on the verge of extinction... again

un topor, va rog!

un domnu' melcu'

20:42. Durere de cap. Dupa ceva amanari... inchis laptop. Echipat. Iesit din casa.

Imi sunt simpatici melcii. Imi pare rau daca vad melci striviti pe trotuar. Asa ca intotdeauna ii culeg din drum si ii pun in iarba. Azi a plouat. De obicei vad melci pe trotuar dupa ploaie. S-a intamplat si azi. L-am cules si l-am pus in iarba. In partea dreapta a trotuarului, pentru ca in partea stanga gardul era prea inalt, nu aveam cum sa ma aplec peste el si sa ajung cu mana pana jos sa pun melcul... si nu voiam sa-l arunc.

Si apoi am mers mai departe. Insa la mai putin de cinci metri dupa...

... deja se gasisera doua grupuri de cretini sa comenteze.
"Trebuia sa-l pui in partea cealalta, o sa se duca iar pe trotuar."
"Ce suflet mare ai."

Din pacate... n-am. Un topor!

Ah, da, sa nu uit - o dedicatie: die, die, die!

E delicios gandul ca imi impart anul nasterii cu piesa asta...

7 pareri

cine
mda
cand
sâmbătă, 25 iunie 2011 la 23:20:00 EEST
da' care-i frustrarea ta mai exact, nu inteleg.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 25 iunie 2011 la 23:23:00 EEST
Sper ca glumesti :|
cine
mda
cand
sâmbătă, 25 iunie 2011 la 23:49:00 EEST
pai astora care le pasa de animale, natura and shit sunt animisti, cred in ceva mistic-spiritual. comentariul e si normal, plus ca sa se pare ca sa fii roman inseamna retard ortodox.
cine
dollo
cand
luni, 27 iunie 2011 la 21:41:00 EEST
Credeam că numai eu culeg melcii de pe trotuare și-i pun în iarbă :)) Eu îi mai și arunc, însă, că oricum cad pe moale și sunt deja băgați în carcasă când îi dezlipesc de pe trotuar, așa că decât să fie călcați mă gândesc că mai bine fac un salt aparent periculos :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 30 iunie 2011 la 00:35:00 EEST
@mda: Neah :P


@dollo: Ei, al meu a fost un melc mai curajos, nu s-a ascuns in cochilie :)
cine
Chaika
cand
duminică, 3 iulie 2011 la 06:15:00 EEST
Aha, salvatorii de melci :) Deci pe voi trebuie să vă opresc, ca să nu mai văd tot timpul melci pe stradă, zise o tipă care are fobie de melci.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 3 iulie 2011 la 18:59:00 EEST
Si azi am cules doi de pe trotuar dupa ploaia de dimineata...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)