on the verge of extinction... again

a venit

Easter in Bunnyland

Porcopolipsa aia cu care parca a innebunit toata lumea de pe twitter. Sau parca nu asa ii zicea. Adica nu porcopolipsa. Magaropolipsa? Sarlatanopolipsa? In fine, nu conteaza cum ii zice. Chestia e ca a venit. La scara mai mica si probabil doar la mine, dar a venit. Cine a prezis-o poate sa inceapa sa topaie de bucurie. Just like Schmendrick started jumping around when seeing that his magic had worked and had managed to turn the unicorn into a human... Aaa... da, asta a fost o comparatie tampita.

Asa ca mai bine ma apuc sa explic de ce spun ca a venit la mine si ce legatura are asta cu poza din dreapta...

Tocmai scrisesem CD-ul din poza (Easter in Bunnyland) si inca unul inaintea lui si trecusem la etapa urmatoare: scris DVD-uri ca sa mai fac putin spatiu pe hard - ajunsesem la ~33 MB liberi. Bagat primul DVD, l-am lasat la "ars" si m-am apucat de pictat CD-ul din poza (de-abia acum observ ca i-am facut iepuroiului o ureche mai scurta si una mai lunga... ufff!). Dupa ce am terminat cu pictatul... mi-au cazut ochii pe coarda ramasa pe scaunel. Inca o repriza de sarit? Daaa! Am apucat sa sar de trei ori ca s-a facut intuneric. S-a facut lumina iar la putin timp dupa, dar calculatorul era deja oprit. Adica DVD-ul s-a dus dracului. Asta in conditiile in care oricum nu aveam suficiente ca sa scriu tot ce voiam sa mut de pe hard. Aveam cu patru mai putine. Acum am cu cinci mai putine decat imi trebuie...

Am injurat, mi-am varsat dracii pe blog si acum ma intorc la "ars" DVD-uri, sarit coarda, facut ordine pe birou si prin casa in general si... mai vad eu.

2 pareri

cine
Drace
cand
duminică, 22 mai 2011 la 15:35:00 EEST
Eu nu am aflat decât la câteva zile că în Spania a avut loc un cutremur serios (probabil că dormeam), cum sunt băgate în seamă toate prostiile, nu urmăresc programele de ştiri.
cine
brontozaurel
cand
luni, 23 mai 2011 la 13:10:00 EEST
Si eu am aflat cu intarziere de cutremurul (nu foarte serios) de la noi de acum cateva saptamani.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)