on the verge of extinction... again

from the prison of my mind - eternity in a few minutes

toilet seat

6:08. Nu-mi vine sa cred ca m-am trezit asa devreme fara sa traga nimeni de mine, fara sa-mi urle nici o alarma. Si ma culcasem dupa ora 3... In camera e frig, afara bate vantul, vad cum se misca aia doi copaci. Imi aduc aminte de orele de sport cand ne punea sa intindem bratele intr-o parte, apoi in cealalta parte - parca asta fac si copacii aia cu crengile.

Dau cu ochii de Tweety, ala umplut cu... dracu' stie ce, sper nici sa nu aflu vreodata. Agatat langa steag, acolo unde sta mereu. Da, am steag agatat in camera. L-am primit de 1 Decembrie 2002. De fapt cu doua zile inainte, pe 29. Vineri. Vinerea aveam cursurile de Calculus si de PL (Programming Languages).

Imi plac in draci. Aseara i-am tot ascultat timp de cateva ore bune. Aproape un an de cand nu i-am mai ascultat asa, obsesiv. Need nothing else than just your pride to get there...

Glezna cat genunchiul, nu stiu de ce, nu stiu de cand. Senzatia aia ca pielea mea nu mai poate, ca o sa explodeze. Stop, stop, stop, nu mai pot, nu mai vreau, ma doare, vreau doar sa fac o pauza, aici in baie, sa ma uit pe pereti, la dracu', ma doare... Imi place baia mea. Water themed. Pereti de un albastru deschis, aplica pe care sunt trei delfini, covorase cu delfini, stelute si scoici, perdele de dus cu pestisori, pahar cu stelute de mare, agatatoare pentru prosoape cu scoici, stelute de mare, pestisori, delfini, suport pentru sapun transparent, cu scoici si stelute de mare inauntru, capac de wc albastru si el semitransparent cu scoici, nisip, stelute de mare inauntru.

Carry on...

4 pareri

cine
mda
cand
joi, 7 iulie 2011 la 01:23:00 EEST
da' tu asa esti mereu in orice faci? incepi una si iti aduci aminte de parcursul alteia?
cine
brontozaurel
cand
joi, 7 iulie 2011 la 09:15:00 EEST
da :-??
nu e toata lumea la fel? :-??
cine
krossfire
cand
duminică, 10 iulie 2011 la 13:59:00 EEST
Angra s-au cam dus naibii in ultimii ani :(
cine
brontozaurel
cand
luni, 11 iulie 2011 la 14:30:00 EEST
Mie imi suna placut si ultimele albume. Doar ca pur si simplu nu ma mai prind...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)