on the verge of extinction... again

muzici noi

Din Finlanda, de prin zona cercului polar. Exista din 2004. Eu i-am descoperit aseara. Exact la fel cum am descoperit o multime de alte trupe in ultimii 6 ani: YouTube Suggestions.

Un pas mai la vest, pana in Suedia. Exista din 2002 si se pare ca au fost si pe la noi in 2008 in deschidere la Graveworm si Lord Belial. Bineinteles ca eu nu i-am vazut, pentru ca am aflat de existenta lor de-abia aseara.

Urmatoarea oprire: Japonia. O trupa care exista de aproape 20 de ani, dar pe care eu am descoperit-o... exact, tot aseara. Din nou, YouTube Suggestions.

Inapoi in Europa. Intr-un moment nepotrivit? Eh, nu conteaza. Eu is mai sucita, asa ca pot pune in iunie pe blog... o piesa de Craciun. Pe nenea asta l-am descoperit de-abia acum o saptamana si nu pot astepta jumatate de an...

10 pareri

cine
Cristina
cand
vineri, 1 iulie 2011 la 16:20:00 EEST
You lucky one,la mine youtube-ul are amnezie,dacă astăzi îmi dă ca sugestii alte piese de la artiştii favoriţi,mâine îmi dă Inna şi derivatele ei,în măsura în care eu nu ascult aşa ceva şi nimeni altcineva nu are acces la calculator.Dar da,youtube.
Ps:like the music :)
cine
Nelinişititu'
cand
vineri, 1 iulie 2011 la 16:40:00 EEST
Scule de trupe! Mulţam fain de ocupaţie auditivă! :D
cine
krossfire
cand
vineri, 1 iulie 2011 la 17:38:00 EEST
Da...si eu tot teava sunt cu Youtube-ul :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 1 iulie 2011 la 21:19:00 EEST
@Cristina: As vrea doar sa am mai des rabdare pentru ce-mi sugereaza :)


@Nelinistitu': Si eu sunt scula de fata, stiu :)) Cu placere :)


@krossfire: :)
cine
Neliniştitu'
cand
duminică, 3 iulie 2011 la 18:24:00 EEST
Bineînţeles! :D
Era printre rânduri, d-aia n-am subliniat! :D
cine
brontozaurel
cand
duminică, 3 iulie 2011 la 18:58:00 EEST
Deci nu sunt singura care nu serveste Judas Priest & Whitesnake? :(
cine
Neliniştitu'
cand
luni, 4 iulie 2011 la 15:24:00 EEST
Probleme serioase m-au ţinut departe... :(
cine
brontozaurel
cand
luni, 4 iulie 2011 la 18:23:00 EEST
Uf... :(
cine
Drace
cand
miercuri, 6 iulie 2011 la 19:11:00 EEST
Eram obişnuit mai mult cu trupe grind japoneze, de aceea Shadow este o mare surpriză şi pentru mine, mai ales că sună excelent... sau chiar mai mult decât atât: nu mi-am dat seama, până nu am vizitat pagina trupei, că la voce e o fată, ceea ce mi se pare genial. Death metal de nota 10+, la fel şi descoperirea. :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 7 iulie 2011 la 09:16:00 EEST
Nici eu nu m-am prins pana n-am vazut poza :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)