on the verge of extinction... again

noise and no water

O dupa-amiaza si o seara. Ale zilei de joi ambele. Cineva probabil renoveaza, demoleaza, sparge... nu stiu exact, ca nu m-am plimbat pe la toti vecinii de deasupra mea ca sa aflu care ce face.

Ce stiu e ca la inceput a fost o masina de gaurit. Dupa-amiaza. Probabil omul lucreaza pana la ora aia. In general nu ma deranjeaza prea tare masinile de gaurit, indiferent de ora. Poate doar daca ma uit la desene animate. Pentru ca in orice alta situatie dau muzica la maxim. Mai mult pentru linistea mea sufleteasca, pentru a sti ca am reactionat... Asta din cauza ca muzica la "maxim" pe laptop inseamna ca nici macar nu se aude daca aprind aragazul. Nu glumesc, daca sunt in bucatarie langa aragaz cand sunt ochiurile aprinse, eu nu mai aud muzica din cauza lor. Ca laptopul meu nu poate mai mult. Daca leg boxele la laptop... incepe sa vibreze mobila. Dar nu-mi mai place mie cum suna. Direct din laptop (sau din telefon) totul suna mai "metalic". Si m-am obisnuit asa. Deci enervatul vecinilor cu boxele iese din schema. Pentru ca inainte sa-mi reuseasca asta, imi reuseste sa ma enervez eu pentru ca imi pare ca totul suna asa murdar si infundat.

Revenind... Joia asta ma uitam la Scooby-Doo si incercam sa termin o cutiuta cu bilute de frisca si cicolata cu lichior de visine invelite in ciocolata amaruie (astea) cand au inceput zgomotele. Masina de gaurit, bum, trosc, bang, buf! Mmmm, pauza la Scooby, excursie pana in baie sa vad daca nu cumva omul harnic a reusit sa demoleze pana la mine - am motive sa ma tem, pentru ca mi s-a intamplat sa gasesc aterizate printre tevile ascunse de masca din spatele chiuvetei (care e facuta dintr-o plasa metalica si ceva carton si da, poate fi strapunsa pana si cu un pix ordinar de unica folosinta si de nici 50 bani) si bucati de zid care se apropiau de marimea unui caiet studentesc. Si apoi logic ca am vrut sa ma spal pe maini. Doar ca n-am putut decat sa constat ca apa era oprita.

Din fericire, mai aveam putina apa intr-un pahar si m-am descurcat cu aia pentru degete. Insa mai departe... ce sa mai fac? La Scooby nu mai puteam sa ma uit. Nu conteaza ca oricum stiu pe de rost mai toate desenele cu Scooby...

Fara apa n-am putut sa ma spal pe dinti. Si inaintea bomboanelor alea mancasem piept de pui si o para. Chestii care raman printre dinti. Draci carliontati!

Fara apa n-am putut sa spal vase. Exact intr-o zi in care facut mancare a insemnat mai mult decat fiert apa pentru un ceai. Si in care deja aveam chestii adunate in chiuveta. Un ibric in care incalzisem luni lapte. Un ibric in care facusem ceai miercuri. Un ibric in care avusesem detergent marti. Farfuria mare din cuptorul cu microunde. Farfuriile pe care avusesem pieptul de pui. Plus cutitul si furculita folosite pentru acelasi piept de pui. Castronul in care avusesem strugurii din noaptea trecuta. Paharele si canile in care imi facusem limonade in zilele trecute. Sitele prin care strecurasem limonadele. Farfuriuta pe care avusesem para. Lingurita folosita pentru inghetata de marti. Draci carliontati!

Fara apa n-am putut sa-mi spal incaltarile. Doua perechi care au mare nevoie sa fie spalate dupa ploile din serile de luni si miercuri. Draci carliontati!

Fara apa n-am putut sa-mi spal blugii. N-am putut sa spal pe jos pe hol. Sau in baie. Sau in bucatarie. Sau in camera. N-am putut sa curat si sa desfund chiuveta din baie. N-am putut sa curat aragazul pe care am varsat detergent. N-am putut sa spal caloriferele. N-am putut sa spal covorasele din baie. Sau din hol. Draci carliontati...

[In timp ce scriam titlul m-am gandit la titlul piesei asteia...]

5 pareri

cine
dreamr
cand
vineri, 20 mai 2011 la 09:36:00 EEST
Eu zic sa moara toate masinile de gaurit, pentru ca atunci cand ti-e lumea mai draga incep renovarile, parca in interiorul urechilor tale ;)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 20 mai 2011 la 13:48:00 EEST
Neh, masina de gaurit m-a deranjat mult mai putin decat lipsa apei sau bubuiturile pe care le tot auzeam din baie, de aveam mereu impresia ca o bucata din aia picata de sus a spart ceva la mine.
cine
Arisu
cand
vineri, 20 mai 2011 la 21:28:00 EEST
Ai mai mult de un ibric? Ce tare!
cine
dreamr
cand
sâmbătă, 21 mai 2011 la 09:24:00 EEST
bine, tu ai vrut-o ;))
atunci, sa vina potopul ;))
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 21 mai 2011 la 21:30:00 EEST
@Arisu: Am 3. Unul gradat, maro (din 100 in 100 ml) de 1l; unul negradat, alb, teoretic tot de 1l, practic o idee mai mic decat primul; si unul rosu, gradat (din 50 in 50 ml) de 500ml.

@dreamr: A venit :P in dupa-amiaza asta. Dar a fost suficient de politicos sa astepte sa ma intorc acasa de la curs mai intai. :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)