on the verge of extinction... again

concursurile vs brontozaurelu' arogant

fata unu

Cred ca e si un banc cu un individ care isi doreste sa castige la loto da' nu-si cumpara niciodata bilet. Nu-l tin minte, mi-a intrat pe o ureche si mi-a iesit pe alta.

Acum nici doua saptamani imi facea cu ochiul un concurs organizat pe un blog. Premiul fiind unul foarte tentant pentru mine, nu din cauza valorii (maxim 7 lei), ci din cauza faptului ca eu nu pot cumpara asa ceva din tara asta. Ma rog, singura versiune importata e una de acum doi ani si pe mine ma intereseaza doar cea scoasa in vara anului asta. Si nu, Romania nu exista pentru ei cand vine vorba de comenzi online.

Insa nu m-am bagat. Din cauza modalitatii de desfasurare a concursului: follow pe twitter si retweet toate ciripelile omului. Iar eu am o problema cu faptul ca omu' da de sase ori pe zi (am numarat!) link la unul si acelasi articol de pe blog. Pe limba mea, asta se cheama spam (o singura data e suficient, hai sa zicem ca de doua ori e acceptabil, de trei sau mai multe ori e de prost gust) si as fi chiar nesimtita daca le-as face eu asta celor care ma urmaresc. Asa ca nu!

Am trecut pe la Politehnica. Pentru a doua oara in ultimele patru zile. Si mi-am dat seama ca nu exista nici un alt loc asa familiar in orasul asta. Si apoi am luat-o spre Grozavesti. Pentru prima data singura pe Economu Cezarescu... de la inceputul lui octombrie 2007, cand s-au luat dobitocii aia de mine la Grozavesti. Ironic, cu aceeasi haina de blugi...

fata cu formularul

Dar deviez... Chestia de interes aici ar fi ca am trecut prin Carrefour. Unde am recapitulat in gand toate injuraturile invatate pe parcursul vietii. Venita pentru doua ciocolate pe care nu stiu unde le-as putea gasi in alta parte (ambele din gama Lindt Petits Desserts - una din cele mai reusite game de ciocolata de pe planeta asta) si alte trei (dap, exact trei) chestii... am stat la o coada de 13 oameni! Si asta in jur de ora 11. Motivul? Cred ca prima poza (cea de mai sus) il explica foarte bine. Cealalta fata a hartiutei respective se poate vedea in poza din dreapta. Cea mai interesanta parte pentru mine fiind bineinteles:

Carrefour [...] prelucreaza datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra prin completarea acestui formular. Aceste date ne permit sa va tinem la curent cu activitatea noastra si vor putea fi dezvaluite catre entitati afiliate sau catre terti (societati de asigurare si reasigurare, societati bancare, furnizori de bunuri si servicii). In cazul in care nu doriti aceasta, bifati NU.

Aaa... as fi in stare sa pariez ca majoritatea fraierilor oamenilor care se imbulzeau sa completeze hartiuta si sa o depuna... unde o fi trebuit depusa ca sa intre in concurs nu au vazut sau cel putin nu au inteles bucata asta. Pe mine insa m-a facut sa marai. Uuu, stragem datele fraierilor si apoi vindem baza de date in dreapta si in stanga! Nu, mersi! Si nici macar nu am incredere in bifarea casutei cu NU. In momentul in care ma suna careva sa-mi ofere nu stiu ce credit sau asigurare sau al' cu coarne mai stie ce si eu il/ o iau la intrebari, o sa imi spuna ca datele partenerilor lor sunt confidentiale si nu poate sa imi spuna de unde au datele mele.

Si totusi... uneori ma intreb daca nu sunt eu prea aroganta, prea radicala. Ihhh, eu nu ma murdaresc cu asa ceva! Ihhh, eu nu-i suport pe cei care fac spam!

4 pareri

cine
scipio
cand
marți, 21 iunie 2011 la 16:27:00 EEST
Si eu urasc concursurile din principiu, tocmai ca iti cer toate datele posibile.

Acum vreo 3 ani totusi am completat un formular la Diverta pentru ca aveau niste premii misto. De atunci m-am dezabonat la newsletterul lor de vreo 6-7 ori si l-am flaguit ca si spam in gmail de zeci de ori. Il primesc in continuare. A meritat. Not!
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 25 iunie 2011 la 23:00:00 EEST
Deci nu sunt singura...
cine
Roxana
cand
vineri, 15 iulie 2011 la 09:35:00 EEST
:)) La fel sunt si eu cu concursurile...niciodata nu voi castiga nimic, pentru simplul fapt ca orice trebuie sa fie muncit, castigat pe branci! :) Dar sa nu dramatizez, love ure blog!;)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 15 iulie 2011 la 12:59:00 EEST
Nu m-as supara sa-mi pice ceva, dar cumva nu fac niciodata in directia asta (adica nici macar nu ma bag la concursuri).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)