on the verge of extinction... again

pana mea!

Poster Scorpions Bucuresti 2011

Si cred ca tocmai am reusit (pentru prima data dupa mai bine de trei ani de cand aberez pe net) sa gasesc un titlu potrivit pentru o postare de blog. Al dracului de potrivit chiar.

Am fost la concertul Scorpions. Pentru cine (draci carliontati, scrisesem initial 5) nu stie, Scorpions sunt o trupa cu cinci membri. Pe langa aia trei nemti care exista cu trupa dinainte sa ma nasc eu si tobaru' care li s-a alaturat pe vremea cand brontozaurelu' era inca un copil spalat pe creier, crescut intr-o casa in care nu se asculta nici un fel de muzica, o casa in care ceva in genul You and I era catalogat drept "muzica zapacita", plus trecut prin niste ore la scoala in care muzica rock era prezentata drept satanista, sursa tuturor relelor, bla, bla (culmea, prima trupa prezentata era Queen... don't even ask)... asaaa... deci, reluand, pe langa astia patru binecunoscuti, in trupa mai exista de vreo sapte ani un polonez al carui nume inca nu stiu cum se pronunta. Cred ca stiu sa-l scriu, dar cu 'l' si 'a' normal, ca altfel nu stiu de unde sa iau caracterele alea... excluzand copy-paste de pe un alt site. Asa, si? De ce simt nevoia sa-l mentionez? Pai...

Omu' s-a comportat cam ca si Coverdale in 2008. Daca omu' care e vocea Whitesnake mi-a facut semn sa ma deschei la camasa, omu' care-i basistu' Scorpions mi-a trimis de mai multe ori "kissy-kisses". Pana aici nimic neobisnuit, totul e parte din spectacol... insa dupa un astfel de moment mi-a aruncat o pana. De aproape, incetisor, sa nu se duca mai departe (bineinteles, am stat la gard, ca de obicei). Am prins-o in maini... si am scapat-o. Si imediat sub mainile mele intinse dincolo de gard au aparut mainile unui individ de la organizare. Care a apucat-o si a bagat-o in buzunar. Si nu mi-a mai dat-o, cu toate rugamintile mele... Pana mea!

Pentru cine a vorbit cu mine de la concert si pana acum... da, stiu, sunt soi rau, vesnic nemultumita. Si nedreapta. Pentru ca, putin mai tarziu, acelasi om mi-a dat unul din betele aruncate de Klaus, bat picat chiar in fata mea dincolo de gard. Si si mai incolo, acelasi om mi-a dat o pana de la Matthias. Chiar daca toate astea s-au intamplat dupa ce el deja prinsese si bat de la Klaus si pana de la Matthias, deci erau practic dubluri. Totusi... putea sa nu mi le dea nici pe alea. Da, si am prins si setlist. Dar imi vine sa urlu cand ma gandesc la pana aia maro semitransparenta pe care am avut-o in maini timp de cateva fractiuni de secunda... Pana mea!

Ah, da. Mai am un motiv de frustrare. E vorba de aceeasi frustrare de care vorbeam si anul trecut dupa concertul Iron Maiden, atunci cand spuneam ca e umilitor sa-l vad pe Bruce sarind pe scena, cand stiu ca si mie imi place si mi-a placut mereu sa sar pe unde se poate si totusi nu pot sa ajung asa sus. M-am simtit exact in seara asta in timp ce ma holbam la nenea din cauza caruia m-am pozitionat unde m-am pozitionat. Mhm, Rudolf Schenker. Da, stiu, cat sare omu' pot sa sar si eu. Da' el are 63 de ani, eu 27. Si, spre deosebire de mine, omu' mai si sare cu "incarcatura" (chitara). Nu e intr-o forma fizica de invidiat pentru varsta lui, e intr-o forma fizica de invidiat, punct!

Frustrarile legate de javra cacanie si imputita care dormea de-a latul culoarului pe casa scarii si pe care a trebuit sa o sar pentru ca n-a vrut sa se dea dracului la o parte presupun ca nu se mai pun la socoteala...

Ma duc sa ma bag sub dus. Si promit ca de data asta nu mai fac la fel ca dupa Children of Bodom. Adica o sa scriu pe larg despre concert, piesa cu piesa, o sa detaliez fiecare schimbare de chitara si de costumatie, o sa pun poze. Inainte de urmatorul concert. Marti. Alice Cooper. Nu in noaptea asta. I-am promis lui tati ca pana vineri dimineata ii termin o... dracu' stie ce e... porcarii legale, eu am sub bot un fax aproape imposibil de citit si trebuie sa il transform intr-un document MS Word frumos formatat. Sper sa nu pocesc vreun termen. Si nici mai devreme de duminica. Pentru ca sambata am curs si trebuie sa implementez ideea mea de rezolvare a unei probleme - daca am ecranul impartit in diverse poligoane (mutually exclusive) care mai de care mai neregulate, trbuie sa gasesc un algoritm prin care sa determin in care am dat click (in conditiile in care intreaga suprafata e definita prin varfuri de coordonate cunoscute, legaturile dintre varfuri... aaa, asta vrea sa spuna cu ce alte varfuri se leaga fiecare ca sa formeze o latura a unui poligon si prin care sunt varfurile fiecarui poligon). Ideea mea a fost sa iau pe rand toate varfurile i (yup, o bucla for). Pentru primul varf i=0 nu fac nici un test, doar iau pe rand toate varfurile j de care se leaga. Pentru primul varf j=0 legat de varful i=0, nu fac nici un test, doar restrang zona de interes la semiplanul marginit de dreapta definita de cele doua puncte, semiplan in care se gaseste punctul in care am dat click. Pentru urmatorul varf j testez daca se afla in semiplanul de interes. Daca nu, trec la urmatorul varf j, iar daca da, restrang zona. La fel pana termin cu toate varfurile j legate de varful i=0. Apoi trec la varful i=1. Si pe asta il testez ca sa vad daca e in zona de interes. Daca nu, trec mai departe, iar daca da, ma apuc sa iau in considerare toate varfurile j cu care are legaturi. In final, obtin un poligon convex, care coincide cu poligonul in care am dat click, daca poligonul in care am dat click e si el convex sau e inclus in poligonul in care am dat click, daca poligonul in care am dat click e concav. In orice caz, tot am gasit poligonul cautat pentru ca aceeasi arie nu poate fi inclusa in doua poligoane. Mda, stiu, problema pare rezolvata. Dar as face bine sa ma apuc sa scriu dracului odata codul... lazy procrastinator! Ma urasc pentru faptul ca nu l-am scris inca... pentru ca nu e ca si cum ar fi ceva la care sa nu ma pricep sau care sa nu-mi placa...

Ma rog... idea e sa-mi crape careva capul daca nu apare pana se crapa de zi marti. Pentru ca la Alice Cooper o sa fiu acolo asa cum am fost si la Maiden - de dimineata!

Mmm...ma duc sa fac dus.

[Poza e furata cu nesimtire de pe metalfan.ro (via Google Image Search).]

Ah... si in caz ca se intreaba cineva... da, sunt al dracului de buni live.

Update (duminica ora 0:00): Am ajuns la a doua piesa. Insa am salvat pozele in memoria telefonului si s-a ametit ordinea la transferul pe card. Asa ca nu stiu daca termin azi (duminica)... de parca nu eram suficient de mototoala la scris...

6 pareri

cine
ex-silentio
cand
vineri, 10 iunie 2011 la 10:34:00 EEST
Eu pe wind of change-ul lor am învățat să fluier :) Păcat că nu prea ajung pe la concerte...
cine
brontozaurel
cand
vineri, 10 iunie 2011 la 12:11:00 EEST
Nici eu nu cred ca as ajunge pe la concerte daca n-as sta in Bucuresti.
cine
BogDan
cand
vineri, 10 iunie 2011 la 12:16:00 EEST
Sper că a fost ok, ţinând seama de locul minunat în care s-a desfăşurat nebunia. Eu păstrez încă linia, adică doar Whitesnake în vara asta, plus UDO în toamnă, de la care nu am cum să lipsesc, dat fiind că am crescut cu Accept :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 10 iunie 2011 la 12:23:00 EEST
Ei au fost impecabili, s-a auzit bine, m-a enervat putin o chestie la acces, dar oricum nu mai conteaza, am prins un loc al dracului de bun. Per total, peste asteptari, din toate punctele de vedere.
cine
Drace
cand
sâmbătă, 11 iunie 2011 la 21:21:00 EEST
Da, tare şi potivit titlul... pe la varfurile i m-am pierdut. :)) Văd că nu prea ratezi trupele mari care vin la noi, e bine că mai au fani adevăraţi. Pentru mine au descoperit prea târziu România, nu mă mai emoţionez la numele grele din metal.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 11 iunie 2011 la 21:35:00 EEST
Ei in particular nu ne-au descoperit chiar asa tarziu tara. Eu in particular i-am descoperit mai tarziu decat au descoperit ei Romania.
Nici eu nu pot spune ca as fi sarit prin plafon cand am auzit de Scorpions la Bucuresti... desi n-am fost departe de a face gaura in cazul Motorhead, Heaven and Hell (care nu s-a mai intamplat), Aerosmith, Alice Cooper (acum pentru mine timpul se masoara la modul: duminica, luni, Alice Cooper).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)