzit de ei cand a iesit Crush in 2000.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)